- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ο βετεράνος Sebastien Loeb σημείωσε ένα απίστευτο come back στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από το 2013, και όχι μόνο επέστρεψε, αλλά κατόρθωσε να κερδίσει με την Citroen C3 WRC σε ένα απρόβλεπτο ράλι της Ισπανίας.
Βέβαια οι φετινοί διεκδικητές του τίτλου (Sebastien Ogier & Thierry Neuville) είχαν την προσοχή τους στραμμένη στην μεταξύ τους μάχη για τον τίτλο και το πώς θα αποφύγουν τα λάθη και όχι στο πως θα κερδίσουν τον Loeb.
Η νίκη αυτή του 44-χρονου Γάλλου, επισκίασε πολλά που συνέβησαν στο Catalunya Rally de Espana, και τα οποία δυστυχώς πέρασαν σε δεύτερη μοίρα…
Το γιατί σύσσωμος ο παγκόσμιος Τύπος έδωσε τέτοια έμφαση στον «υπερήλικα» Loeb (έγινε ο τρίτος μεγαλύτερος σε ηλικία αγωνιζόμενος που κερδίσει γύρο του WRC) και δεν ασχολήθηκε ας πούμε με τον 18-χρονο Kalle Rovanpera που κέρδισε τον δεύτερο συνεχόμενο αγώνα του στην κατηγορία WRC2 με Skoda Fabia R5, είναι ένα ερώτημα, που έχει πολλές εξηγήσεις…
Μία από αυτή, το ότι το σύνολο των media κινείται σε ηλικιακή μάζα τουλάχιστον μίας δεκαετίας ποιο πάνω από τον Loeb, και η οποία λειτουργεί με την ασφαλή προσέγγιση του παρελθόντος…
Μία δεύτερη, η απουσία εκτίμησης των όσων –πλην των εντυπωσιακών είναι η αλήθεια στατιστικών- αρνητικών έχει φέρει στο σπορ ο Γάλλος σταρ: κατάργηση θεάματος, κατάργηση κινήτρων για ανάπτυξη του ανταγωνισμού, «ρυθμίσεις» κανονισμών στα μέτρα του, κλπ
Οπότε, αντι να δούμε το μέλλον, και να δημιουργήσουμε για αυτό, θριαμβολογούμε για το χθες που ακόμα μπορεί και κερδίζει τους νέους…
Προσωπικά, αρνούμαστε να πανηγυρίσουμε όταν βλέπουμε τον «πατέρα» να κερδίζει τα «παιδιά του»… Ας είναι… Τι να κάνουμε…
Στην Καταλονία του σήμερα
Βρεθήκαμε στην Καταλονία, ένα χρόνο μετά τις αναταραχές που έφερε στην τοπική κοινωνία η αυτονομιστική διαδικασία και όσα ακολούθησαν.
Η εύκολη διαπίστωση είναι το ισχυρό αυτονομιστικό στοιχείο που πλέον έχει γίνει ένας έντονος εθνικισμός. Οι τεράστιες κιτρινοκόκκινες σημαίες σε πολλά μπαλκόνια, τα πανό για την κατοχή από την κεντρική Ισπανική κυβέρνηση, τα συνθήματα στους τοίχους, αλλά και τα σημάδια πένθους για την καταπάτηση της χώρας τους όπως την θεωρούν οι σκληροπυρηνικοί Καταλανοί που είναι βαμμένα σε αυλές, ακόμα και σε δρόμους, δείχνουν έναν λαό βαθιά διχασμένο.
Μιλώντας με φίλους και συναδέλφους κατά την παραμονή μας εκεί, μας παρέθεσαν μία εικόνα που δεν είναι και η καλύτερη… Οικογένειες χώρισαν, συγγενείς δεν μιλιούνται, γείτονες άλλαξαν περιοχή διαμονής, αλλά και στις εργασιακές σχέσεις έγιναν ανακατατάξεις επειδή οι άνθρωποι διαφωνούσαν στις πεποιθήσεις τους. Αν αυτό θα βελτιωθεί; Δύσκολα πια…
Κάτι για τον αγώνα
Το ότι ο 44-χρονος Loeb επέστρεψε με έναν «άγνωστο» σε αυτόν αυτοκίνητο και κέρδισε, προφανώς έχει την δική του αξία και μέτρο για τους αντιπάλους του.
Ωστόσο, πίσω του τερμάτισε ο συμπατριώτης του Sebastien Ogier με Ford Fiesta WRC και ακόμα πιο πίσω ο Βέλγος Thierry Neuville με Hyundai i20 Coupe WRC διαμόρφωσε ένα σκηνικό, όπου οι δύο τους θα λύσουν τις διαφορές τους για την κατάκτηση του τίτλου των οδηγών, στον τελευταίο γύρο του WRC στην Αυστραλία σε δύο εβδομάδες, με τον Ogier να προηγείται με τρεις βαθμούς του Neuville.
Φαβορί για το πρωτάθλημα κατασκευαστών παραμένει η Toyota με την Hyundai να είναι στο κατόπι της.
Πριν από έξι χρόνια, ο Sébastien Loeb σταμάτησε την πλήρη συμμετοχή του και αποχώρησε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ως ο πιο επιτυχημένος οδηγός του WRC. Οι εννέα παγκόσμιοι τίτλοι και οι 78 νίκες του, δεν τον έκαναν να διαφέρει μόνο από τους αντιπάλους του… Αυτοί οι αριθμοί τον έβαλαν σταθερά σε έναν άλλο πλανήτη… > Την επόμενη χρονιά, επέστρεψε και κέρδισε δύο από τα τέσσερα ράλι που ξεκίνησε. Όμως, το 78ο ταξίδι στο κορυφαίο βήμα του βάθρου στην Αργεντινή έγινε ευρέως αποδεκτό ως το τέλος της οδικής ιστορίας για τον Γάλλο.
Βέβαια, θα επέστρεφε για κάποιους αγώνες, αλλά το να κερδίσει δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη. Ωστόσο, η νίκη του στην Ισπανία το προηγούμενο Σαββατοκύριακο απέδειξε γιατί θεωρείται ευρέως ως ο μεγαλύτερος οδηγός όλων των εποχών.
Παρακολουθήσαμε τον αγώνα με ένα Seat Ateca 2.0 TDI 7DSG και πέρα από την άνεση στο ταξίδι, τους πολλούς χώρους, την άψογη στο σύνολό της οδηγική συμπεριφορά, μας εξέπληξε ευχάριστα η μικρή κατανάλωση: διανύσαμε 930 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο!... Αν αυτό δεν τα λέει όλα σε επίπεδο οικονομίας, δεν γνωρίζω ειλικρινά πως θα χαρακτηριζόταν…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.