- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Αχ βρε Ναταλία, φωτιές που άναψες...
Ο ιδιοφυής Roland Gumpert δανείστηκε το όνομα της κόρης του για να βαφτίσει το πρώτο επαναστατικό αυτοκίνητο στον κόσμο, μιας και χρησιμοποιεί για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κυψέλες μεθανόλης!
Το Nathalie είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar, που διαφέρει από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Το όνομά του μπορεί να μη λέει τίποτα στους περισσότερους, αλλά ο Roland Gumpert, ως επικεφαλής του τμήματος Sport & Special Developments για την Audi Sport, ήταν αυτός που σφράγισε τις πρώτες μεγάλες επιτυχίες του Audi Quattro. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Audi κέρδισε 25 τίτλους rallye και 4 παγκόσμια πρωταθλήματα rallye. Ένα ανήσυχο πνεύμα, που τον θυμόμαστε πριν τις Ειδικές Διαδρομές της Βίτωλης και του Ταρζάν, στο αυτοσχέδιο χώρο service των Quattro στη Μακρακώμη, να κάνει ακόμα και «βουτιές» στον κινητήρα του γερμανικού κύτους για να επιδιορθώσει μία βλάβη!
Το ανήσυχο πνεύμα του Gumpert ήταν αυτό που μετά από πολλά χρόνια, τo 2005, δημιούργησε το Apollo, ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε μέχρι το 2013, όταν η Gumpert Sportwagenmanufaktur GmbH κατέθεσε πτώχευση, διακόπτοντας έτσι την παραγωγή του.
Αλλά παραήταν δραστήριος ο συμπαθής Roland για να μείνει άπραγος. Έτσι αναζήτησε ρευστό στην Κίνα και τελικά δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική start up Aiways Group, η οποία κατασκευάζει και δικά της ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar, που να διαφέρει από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Έτσι, η μία από τις δίδυμες κόρες του Gumpert, η Nathalie, έδωσε το όνομά της στο εγχείρημα το 2017 και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε.
Το πρώτο supercar με κυψέλες μεθανόλης είναι πραγματικότητα. Διαθέτει κλωβό ρολού μολυβδαινίου, χρώματος SVG και FIA, ελαφρύ αμάξωμα από άνθρακα, αεροδυναμικά βοηθήματα με γεννήτρια στροβίλων, πίσω πτερύγια και ζάντες αγώνων. Διαθέτει ακόμα τετρακίνηση με 4 κινητήρες στους τέσσερις τροχούς, χειροκίνητο ή αυτόματο sequential κιβώτιο ταχυτήτων και ισχύ 600 kW, ήτοι 555 ίππους.
Η Nathalie χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα ειδικά σε περιοχές που δεν διαθέτουν σταθμούς φόρτισης EV. Το διθέσιο Nathalie Methanol Fuel Cell λειτουργεί φιλικά προς το περιβάλλον με μεθανόλη και παράγει μόνιμη ισχύ 5 kW.
Σε επίπεδο επιδόσεων, η Ναταλία παραείναι ζόρικη. Έτσι σημειώνει τελική ταχύτητα πάνω από 300 χλμ./ώρα, επιταχύνει από 0-100 χ.α.ώ. σε 2,5’’, ενώ η ονομαστική εργοστασιακή τιμή της αυτονομίας ορίζεται στη εντυπωσιακή τιμή των 850 χλμ. χωρίς επαναφόρτιση! Συγκεκριμένα, η Nathalie χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα ειδικά σε περιοχές που δεν διαθέτουν σταθμούς φόρτισης EV. Το διθέσιο Nathalie Methanol Fuel Cell λειτουργεί φιλικά προς το περιβάλλον με μεθανόλη και παράγει μόνιμη ισχύ 5 kW.
Εύρος; Απεριόριστο! Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται με μεθανόλη σε μόλις τρία λεπτά. Η μεθανόλη παρέχει ενέργεια χρησιμοποιώντας ηλεκτροχημική αντίδραση, επομένως είναι πολύ ανώτερη από όλα τα γνωστά καύσιμα, καθώς μπορεί να συντεθεί με περιβαλλοντικά ουδέτερο τρόπο. Το αυτοκίνητο ανατροφοδοτείται σε μόλις τρία λεπτά και υπάρχει επαρκής ενέργεια για τη συνέχιση του ταξιδιού σας.
Tην αγωνιστική έκδοση του μοντέλου παρουσίασε η κοινοπραξία RG-Aiways πριν λίγο καιρό στη διάσημη πίστα Nurburgring-Nordslife, γνωστή και ως «Green Hell», με οδηγό, φυσικά, μία γυναίκα, την Τσέχα οδηγό αγώνων Gabriela Jilkova. Αν σας ενδιαφέρει, το κόστος της RG Nathalie εκτιμάται στα 500.000 ευρώ, τιμή την οποία εκτοξεύει σε αυτό το ύψος η πανάκριβη πλατίνα στη μεμβράνη της κυψέλης καυσίμου. Τεχνολογία είναι αυτή...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.