- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Οδηγούμε το Volvo των Millennials
To XC40 εξελίσσει σε όλα τα επίπεδα την κληρονομιά της Volvo
Τι είναι
Ένα SUV με αστικό αλλά και υπεραστικό χαρακτήρα, ειδικά σχεδιασμένο για να κάνει την καθημερινότητα του χρήστη του πιο ενδιαφέρουσα.
Ένα αυτοκίνητο που εξασφαλίζει επιβλητική θέα στον δρόμο, ευέλικτο στυλ οδήγησης, ένα αυτοκίνητο που μπορείτε να μοιραστείτε με τους φίλους και την οικογένειά σας - και να ελέγξετε από το smartphone σας.
Interior/Tech
Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι δεδομένη, η σχεδίαση εργονομική και νεανική, ενώ όλο το περιβάλλον προσεγγίζει με το παραπάνω τη νέα εποχή που θα συνατούμε στα εσωτερικά των αυτοκινήτων.
Το πορτμπαγκάζ των 480 λίτρων έχει πρακτική σχεδίαση, γάντζους στερέωσης και πρίζα 12V. Παράλληλα, οι πλάτες των πίσω καθισμάτων διπλώνουν εύκολα κι έρχονται σε ευθεία γραμμή με το δάπεδο, δημιουργώντας ενιαίο χώρο φόρτωσης.
Το αυτοκίνητο έχει τεράστιους χώρους αντικειμένων στις πόρτες και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο, το οποίο είναι πτυσσόμενο και μπορεί να συγκρατεί τις τσάντες για τα ψώνια!
Στα χαρακτηριστικά ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται πρωτοποριακές τεχνολογίες από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Volvo, όπως το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, το City Safety τελευταίας γενιάς και τα συστήματα αποφυγής εκτροπής από το δρόμο (Run-Off Road Mitigation) και αποφυγής συγκρούσεων με οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα (Oncoming Lane Mitigation).
Τονίζουμε και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, που σε κρατάει μέσα στη λωρίδα σου και σε σωστή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα.
O πλούσιος βασικός εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα City Safety, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, κεντρική οθόνη αφής 9” και προβολείς LED.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το XC40 T5 κινούσε ο 2-λιτρος υπετροφοδοτούμενος (turbo) βενζινοκινητήραςαπόδοσης 247 ίππων με 350 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδιδόταν και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Geartronic 8 σχέσεων.
Λίγο η οριακά τέλεια ρύθμιση των αναρτήσεων, λίγο τα ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, αλλά κυρίως χάρη στη νέα ατσάλινη πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), το XC40 προσφέρει μία ιδιαίτερα ποιοτική κύλιση,είτε αυτή αφορά αυτοκινητοδρόμους, είτε οποιοδήποτε επαρχιακό ή βοηθητικό οδικό δίκτυο, ακόμα και σε ήπιας έκτασης χωματόδρομους.
Τιμές
Οι τιμές για το νέο XC40 T5 ξεκινούν από 50.342 ευρώ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Tips
- Το επίπεδο κύλισης του XC40 είναι στα όρια του κορυφαίου. Αν δε αποφασίσετε να βγείτε από τον «κανονικό» δρόμο και να μπείτε σε αγροτικό δίκτυο ή και χωμάτινο, θα έχετε αρωγό σας τα 21 εκατοστά απόστασης από το έδαφος!
- Η προαιρετική «κάμερα» 360° κάνει το παρκάρισμα ευκολότερο, προσφέροντας πανοραμική άποψη του αυτοκινήτου και του γύρω χώρου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.