- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![auto-kentriki.jpg auto-kentriki.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/03/26/auto-kentriki.jpg)
Τι είναι
Το νέο 5θέσιο Gran Turismo της Volkswagen, το οποίο συνδυάζει την άνεση και τους χώρους μίας μεγάλης λιμουζίνας με το δυναμισμό και την ελκυστική σχεδίαση ενός σπορ κουπέ αυτοκινήτου.
![auto_2.jpg auto_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_65.jpg)
Interior / Tech
Το Arteon, σύμφωνα με την εταιρεία, εισαγάγει το νέο σχεδιαστικό «πρόσωπο» της Volkswagen. Βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η μεγάλη 3D μάσκα ψυγείου που εκτείνεται κατά πλάτος σε όλο το εμπρός τμήμα, ενσωματώνοντας τα φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία, τοποθετημένα σχεδιαστικά πίσω από τη μάσκα, προσδίδουν την τρίτη διάσταση (βάθος). Οι εγκάρσιες χρωμιωμένες γρίλιες της μάσκας με τις ενσωματωμένες φωτιστικές LED διόδους τους, «αναλαμβάνουν» λειτουργίες όπως τα φώτα ημέρας, τα φώτα θέσης και τα φλας.
![auto_1.jpg auto_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_62.jpg)
Το νέο Arteon είναι ένα ευρύχωρο 5θέσιο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, με χαρακτηριστικό της, από τους μεγαλύτερους του μέσου όρου εσωτερικούς χώρους, χάρη στους απομακρυσμένους μεταξύ τους άξονες. Έτσι, διαθέτει τον μεγαλύτερο στην κατηγορία ελεύθερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 563 και φτάνει έως τα 1.557 λίτρα, τιμές που καμία κλασική λιμουζίνα δε προσφέρει.
![auto_3.jpg auto_3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_3_55.jpg)
Avant garde και στο εσωτερικό, μια και τα υλικά κορυφαίας επιλογής είναι ευδιάκριτα σε κάθε λεπτομέρεια του εσωτερικού διάκοσμου. Τα διαδραστικά και ψηφιακά στοιχεία ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό και δημιουργούν ένα μοναδικό αποτέλεσμα υψηλής τεχνολογίας και εκλεπτυσμένης σχεδίασης, όπως το Active Info Display (ψηφιακός πίνακας οργάνων) και τα τελευταίας γενιάς συστήματα πλοήγησης και ψυχαγωγίας με ενιαία γυάλινη επιφάνεια 9,2 ιντσών που υπακούν στις εντολές του χρήστη ανέπαφα, αναγνωρίζοντας ακόμα και χειρονομίες. Επιπλέον, οι ένθετες διακοσμητικές επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες διαθέτουν μια κρυφή φωτιστική ρίγα, με ρυθμιζόμενη ένταση (dimmer). Με τη βοήθεια αυτού του φωτιστικού εφέ ο χώρος αποκτά ένα ιδιαίτερα πολυτελές ύφος.
Κινείται
Το VW Arteon της δοκιμής μας, το 2.0 TDI SCR 150PS DSG R-Line κινούσε ο 2-λιτρος TDI (diesel) που αποδίδει 150 ίππους μεταξύ των 3.500 έως και των 4.000 σ.α.λ. και 340 Nm ροπής από τις 1.750-3.000 σ.α.λ., επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1’’, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ωρα.
Η κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς μέσα από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) 7-σχέσεων.
![auto_5.jpg auto_5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_5_32.jpg)
Η μικτή μέση εργοστασιακή κατανάλωση ορίζεται στα 4,3 λίτρα/100χλμ, ενώ η τιμή των ρύπων CO2 είναι 112 γρ/χλμ.Η ΗΗ
Κοστίζει
Οι τιμές του μοντέλου της δοκιμής μας Arteon 2,0 TDI SCR 150PS Elegance, αρχίζουν από τα 43.200 ευρώ. Για όσους αναζητούν την έκδοση βενζίνης, η τιμή της είναι σχεδόν ίδια, μια και το Arteon 1.5 TSI EVO 150PS DSG Elegance κοστίζει 43.950 ευρώ.
Tips
Χάρη στο σύστημα easy-open μπορείτε με μια κίνηση του ποδιού σας να ξεκλειδώσετε το χώρο αποσκευών χωρίς κόπο. Επιπλέον, με το σύστημα easy-close μπορείτε να κλείσετε το πορτ-παγκάζ με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ με την απαιτούμενη χρονοκαθυστέρηση του ηλεκτρικού κλεισίματος μπορείτε να κάνετε την απαραίτητη φόρτωση-εκφόρτωση με την ησυχία σας.
![auto_4.jpg auto_4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_4_46.jpg)
Ο Klaus Bischoff, αρχισχεδιαστής της Volkswagen, συνοψίζει το χαρακτήρα του νέου 5θυρου μοντέλου: «Το Arteon συνδυάζει τα σχεδιαστικά στοιχεία ενός κλασικού σπορ αυτοκινήτου με την κομψότητα και την παροχή χώρων ενός fastback. Ένα avant garde grand turismo της business class, το οποίο αγγίζει στον ίδιο βαθμό την καρδιά και το μυαλό».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Η σειρά εκκίνησης του μεγάλου αγώνα
Ένας αγώνας που είχε όλα όσα κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ξεχωρίζει
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.