- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τι είναι
Η ναυαρχίδα των SUV της μάρκας αλλά και της γκάμας των μοντέλων της.
Έχει όσες καινοτομίες απαιτούνται για να εδραιώσει υψηλή θέση στην κατηγορία των μεγάλων premium SUV.
Διαθέτει κορυφαίο επίπεδο κατασκευής, νέας γενιάς επίπεδο συνδεσιμότητας, και πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης, άνεσης, φωτισμού και infotainment.
Οι τιμές για την έκδοση 3.0 V6 TDI 231 ίππων θα αρχίζουν από 77.700 ευρώ, και για την 3.0 V6 TDI 286 ίππων από 84.000 ευρώ.
Γνωριμία
Είχαμε την ευκαιρία μίας πρώτης σύντομης γνωριμίας μαζί του, στην νότια ακτογραμμή της Αττικής, αλλά αρκετή να κατανοήσουμε το τι δημιούργησε η VW στην κατηγορία των SUV, για να «χτυπήσει» έναν αρκετά σκληρό ανταγωνισμό στην κατηγορία των premium SUV.
Οι πέντε δρόμοι/πυλώνες που βασίζεται το ολοκαίνουργο Touareg για να επιτύχει τους εμπορικούς στόχους του, συνοψίζονται στα εξής:
- Ο δρόμος της ψηφιακής τεχνολογίας, με τη χρήση του «Innovision Cockpit», που συνδέει το εσωτερικό του Touareg με το μέλλον.
- Ο δρόμος του δυναμισμού με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Motion (διαθέτει στάνταρ πέντε προγράμματα για κίνηση «εντός» και άλλα πέντε για «εκτός δρόμου») και σύστημα αντιστρεπτικών δοκών για ενεργητική σταθεροποίηση πρόσφυσης, που ανεβάζει σημαντικά τις επιδόσεις του νέου SUV.
- Ο διαισθητικός δρόμος με τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, με νέα συστήματα όπως η νυχτερινή όραση (Night Vision), και το σύστημα αναγνώρισης εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Front Cross Traffic Assist).
- Ο εύκολος δρόμος με την άνεση και πρακτικότητα στην καθημερινότητα, που δεσπόζουν τα νέα, κορυφαίας τεχνολογίας καθίσματα με λειτουργία μασάζ, που κάνουν ακόμα και τα μεγάλα ταξίδια να μοιάζουν με συνηθισμένη βόλτα, και
- Ο δρόμος της εξατομίκευσης όπου το design γίνεται τμήμα της προσωπικής διαμόρφωσης, αφού το εσωτερικό του Touareg μετατρέπεται σε χώρο αποκλειστικής άνεσης χάρη στα νέα πακέτα εσωτερικής διαμόρφωσης, Atmosphere και Elegance.
Design
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο εσωτερικό –που υπάρχει διάχυτη παρουσία υλικών υψηλής ποιότητας από δέρμα, ξύλο, αλουμίνιο και μαλακό πλαστικό- είναι η παρουσία του Innovation Cockpit το οποίο κάνει πρεμιέρα στο νέο Touareg. Οι διακόπτες έχουν ουσιαστικά αντικατασταθεί από δύο μεγάλες οθόνες αφής, 15’’ με κορυφαία ανάλυση στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων Discover Premium και 12’’ στη θέση του πίνακα οργάνων, αντί των συμβατικών αναλογικών. Το multimedia σύστημα προσφέρει πολλές δυνατότητες σύνδεσης, με πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto, προβάλει σε πλήρη οθόνη τους χάρτες πλοήγησης και διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, ενώ παρέχει πολλές επιλογές εξατομίκευσης.
Παντού κυριαρχεί η πολυτέλεια και η άνεση, τομέα τον οποίο ενισχύουν και τα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν την κλίση της πλάτης κατά 21 μοίρες και σε τρεις θέσεις. Ο δε χώρος αποσκευών αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 810 λίτρων χωρητικότητας.
Tech
Σε επίπεδο καινοτομιών το Touareg διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης ώστε να κάνει το μεγάλο όχημα πιο ευέλικτο και να δίνει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό εντός δρόμου. Όταν αυτό κινείται με ταχύτητα έως 37 χλμ/ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη διεύθυνση από αυτή που κατευθύνει ο οδηγός το όχημα. Όταν ξεπεραστεί αυτή η ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν κατά την ίδια διεύθυνση.
Να σημειώσουμε εδώ ότι το Touareg, προαιρετικά θα διατίθεται και με αερανάρτηση η οποία συνδυάζεται με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, η λειτουργία των οποίων ελέγχεται ηλεκτρονικά και πραγματοποιείται με την βοήθεια ηλεκτροκινητήρων. Εντός δρόμου, αποτρέπουν τις μεγάλες κλίσεις του αυτοκινήτου στις στροφές ενώ στην εκτός δρόμου κίνηση επιτρέπουν τη αύξηση διαδρομής της ανάρτησης για να υπάρχει πάντα επαφή των τροχών με το έδαφος.
Κινητήρας
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο V6-κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με υπερτροφοδότη απόδοσης 286 ίππων, ενώ μέσα στην χρονιά θα ακολουθήσει και η αντίστοιχη έκδοση του ίδιου κινητήρα με 231 ίππους, ενώ λίγο αργότερα η γκάμα των κινητήρων θα εμπλουτιστεί με ένα V6 βενζίνης 340 ίππων και έναν πανίσχυρο V8 turbodiesel 421 ίππων!