- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Οδηγήσαμε τη νέα Porsche 911 Carrera
Αμαρτήσαμε στην «παραλιακή» και θέλουμε εξομολόγηση...
Οδηγήσαμε την Porsche 911 Coupe και Cabriolet, στις εκδόσεις Carrera S και Carrera 4S
Τι είναι
Η 8ης γενιάς Porsche 911, ένα εμβληματικό μοντέλο, που συνεχίζει μία πλούσια ιστορία. Ένα αυτοκίνητο που συνεχίζει να εμπνέει και να δημιουργεί ρίγη και που έχει τη δυνατότητα σε μία εποχή «ενοχής» για την παγκόσμια αυτοκίνηση, να δημιουργεί νέους φίλους, και γιατί όχι οπαδούς!
Οδηγήσαμε την Porsche 911 Coupe και Cabriolet, στις εκδόσεις Carrera S και Carrera 4S. Ήταν η τρίτη φορά που η Porsche Central & Eastern Europe επέλεξε την Ελλάδα για την παρουσίαση ενός μοντέλου της.
Αισθητικοί νεωτερισμοί
Η νέα «992» (όπως είναι η κωδική της ονομασία), ενώ κινείται στα σχεδιαστικά δεδομένα της κληρονομιάς που κουβαλάει, εν τούτοις έχει ακόμα πιο δυναμική σχεδίαση.
Το σημείο αναφοράς της νέας 911 είναι η χαρακτηριστική ενιαία γραμμή των πίσω φώτων, που είδαμε στη νέα Macan και που πλέον θα εξοπλίζει όλα τα επερχόμενα μοντέλα.
Αν κάποιος μετρήσει τις γρίλιες στην πίσω αεροτομή, αυτές είναι «9» από κάθε πλευρά, ώστε με τα δύο κάθετα φωτιστικά LED stop να παίζουν τον ρόλο των δύο «άσσων», να βγαίνει το 9-11!
Τα δύο κάθετα LED για το stop στο φρενάρισμα έχουν και το σχήμα του «pause» που έχουμε συνηθίσει σε οτιδήποτε μέσο αναπαραγωγής πλέον στην καθημερινότητά μας!
Η πίσω αεροτομή ανοίγει αυτόματα στα 90 χλμ./ώρα
Εσωτερικά, οι σχεδιαστικές επιρροές από τις «911» της δεκαετίας του ’70 είναι αρκετές και εμφανείς, ενώ στο ταμπλό κυριαρχούν η 11’’ μεγάλη οθόνη του infotainment και μπροστά από τον οδηγό το καντράν περιέχει άλλες 5 μικρότερες οθόνες με ένα σωρό δυνατότητες παραμετροποίησης.
Στην Cabriolet έκδοση η οροφή είναι υφασμάτινη, ενώ η διαδικασία τοy «άνοιξε-κλείσε» γίνεται σε 12 δλ., ακόμα και με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα.
Ταυτόχρονα, σε μόλις 2’’ ανοίγει το αλεξηνέμιο που περιορίζει τους στροβιλισμούς στην καμπίνα ενώ, αν κινήστε στην βροχή με πάνω από 90 χλμ/ώρα, δεν βρέχεστε!
Οι λάγνοι αριθμοί!
- Βενζινοκινητήρας 3.0 λίτρων, 6-κύλινδρος, με διπλό turbo
- 540 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ.
- 530 Nm ροπή στις 2.300-5.000 σ.α.λ.
- 8-άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK
- 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7’’ ενώ με το προαιρετικό Sport Chrono Package βελτιώνονται κατά 0,2’’
- 308 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
- 350 χλστ. είναι οι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και πίσω με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4-πίστονες πίσω, ενώ έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε προαιρετικά κεραμικά φρένα PCCB
Στο δρόμο
«Αφήνεσαι και τα βλέπεις όλα»…
Εξάρουμε το εντυπωσιακά άκαμπτο πλαίσιο με την τέλεια ηχομόνωση αλλά και την επίσης εντυπωσιακή συμπεριφορά σε επίπεδο στιβαρότητας του Cabriolet αμαξώματος.
Μαζί με αυτό και το ακριβέστατο, όσο και γρήγορο τιμόνι, που βασίζεται σε νέα ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγιέρα.
Για τη διαρκή σε ακραία κορυφαίο βαθμό επαφή με τον δρόμο, φροντίζει η εξελιγμένη «σκεπτόμενη» ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management) να τη συνοδεύει.
Αν σκανδαλίζεστε, το «πονηρό μπουτόν» στο τιμόνι, σας επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ διαφορετικών τρόπων οδήγησης, ήτοι Normal, Sport και Sport Plus, αλλά εκεί πρέπει να έχετε συνομιλήσει πριν με τον εαυτό σας για τις ικανότητες των χεριών σας, τη συγκέντρωσή σας, αλλά και την επιβεβλημένη εκτίμηση του περιβάλλοντος που βρίσκεστε όταν οδηγείτε. Κι αυτό γιατί τα χιλιόμετρα έρχονται αγχωτικά γρήγορά, ενώ η πλάτη σας θα είναι κολλημένη στο κάθισμα...
Κοστίζει
Οι τιμές πώλησης για την Carrera S ξεκινούν από τις 178.000 ευρώ και η Cabriolet ξεκινά από τις 199.100 ευρώ. Η τετρακίνητη Carrera 4S από τις 189.700 ευρώ και η Cabriolet έκδοση από 210.600 ευρώ.
Η ατάκα
Όταν είσαι παρκαρισμένος και σε πλησιάζουν πιτσιρίκια δημοτικού σχολείου και σε ρωτάνε: «πόσα βγάζει», τότε αισθάνεσαι ότι υπάρχει μέλλον!
Συμπέρασμα
Κάναμε πολλές άνομες σκέψεις όταν οδηγούσαμε και, ειλικρινά πιστέψτε το, κάναμε τεράστιες προσπάθειες να κατευνάσουμε την αδρεναλίνη μας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.