![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![auto_-_kentriki.jpg auto_-_kentriki.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2018/09/10/auto_-_kentriki.jpg)
Τι είναι
Το νέο Citroen C4 Cactus, αποτελεί τη λογική συνέχεια του Citroen C3 το 2016, ενός αυτοκινήτου που σήμανε την αλλαγή πλεύσης της γαλλικής εταιρείας.
Το μοντέλο που «γεφυρώνει» το «κλασσικό» C4 και το C4 Cactus σε ένα αυτοκίνητο.
![auto_2.jpg auto_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_38.jpg)
Μέσω αυτού, η Citroen θέλει να υιοθετήσει ένα αθλητικό, δυναμικό και αισιόδοξο προφίλ που ταιριάζει όχι μόνο στους νέους, αλλά σε όλους τους ανθρώπους.
Design
Στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί λύσεις από ιστορικά αυτοκίνητα για να συνδέσουν το παρελθόν με το παρόν της εταιρείας (ιμάντες στις πόρτες, ανάγλυφο μοτίβο στο ντουλαπάκι), δανειζόμενη λύσεις από την CX ή την Xantia…
![auto_1.jpg auto_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_31.jpg)
Οι γυάλινες επιφάνειες τραβούν το βλέμμα, καθώς καλύπτουν το 1/3 της επιφάνειας του αυτοκινήτου, με τα υπόλοιπα 2/3 να καλύπτονται από τα μεταλλικά μέρη του πλαισίου.
Το μακρόστενο ταμπλό παραμένει διευκολύνοντας την οπτική προς τα έξω, όπως και οι δύο ψηφιακές οθόνες (η κεντρική οθόνη αφής είναι 7 ιντσών) που κάνουν όλες τις δουλειές σε επίπεδο ενημέρωσης και επικοινωνίας.
![auto_5.jpg auto_5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_5_14.jpg)
![auto_3.jpg auto_3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_3_29.jpg)
Η ηχομόνωση είναι, χάρη στα μεγαλύτερου πάχους τζάμια, στο ηχομονωτικό παρμπρίζ καθώς και στην μεγαλύτερη ποσότητα ηχομονωτικού υλικού στο δάπεδο και το διάφραγμα που χωρίζει τον κινητήρα από τον χώρο επιβατών.
Ο σχεδιασμός του ταμπλό και των καθισμάτων, έχει δημιουργήσει επιπλέον χώρο για τα γόνατα των επιβατών, στοιχείο που συνδυάζει άνεση και ασφάλεια.
![auto_6.jpg auto_6.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_6_8.jpg)
Σημειώνουμε το μεγάλης χωρητικότητας ντουλαπάκι συνοδηγού, όπως και τις μεγάλες θήκες στις πόρτες που χωράνε φιάλες του 1,5 λίτρου, και την θέση για smartphone στην κεντρική κονσόλα.
Τέλος, τα καθίσματα πέφτουν σε διάταξη 60:40, ενώ η χωρητικότητα πορτ παγκάζ 358 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα γίνεται 1.170 λίτρα.
![auto_4.jpg auto_4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_4_22.jpg)
Tech
Όλα τα γνωστά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού δίνουν και εδώ το παρόν τους και αναφέρουμε μερικά όπως, υποβοήθηση παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, στατικά φώτα στροφής, πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, έλεγχος πρόσφυσης, και φυσικά μεσω της κεντρικής οθόνης αφής 7 ιντσών, έχουμε τα συστήματα , mirror screen, και βεβαια Citroen Connect Box με SOS & Assistance Pack, ήτοι, κλήση έκτακτης ανάγκης και υπηρεσία βοήθειας.
Επίσης τα Active Safety Brake, Lane Departure Warning System, Coffee Break Alert, Blind Spot Monitoring System κλπ.
Ιδιαίτερη σημασία έχει δώσει η Citroen στα καθίσματα Advanced Comfort! Όπως προδίδει η ονομασία τους, πρόκειται για εμπρός καθίσματα με ειδικό σχεδιασμό ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση, χάρη στην παρουσία αφρού υψηλής πυκνότητας ο οποίος δεν επιτρέπει την καθίζηση μετά από πολύωρο ταξίδι ή τη γήρανση του καθίσματος!
Στον δρόμο
Το νέο Citroen C4 Cactus είναι το πρώτο, σύμφωνα με τη Citroen, μοντέλο στην Ευρώπη που διαθέτει με Progressive Hydraulic Cushions (PHC).
Η PHC είναι μία καινοτόμα ανάρτηση, που θα εφοδιάσει στο μέλλον και άλλα μοντέλα της εταιρείας και για τη δημιουργία της οποίας, οι άνθρωποι της Citroen κατοχύρωσαν περίπου 20 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που διαθέτει είναι ότι έχει αμορτισέρ με δύο υδραυλικά στοπ (ένα για συμπίεση και ένα για αποσυμπίεση) που μηδενίζουν το τράνταγμα που προκύπτει όταν μια ανάρτηση φτάσει στο τέλος της διαδρομής της.
Εν γένει, ακόμα και με πλήρες φορτίο, η αίσθηση ασφάλειας μέσω του κρατήματος του αυτοκινήτου, είναι κορυφαία.
Κινητήρας
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο πολυβραβευμένος 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας με υπερτροφοδότη απόδοσης 110 ίππων στις 5500 στροφές, με ροπή 205 Nm στις 1500 στροφές.
Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων.
Η εργοστασιακή τιμή μικτής κατανάλωσης ορίζεται στα 4,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα (η μέση δική μας κατανάλωση, με πλήρες φορτίο και σε κάλυψη σχεδόν 2.000 χλμ, έφτασε τα 6,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα) και εκπομπή ρύπων στα 110 γραμμάρια CO2/χιλιόμετρο.
Κοστίζει
Η τιμή του Citroen C4 Cactus 1.2 Pure Tech 110 S&S Live αρχίζει από 16.490 ευρώ.
Info: Πληροφορίες για το νέο Citroen C4 Cactus στο: https://www.citroen.gr/vehicle/new-berline-citroen-c4-cactus/
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.