- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![auto_-_kentriki.jpg auto_-_kentriki.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/03/18/auto_-_kentriki.jpg)
Τι είναι: H νέα σχεδιαστική σελίδα της Ιαπωνικής μάρκας. Ένα compact SUV διαθέσιμο με συμβατική ή υβριδική τεχνολογία, σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις Η ονομασία του προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Coupe High Rider.
Γνωριμία
Η ποιοτική προσέγγιση της Toyota δεν μπαίνει στην καλένδη, ούτε και ο βαθμός συναρμογής και φινιρίσματος. Το ταμπλό είναι σε ήπια παράλληλη γραμμή με την κεντρική οθόνη των 8’’ να δεσπόζει στο κέντρο.
Μέσω αυτής ο οδηγός μπορεί να χειριστεί τις όλες λειτουργίες εύκολα και γρήγορα, ενώ περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του προγράμματος συνδεσιμότητας Toyota Touch. Το λειτουργικό αυτό υποστηρίζει υπηρεσίες multimedia και πλοήγησης, εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας και φωνητικές εντολές, με τον χρήστη να έχει την δυνατότητα να κατεβάσει εφαρμογές όπως γίνεται και σε ένα smartphone.
![auto_1.jpg auto_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_61.jpg)
Όλα τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού είναι παρόντα μέσω του πακέτου ασφάλειας Toyota Safety Sense, το οποίο διατίθεται ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Η θέση οδήγησης είναι εργονομική και οι επιβάτες παντού θα απολαύσουν ένα ευχάριστο ταξίδι. Η δεδομένη coupe γραμμή του αμαξώματος, επηρεάζει αναγκαστικά την ορατότητα πίσω, αλλά οι χώροι δεν θα προβληματίσουν.
![auto_2.jpg auto_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_64.jpg)
Ο χώρος αποσκευών, αγγίζει τα 377 λίτρα, ενώ ικανοποιητικοί είναι οι χώροι για μικροαντικείμενα.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.200 κ.εκ. Τurbo που αποδίδει 116 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 185 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 4.000 σ.α.λ.
Ο υπερτροφοδότης βοηθάει ιδιαίτερα να αποδίδεται η ισχύς του από χαμηλά, κάτι στο οποίο βοηθάει καθοριστικά και η κλιμάκωση των σχέσεων στο 6 ταχυτήτων χειροκίνητο κιβώτιο.
![auto_5.jpg auto_5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_5_31.jpg)
Σε επίπεδα επιδόσεων, για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 10,9 δλ., η τελική του ταχύτητα φθάνει στα 190 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωσή του σε μικτές συνθήκες που το χρησιμοποιήσαμε εντός και εκτός αστικών και επαρχιακών διαδρομών, σημείωσε 7,2 λίτρα/100 χλμ., μόλις 1 λίτρο επάνω από την αντίστοιχη εργοστασιακή τιμή. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 132γρ./χλμ.
Παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, αλλά και το ότι οδηγήσαμε την δικίνητη έκδοση, κάναμε σχεδόν 25 χιλιόμετρα σε βατό χωματόδρομο. Όχι μόνο δεν προβληματιστήκαμε πουθενά, αλλά κανένας από τους επιβαίνοντες δεν ένοιωσε κάποια ενόχληση στην καμπίνα, αποτέλεσμα όχι μόνο της καλορυθμισμένης ανάρτησης, όσο και της πολύ καλής ηχομόνωσης του αμαξώματος.
![auto_4.jpg auto_4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_4_45.jpg)
Τιμές
Οι τιμές για το Toyota C-HR 1.2 TurboC-ity ξεκινούν από τις 19.770 ευρώ, ενώ για την τετρακίνητη έκδοση 1.2TurboMultidrive S (αυτόματο κιβώτιο) από 26.170 ευρώ.
![auto_3.jpg auto_3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_3_54.jpg)
Tips
Το Toyota C-HR βασίζεται κι αυτό στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) η οποία όπως είδαμε και στα πρόσφατα RAV4 και Corolla, εξασφαλίζει αυξημένη ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, αλλά και των χώρων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Η σειρά εκκίνησης του μεγάλου αγώνα
Ένας αγώνας που είχε όλα όσα κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ξεχωρίζει
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.