Οδηγήσαμε το Jeep Renegade 2.0 MultiJet 140hp 4WD
Μια ολοκληρωμένη πρόταση, είτε κινείστε στα όρια της πόλης, είτε στη φύση
Τι είναι
> Το «μικρότερο» μέλος της οικογένειας Jeep που αποπνέει τη θρυλική κληρονομιά της μάρκας, και αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση, είτε κινείστε στα όρια της πόλης, είτε στην φύση
> Με αυτό, η αμερικάνικη μάρκα μπαίνει στην διαρκώς ανερχόμενη κατηγορία των μικρών SUV.
Design/Tech
> Η εμβληματική μάσκα με τις εφτά γρίλιες, σήμα κατατεθέν της Jeep, οι στρογγυλοί προβολείς και τα τραπεζοειδή φτερά αποτελούν κι αυτά συνέχεια της σχεδιαστικής παράδοσης της Jeep.
> Ωστόσο, το ιδιαίτερο σχεδιαστικό θέμα που ενώνει την εξωτερική με την εσωτερική σχεδίαση του νέου Renegade είναι εμπνευσμένο κι αυτό από το παλιό στρατιωτικό μπιντόνι καυσίμου που ανήκε στον εξοπλισμό του θρυλικού Willys MB Jeep. Αν αναζητάτε τις ομοιότητες αυτές, με το ιδιαίτερο σχεδιαστικό θέμα,καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στην αποσπώμενη διπλή ηλιοροφή My Sky TM, και στα ορθογώνια πίσω φωτιστικά σώματα…
> Για βέλτιστη προστασία, το Renegade διατίθεται με στάνταρ 6 αερόσακους (μετωπικούς και πλαϊνούς για τους εμπρός επιβάτες, τύπου κουρτίνας για όλους), με ESC (ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ή electronic stability control) και ERM (ηλεκτρονικό σύστημα αποτροπής ανατροπής ή electronic anti-roll over system).
> Ο εξοπλισμός ασφαλείας, ανάλογα με την αγορά και την έκδοση εξοπλισμού, συμπεριλαμβάνει στάνταρ ή προαιρετικά, ακόμη περισσότερα συστήματα, όπως είναι ο έλεγχος τυφλής γωνίας (Blind-SpotMonitoring), η ανίχνευση διέλευσης στο πίσω μέρος (RearCrossPathDetection), το ενεργό cruisecontrol (διαθέσιμο από το 2015) και η κάμερα οπισθοπορείαςParkView με δυναμικό πλέγμα υπόδειξης θέσης.
> Ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα που συναντάμε στο JeepRenegade, είναι το σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής πρόσθιας σύγκρουσης (Forward Collision Warning-Plus), το οποίο αποτελεί πρωτιά στην κατηγορία, βάσει της αξιόπιστης και ακριβέστατης λειτουργίας του.
> Επίσης, μπορεί να εξοπλιστεί με το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Sense Departure Warning-Plus) και το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (Blind-spot Monitoring).
Κινείται / Στρίβει
>Το μοντέλο της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε το 2.0 MJTD τετρακίλυνδρο πετρελαιοκινητήτα με υπερτροφοδότη των 140 ίππων με ροπή 35,7 χλγρμ/1.750 σ.α.λ.
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,5’’ , σημειώνει τελική ταχύτητα 182χλμ/ώρα, η επίσημη εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ και η τιμή των ρύπων CO2 ορίζεται στα 134γρμ/χλμ
> Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσα από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων
> Tο σύστημα τετρακίνησης Jeep Active Drive, εναλλάσσει αυτόματα την κίνηση από 4x2 σε 4x4, μόνο όταν κι εφόσον αυτό είναι απαραίτητο, αναλόγως των συνθηκών πρόσφυσης και με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση της ροπής, ενώ διαθέτει δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού συνεισφέροντας στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Το Jeep Active Drive Low διαθέτει επιπλέον του Active Drive επιλογή κοντής σχέσης με τελική σχέση μετάδοσης 20:1 και σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill-descentControl) με ελεγχόμενη ταχύτητα (έως 8 km/h) χωρίς να απαιτείται από τον οδηγό να πατάει το φρένο.
> Πάντως, και τα δύο συστήματα τετρακίνησης που εξοπλίζουν το Renegade περιλαμβάνουν το σύστημα διαχείρισης Jeep Selec Terrain που παρέχει έως πέντε 5 προεπιλεγμένες αυτόματες ρυθμίσεις προσαρμογής της πρόσφυσης:
Auto: κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με συνεχή και πλήρως αυτόματη λειτουργία, επιτρέπει όμως την αποσύνδεση, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, του άξονα μετάδοσης των πίσω τροχών.
Snow: για μεγαλύτερη ευστάθεια σε δρόμο και εκτός δρόμου, σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως για παράδειγμα οδοστρώματα που καλύπτονται από χιόνι.
Sand: για διαδρομές εκτός δρόμου με χαμηλή πρόσφυση, όπως αμμώδεις επιφάνειες.
Mud: για χρήση σε επιφάνειες που καλύπτονται με λάσπη ή βρεγμένο γκαζόν.
Rock: (μόνο για εκδόσεις Trailhawk): διαθέσιμη μόνο με τη λειτουργία 4WD Low ενεργή, για μέγιστες εκτός δρόμου επιδόσεις, λ.χ. υπερπήδηση εμποδίων (μεγάλες πέτρες, βαθιά χαντάκια, κτλ.), με χαμηλή ταχύτητα κίνησης
Tips
> Το Renegade, είναι το πρώτο μοντέλο της Jeep που κατασκευάζεται στην Ευρώπη, και συγκεκριμένα, στο Μέλφι της Ιταλίας.
> Είναι δε εμπνευσμένο από το θρυλικό Willys MB του 1941, ένα από τα πρώτα στρατιωτικά οχήματα που μπήκαν σε μαζική παραγωγή στις Ηνωμένες Πολιτείες.
> Χρησιμοποιήσαμε το Renegade, για να καλύψουμε διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις! Και, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, όταν «βάζεις» ένα αυτοκίνητο στις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, χωρίς καμία επιπλέον προετοιμασία, και κάνεις και διαδρομές ενδιάμεσης προσέγγισης των Ειδικών χωρίς κανένα πρόβλημα, τότε έχεις οδηγήσει μία πρωτοκλασάτη επιλογή, που απευθύνεται σε όλους όσοι αναζητούν ένα μικρομεσαίο στην ουσία SUV, με τετρακίνηση τεσσάρων επιλογών, μικρό αποδοτικό κινητήρα και χώρους.
Κοστίζει
> Η τιμή του Jeep Renegade 2.0 MultiJet 140hp4WDLongitude6-speed Manual αρχίζει από 27.700ευρώ
Info
> Πληροφορίες για το Jeep Renegade μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.