- CITY GUIDE
- PODCAST
-
35°
Μοιραστείτε το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης Zhidou D2
Mια σύγχρονη ιδέα που ήδη εφαρμόζεται με επιτυχία σε έξι ευρωπαϊκές πόλεις
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![auto_-_kentriki.jpg auto_-_kentriki.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/02/20/auto_-_kentriki.jpg)
Τι είναι: Ένα αμιγώς ηλεκτρικό, κόμπακτ προσθιοκίνητο αυτοκίνητο πόλης με ανώτατη ταχ. 90 χλμ./ώρα με ηλεκτρονικό περιοριστή, σημαντική αυτονομία (180 χλμ.) χάρη στην συστοιχία προηγμένων μπαταριών λιθίου με ηλεκτρόδια υψηλής απόδοσης τελευταία γενιάς (τύπος LiNiCoMnO2), εκπληκτική οικονομία (1,1 € ανά 100 χλμ.), σχεδόν μηδενικό κόστος συντήρησης και υπερπλήρες πακέτο στάνταρ εξοπλισμού.
Τα Zhidou D2 και D2S διακρίνονται για την ασφάλεια, την αντοχή τους, την σταθερή τους απόδοση και τις κόμπακτ διαστάσεις τους, παρέχοντας δυνατότητα φόρτισης από κοινή πρίζα ρεύματος 220V διάρκειας 6-7 ωρών.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 2,8 μ., παρέχουν παρά ταύτα χώρο αποσκευών της τάξεως των 300 λίτρων!
Η Zhidou είναι μέλος του ομίλου Zhejiang Geely Holding, ο οποίος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τις μάρκες Volvo, Polestar, Lotus, London Taxi, Proton, Geely Auto, κ.ά.
Interior-Tech
Το πακέτο εξοπλισμού των μοντέλων είναι πλήρες, ενώ διαθέτουν, όλες τις συνήθης ηλεκτρικές ευκολίες (ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέπτες, κλειδαριές), υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη διασύνδεσης πολυμέσων συστήματος Android (πλοήγηση, Bluetooth, USB, κ.λπ.), δερμάτινα-πλήρως ρυθμιζόμενα καθίσματα και τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, κάμερα οπιθοπορείας, κ.ά.
Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα της Zhidou, προσφέρουν πολύ χαμηλό κόστος χρήσης (τα έξοδα κίνησης υπολογίζονται σε 1€ ανά 100 χλμ.), δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, έχουν πολύ χαμηλά ασφάλιστρα, και φυσικά μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Διαθέτουν ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω), 4 δισκόφρενα και τροχούς αλουμινίου.
Συνολικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εταιρείας αποτελούν τη νέα τάση της στον κόσμο της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων και έχουν στόχο τη βελτιστοποίηση της οικολογικής οδικής μεταφοράς, με λιγότερους δημόσιους πόρους, πιο αποτελεσματικές μεθόδους περιβαλλοντικής προστασίας και πιο προηγμένες ενεργειακές τεχνολογίες.
Μοιραστείτε το!
Η Zhidou παρουσίασε πρόσφατα για πρώτη φορά η νέα έκδοση share'ngo του D2S με ειδικό κιτ που απευθύνεται σε επαγγελματίες. Πρόκειται για μια σύγχρονη ιδέα «μοιραζόμενων» αυτοκινήτων που ήδη εφαρμόζεται με επιτυχία σε έξι ευρωπαϊκές πόλεις, περιλαμβάνοντας ένα στόλο 2.500 και πλέον αυτοκινήτων με πάνω από 120.000 εγγεγραμμένους χρήστες.
![auto_1.jpg auto_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_53.jpg)
Η υλοποίηση του share’ngo βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας και στην χώρα μας και αναμένεται να εφαρμοστεί σε υψηλής προβολής τουριστικούς προορισμούς από το προσεχές καλοκαίρι, και στην Αθήνα από το προσεχές φθινόπωρο.
Πέρα από την κοινή χρήση/χρονοχρέωση το σύστημα share’ngo έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να μπορεί να αποτελεί ιδανικό εργαλείο διαχείρισης και ελέγχου στόλου αυτοκινήτων για μεγάλες εταιρείες, ενώ μπορεί να αποτελεί ενδιαφέρουσα λύση για τη συνήθη ημερήσια ενοικίαση, ενώ έχει δυνατότητα εφαρμογής και σε άλλα οχήματα (δίκυκλα, επαγγελματικά αυτοκίνητα μεταφοράς προσώπων και/ή εμπορευμάτων, κ.λπ.).
![auto_2.jpg auto_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_56.jpg)
Τιμή
Τα μοντέλα προσφέρονται σε 6 μεταλλικά χρώματα, ενώ οι τιμές λιανικής με πλήρη εξοπλισμό διαμορφώνονται (προ εκπτώσεων) ως εξής: Zhidou D2 από 17.900€ και Zhidou D2S από 19.900€.
Tips
Στον σημαντικό τομέα της εγγύησης τα αυτοκίνητα προσφέρονται με εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών για τα μηχανικά μέρη και 4 για τη συστοιχία των μπαταριών.
Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα, προσφέρουν πολύ χαμηλό κόστος χρήσης (τα έξοδα κίνησης υπολογίζονται σε 1€ ανά 100 χλμ.), δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, έχουν πολύ χαμηλά ασφάλιστρα, και φυσικά μηδενικές εκπομπές ρύπων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στον «Σείριο» η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, η εκκίνηση στην Λαμία και μία ολόκληρη ημέρα χωρίς service για τους αγωνιζόμενους
Ο ανταγωνισμός ανάμεσα σε Norris και Piastri βρέθηκε στο επίκεντρο
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.