- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Citroen: 100 χρόνια ταξίδια!
Αυτοκίνητα για φοιτητές, αγρότες, επαγγελματίες, οικογενειάρχες, νέα ζευγάρια και πολιτικά πρόσωπα, που στιγμάτισαν την παγκόσμια αυτοκίνηση
Ο Jacques Séguéla δημιούργησε ένα συλλεκτικό τόμο που συμπεριλαμβάνει όλους τους σταθμούς της Citroen διαχρονικά.
Όσα και να γραφτούν για τον ένα αιώνα προσφοράς της Citroen στην παγκόσμια αυτοκίνηση, θα είναι λίγα. Έτσι η γαλλική μάρκα ανέθεσε στον θρύλο της διαφήμισης Jacques Séguéla* να δημιουργήσει ένα συλλεκτικό τόμο στον οποίο να συμπεριλάβει τους σταθμούς της Citroen διαχρονικά. Και έκανε κάτι συλλεκτικό! Τίποτα λιγότερο για τη βαρύτητα του ονόματός του, τίποτα λιγότερο για μία εταιρεία σαν τη Citroen, η οποία βρίθει τολμηρών καινοτομιών, σχεδιαστικής άποψης και ανθρώπων με όραμα.
Αυτό το βιβλίο είναι ένα αληθινό μυθιστόρημα και προσεγγίζει τον τρόπο με τον οποίο ο André Citroën εφηύρε σχεδόν όλες οι μορφές διαφήμισης: προώθηση, αξιοπιστία, PR, εκδηλώσεις, αυτοκίνητα δημοσιότητας, αγώνες, για να μην αναφέρουμε την πρώτη διαφήμιση αυτοκινήτου, την πρώτη γυναικεία διαφήμιση και την πρώτη αεροδιαστημική διαφήμιση. Ήθελε τα τρία πρώτα λόγια που θα πει κάθε παιδί να είναι «μπαμπά, μαμά, αυτοκίνητο», αλλά το κοινό θα αλλάξει το σύνθημά του σε «μπαμπά, μαμά, Citroën». Ο ίδιος ο Séguéla αναφέρει: «Υπάρχει πιο όμορφο αφιέρωμα σε μια μάρκα; Ήταν ο πρώτος μου πελάτης, καθώς και η πρώτη αγάπη μου. Και εξακολουθεί να είναι, εξήντα χρόνια αργότερα. Η μάρκα της ζωής μου, η μάρκα μου για τη ζωή έχει γράψει με τον δικό της τρόπο τις ωραιότερες βιομηχανικές και διαφημιστικές σελίδες του περασμένου αιώνα, εκείνες όπου η Γαλλία εξέπληττε την Ευρώπη και τον κόσμο με τη δίψα της για πρόοδο και πείνα για κατάκτηση. Η περιπέτεια συνεχίζεται με το ίδιο πάθος εφευρετικότητας και δημιουργικότητας που κάνει τη Citroën την αγαπημένη μάρκα αυτοκινήτων των Γάλλων».
Κρεσέντο ιδεών
Η μεταπολεμική Γαλλία, αλλά και γενικότερα ο δυτικός κόσμος, είχε ανάγκη από αλλαγές σε κάθε επίπεδο. Ήταν αυτό το κλίμα που επέτρεψε να βρουν πρόσφορο έδαφος, ώστε τα αρχικά σχέδια, τα παράτολμα χρώματα, οι εκκεντρικές σχεδιάσεις, αλλά και οι υπερβατικά σπάνιες για την εποχή τεχνολογίες, που αργότερα κατέστησαν τη Citroën μια μοναδική βιομηχανική περιπέτεια που έχει φέρει επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία από το 1919.
Ο André Citroën έχει επίσης δημιουργήσει ιστορία με την πρωτοποριακή προώθηση των μοντέλων του και από την ίδρυση της μάρκας, ανακάλυψε ένα πολύ καινοτόμο τρόπος επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, έρχεται στο μυαλό μας η λαμπρή ιδέα ενός αεροπλάνου που γράφει το όνομα Citroën πάνω από τον παρισινό ουρανό σε έναν καταιγισμό καπνού που εκτείνεται σε αρκετά χιλιόμετρα, μαζί με τον πύργο του Άιφελ που φωτίζεται με το όνομα Citroën όταν διοργανώνονται μεγάλα γεγονότα. Αυτή η γεύση για την οραματική και εμπνευσμένη επικοινωνία του ευφυή André θα συνεχιστεί πολύ μετά τον θάνατο του ιδρυτή. Σε 100 χρόνια, ανάμεσα σε κλασικά μοντέλα και ηχηρές ομιλίες, η Citroën δημιούργησε μια ξεχωριστή θέση στη γαλλική φαντασία.
*Ο Jacques Séguéla είναι ένας από τους πιο διάσημους διαφημιστές στη Γαλλία, συνιδρυτής του πρακτορείου επικοινωνιών RSCG το 1970.