![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![auto_-_kentriki.jpg auto_-_kentriki.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2018/10/08/auto_-_kentriki.jpg)
Τι είναι
> Ένα εντελώς καινούργιο κόμπακτ SUV με σύγχρονη φιλοσοφία σχεδίασης, μεγάλη γκάμα κινητήρων, σύγχρονες τεχνολογίες και σημαντικούς χώρους
Design/Interior
> Το Skoda Karoq καλύπτει όλες τις ανάγκες της οικογένειας, της εργασίας, της καθημερινότητας και του ελεύθερου χρόνου. Πέρα από το πραγματικά άνετο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής του, η πρακτικότητα και η λειτουργικότητά του ενισχύονται τόσο από την πληθώρα τεχνολογιών όσο και από τον προσεκτικά μελετημένο εξοπλισμό του. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα διαθέτουν τεχνολογία LED, ενώ τεχνολογία LED διαθέτει και ο εσωτερικός φωτισμός που δημιουργεί μια ιδιαίτερα ξεκούραστη ατμόσφαιρα.
![auto_2.jpg auto_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_48.jpg)
> Ο δε ψηφιακός πίνακας οργάνων κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε μοντέλο της Skoda. Ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τον ψηφιακό πίνακα ώστε να είναι σύμφωνος με τις προτιμήσεις του. Τα θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και το Phonebox στην κεντρική κονσόλα για την ασύρματη φόρτιση κινητών είναι επιπλέον τεχνολογικά highlights. Ως εξτρά εξοπλισμό η Skoda προσφέρει τόσο θερμαινόμενο τιμόνι όσο και 20 «Simply Clever» στοιχεία εξοπλισμού.
![auto_1.jpg auto_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_40.jpg)
> Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.630 λίτρα, και σε συνδυασμό με τα VarioFlex πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα είναι μεταβαλλόμενη και εκτείνεται από τα 479 έως και τα 588 λίτρα.
![auto_3.jpg auto_3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_3_38.jpg)
> Το σύστημα VarioFlex αποτελείται από τρία ανεξάρτητα καθίσματα, που μπορούν να ρυθμιστούν ή και να αφαιρεθούν πλήρως τα καθένα μεμονωμένα -στην περίπτωση αυτή το SUV μετατρέπεται σε βαν με μια μέγιστη χωρητικότητα 1.810 λίτρων.
Tech
> Το νέο κόμπακτ SUV προσφέρει πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προέρχονται από μεγαλύτερες κατηγορίες. Ειδικά για το νέο Karoq, υπάρχει διαθέσιμο ένα ευρύ σύνολο συστημάτων ασφάλειας που προσφέρουν προστασία για τους πεζούς και διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Τα συστήματα αυτά μπορούν να κάνουν ευκολότερη και ασφαλέστερη την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, να βοηθήσουν στο παρκάρισμα ή να επισημάνουν στον οδηγό τα σημαντικότερα σήματα κυκλοφορίας. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουμε τα παρακάτω:
> Το Adaptive Cruise Control (ACC) poy χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ
> Υποβοήθηση αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (Front Assist) που περιλαμβάνει την aστική λειτουργία επιβράδυνσης (City Emergency Brake) με Προγνωστική Προστασία Πεζών (Predictive Pedestrian Protection)
> Ανίχνευση Τυφλών Σημείων (Blind Spot Detect) και Ανίχνευση Πίσω Κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert) που προειδοποιούν για κινδύνους πίσω από το αυτοκίνητο
> Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition) με λειτουργία που βασίζεται σε κάμερα και αναγνωρίζει τα τρέχοντα όρια ταχύτητες και τους περιορισμούς προσπέρασης.
Κινείται / Στρίβει
> Το Skoda Karoq της δοκιμής μας κινούσε ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 TSI με 116 ίππους και τα 200 Nm ροπής.
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 10,7’’, σημειώνει τελική ταχύτητα 186 χλμ/ώρα, η εργοστασιακή μικτή κατανάλωση ορίζεται στα 5,10 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 116 γρ/χλμ.
> Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων
> Στα υπέρ του μοντέλου σημειώνουμε τον Δυναμικό Έλεγχο Πλαισίου (Dynamic Chassis Control) με δυνατότητα τριών επιλογών, την Επιλογή Οδηγικού Προφίλ που προσφέρει επιλογή μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων: Normal, Eco, Sport και Individual, όπως και το ειδικό πρόγραμμα Off-Road και πρόγραμμα Snow για όλα τα τετρακίνητα μοντέλα
![auto_4.jpg auto_4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_4_31.jpg)
> Σε απαιτητική οδήγηση με πλήρες φορτίο, το Karoq έδειξε ουδέτερη συμπεριφορά, ακόμα και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση, έπαιξε τεράστιο ρόλο στην ελαχιστοποίηση των θορύβων που περνάνε στο εσωτερικό της καμπίνας.
Tips
> Χάρη στο Skoda Connect, οι επιβαίνοντες είναι συνεχώς «δικτυωμένοι» με τις νέες online υπηρεσίες. Τα διαισθητικά συστήματα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: τις υπηρεσίες Infotainment Online που παρέχουν ψυχαγωγία και ενημέρωση, καθώς και τις υπηρεσίες Care Connect που προσφέρουν υποστήριξη και υποβοήθηση.
> Το σύστημα Hill-Hold Control επιτρέπει στον οδηγό να εκκινήσει σε ανηφόρα δίχως τον κίνδυνο το αυτοκίνητο να κυλήσει προς τα πίσω και δίχως να χρειάζεται η χρήση του χειρόφρενου.
Κοστίζει
> Η τιμή του Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition 116 ίππων DSG αρχίζει από τα 21.900 ευρώ, ενώ η έκδοση 1.6 TDI 116 ίππων επίσης από τα 21.900 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση 1.0 TSI Ambition 116 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο από 19.900 ευρώ.
Ιnfo
> Πληροφορίες για το νέο Skoda Karoq μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.
![auto_5.jpg auto_5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_5_20.jpg)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.