«Έφοδος» της Citroen στα SUV
Οδηγούμε το νέο Comfort Class C5 Aircross που δημιουργεί πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![auto_-_kentriki.jpg auto_-_kentriki.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/03/04/auto_-_kentriki.jpg)
Τι είναι: H νέα ναυαρχίδα της μάρκας, που δημιουργήθηκε από τις επιθυμίες των πελατών της, θέτοντας το νέο SUV σε ένα υψηλό επίπεδο έναντι του ανταγωνισμού.
Όντας πρέσβης του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, το νέο SUV Citroën C5 Aircross είναι το πιο modular και το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας
Πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές του, υπήρξε ο κόσμος των ταξιδιών και των παραδοσιακών αποσκευών.
Το νέο μοντέλο, που ξεκίνησε να πωλείται στην Κίνα και έχει ήδη διατεθεί σε 40.000 μονάδες.
Γνωριμία
Με μήκος 4,50 μ., το νέο μοντέλο είναι μυώδες, τεχνολογικά εξελιγμένο, με λεπτομέρειες ακρίβειας και έτοιμο να ξεχωρίσει στην κατηγορία των SUV. Χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές (όπως τα Airbump στα πλαϊνά του), οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 720 mm, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm, οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής και οι ακριβείς καμπύλες, προσδίδουν έναν σπορτιφ χαρακτήρα.
![auto_2.jpg auto_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_60.jpg)
Η δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού του, χάρη στα τρία ανεξάρτητα συρόμενα, με ρυθμιζόμενη πλάτη και ανακλινόμενα καθίσματα, είναι άμεσα εκτιμητέα, ενώ κορυφαίος στην κατηγορία είναι ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα από 580 μέχρι 720 λίτραέως την εταζέραμε τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση τους, και μέχρι 1.630 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.
![auto_5.jpg auto_5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_5_28.jpg)
Τα καθίσματα, έχοντας το ίδιο πλάτος, παρέχουν την ίδια άνεση στους τρεις επιβάτες της δεύτερης σειράς και ο μεσαίος επιβάτης κάθεται το ίδιο άνετα, όπως οι άλλοι. Μετακινούνται εμπρός-πίσω κατά περισσότερο από 150 mm, επιτρέποντας την αναδιαμόρφωση της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ, ρυθμίζονται σε κλίση σε πέντε θέσεις (από 19° έως 26,5°), και αναδιπλώνονται προσφέροντας ένα εντελώς επίπεδο πάτωμα στο χώρο φόρτωσης, χάρη στο δύο επιπέδων πάτωμα του πορτμπαγκάζ.
![auto_3.jpg auto_3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_3_51.jpg)
Η καμπίνα δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και ευρυχωρίας, με το οριζόντιο ταμπλό να ξεχωρίζει, τα καθίσματα αγκαλιάζουν τους επιβάτες, ενώ η μεγάλη κεντρική κονσόλα και «ζεστά» υλικά σε κάνουν να αισθάνεσαι άμεσα το ζεστό και ευρύχωρο εσωτερικό της καμπίνας.
Το νέο SUV Citroën C5 Aircross διαθέτει ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών εξατομίκευσης. Περίπου 30 συνδυασμοί είναι διαθέσιμοι για το εξωτερικό, με επτά διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος, μαύρη δίχρωμη οροφή και τρία χρωματικά πακέτα (Color Packs) που περιλαμβάνουν έγχρωμα ένθετα στον μπροστινό προφυλακτήρα, το Airbump στο κάτω μέρος των μπροστινών θυρών και τις μπάρες οροφής. Έρχεται επίσης με πέντε προτάσεις για το εσωτερικό, των οποίων τα χρώματα και υλικά προσφέρουν ζεστασιά και σαφήνεια σε ένα μοντέρνο και premium casual chic στιλ.
![auto_1.jpg auto_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_56.jpg)
Tο νέο Citroën C5 Aircross είναι εξοπλισμένο με 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της πορείας υποβοήθησης αυτοκινητόδρομου (Highway Driver Assist), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, και του ελέγχου πρόσφυσης με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Grip Control με Hill Assist Descent), για τις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις.
Διαθέτει επίσης έξι τεχνολογίες συνδεσιμότητας, μεταξύ των οποίων και η ασύρματη φόρτιση κινητού (wireless smartphone charging).
Στον δρόμο
Το νέο Citroën C5 Aircross διατίθεται με μια γκάμα από τελευταίας γενιάς κινητήρες Euro 6.2, που είναι εξοπλισμένοι με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8.
Έτσι έχουμε 2 εκδόσεις βενζίνης Pure Tech 130 S&S 6-spmanual και Pure Tech 180 S & SEAT8, και 3 εκδόσεις πετρελαίου: Blue HDi 130 6-sp manual, Blue HDi 130 S & SEAT8 και Blue HDi 180 S&SEAT8.
![auto_4.jpg auto_4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_4_42.jpg)
Εφοδιασμένο με την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced Comfort, προσφέρει μια νέα και τυπική Citroën εμπειρία ταξιδιού. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στις αναρτήσεις, προέρχεται από την εμπειρία της Citroën στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με την παροχή αυξημένης απόστασης από το έδαφος, τα hydraulic cushions (υδραυλικοί αναστολείς) απορροφούν καλύτερα τις δονήσεις, ιδιαίτερα μετά από άλματα.
Τιμές
Οι τιμές για το νέο Citroën C5 Aircross ξεκινούν από 22.500 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S, από 25.000 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 Blue HDi 130 S&S.
Tips
Το σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushionsπαρουσιάστηκε, δοκιμάστηκε και έδειξε τις δυνατότητές της σε αγώνες ράλι cross-countryτοποθετημένη στις ZX που θριάμβευσαν στο Παρίσι-Ντακάρ του 1994, ενώ τώρα το σύστημα χρησιμοποιείται στο C3 WRC.
Κατασκευάζεται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο Rennes-LaJanais, και θα είναι το πρώτο μοντέλο της Citroën που θα παρουσιαστεί και σε plug-in υβριδική έκδοση, στα τέλη του 2019.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.