Αυτοκινηση

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS diesel

Το νέο Civic σχεδιάστηκε εξ αρχής για να πληροί τις απαιτήσεις μιας ευέλικτης και απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς

Θωμάς K. Ευθυμίου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τι είναι
Tα νέο μοντέλο της Honda με τον νέο κινητήρα που καλύπτει τις νέες προδιαγραφές ρύπων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE). 

Η δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback, που παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic «ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο».

Design-Tech
Βασισμένο σε μία κληρονομιά 40 χρόνων, το αυτοκίνητο παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic «ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο». Είναι ένας συνδυασμός ιδιαίτερης σχεδίασης, σπορτίφ στυλ και ευέλικτης πρακτικότητας, με έμφαση στην δυναμική συμπεριφορά.

Το νέο Civic σχεδιάστηκε εξ αρχής για να πληροί τις απαιτήσεις μιας ευέλικτης και απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς. Η νέα φαρδύτερα και μακρύτερη πλατφόρμα δημιουργεί ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο χαρακτηρίζεται από μία απλή δομή, χωρίς περιττά στοιχεία, νέες τεχνολογίες, εξαιρετική ποιότητα και υλικά υψηλών προδιαγραφών.

Σε επίπεδο πρακτικότητας, ο χώρος αποσκευών του Civic hatchback παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα με 478 λίτρα, και χαρακτηρίζεται από για την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία στην χρήση του.

Παράλληλα, η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Honda περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Ο νέος κινητήρας 1.6 i-DTEC 120 PS diesel

Η Honda αναβάθμισε τον diesel 1.6 i-DTEC κινητήρα της, των 120 ίππων, για τη νέα σειρά Civic, πετυχαίνοντας έναν ενδιαφέροντα συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας.

Οι βελτιώσεις στον 1.6L diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx, και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda που είχαν δουλέψει στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα. Με το νέο, αναβαθμισμένο 1.6 i-DTEC, η εξέλιξη έχει προχωρήσει κατά ένα βήμα με πρόσθετες τεχνολογίες μείωσης τριβών.



Το Civic 1.6 i-DTEC είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το σύστημα της Honda Idle Stop. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση και συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 μόλις 91 γρ/χλμ (Civic Sedan) και 93 γρ/χλμ (Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC).

Τιμή
Η τιμή απόκτησης του Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αρχίζει από τα 22.120 ευρώ.