Νέα BMW X4
Η δεύτερη γενιά της X4 με περισσότερη έμφαση στον σπορ χαρακτήρα και στην δυναμική σχεδίαση
Τι είναι
Η δεύτερη γενιά της X4 με περισσότερη έμφαση στον σπορ χαρακτήρα και στην δυναμική σχεδίαση.
Ένα premium μοντέλο με διευρυμένες δυνατότητες στον εκτός δρόμου προσανατολισμό.
Η Χ4 αποτελεί βασικό κρίκο στην αλυσίδα πωλήσεων της μάρκας, μια και η σειρά «Χ» της BMW, αποτελεί το 32% του συνόλου των πωλήσεων της εταιρείας.
Γνωριμία
Πρόκειται για ένα νέο Sports Activity Coupe με premium αίσθηση στο εσωτερικό, λειτουργική κομψότητα και το οδηγοκεντρικό cockpit.
Το μοντέλο διατίθεται στις εκδόσεις xLine, M Sport X και M Sport με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης μέσα από τις αποκλειστικές προτάσεις της σειράς BMW Individual.
Διατίθεται με τρεις βενζινοκινητήρες και τέσσερις πετρελαιοκινητήρες και ισχύ από 184 έως 360 ίππους, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων που είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα.
Στις εκτός δρόμου συνθήκες, η δεύτερη γενιά της Χ4 μπορεί να αξιοποιήσει κατάλληλα τις δυναμικές ικανότητες που διαθέτει, μια και το σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, που είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα, κάνει την BMW X4 ιδιαίτερα ευέλικτη και σπορ.
Με χαμηλότερο κέντρο βάρους συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου και με 50 κιλά λιγότερα από το συνολικό βάρος, οι κινητήρες προσφέρουν ακόμα καλύτερη συμπεριφορά και απολαυστική οδήγηση.
Η ομπρέλα υπηρεσιών BMW ConnectedDrive εξασφαλίζει άμεση συνδεσιμότητα μεταξύ αυτοκινήτου και ψηφιακού lifestyle του πελάτη, ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού συναντάμε την τελευταία έκδοση του λειτουργικού συστήματος iDrive με τον φωνητικό έλεγχο (voice control) στάνταρ, Control Display με λειτουργία οθόνης αφής και σύστημα ελέγχου μέσω αναγνώρισης χειρονομιών BMW, προαιρετικά. Παράλληλα, μία πληθώρα συστημάτων υποστήριξης οδήγησης αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.
Σε επίπεδο τιμών, αυτή της BMW X4 xDrive 20i με τον βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων, αρχίζει από τα 63.150 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.