- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οδηγήσαμε το νέο VW Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS
Διαισθητική Χρηστικότητα, Συνδεσιμότητα, Αυτόνομη Οδήγηση και Έξυπνη Βιωσιμότητα
Τι είναι
> Το γνωστό μας Golf με βενζινοκινητήρα 130 ίππων, με μέση μικτή κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/100χλμ. και προτεινόμενη τιμή λιανικής από 19.500€
Ξεχωρίζει για
> Τους τέσσερις πυλώνες στους οποίους το νέο Golf στηρίζει την πορεία του για μεγαλύτερες επιτυχίες στην παγκόσμια αγορά: Διαισθητική Χρηστικότητα, Συνδεσιμότητα, Αυτόνομη Οδήγηση και Έξυπνη Βιωσιμότητα.
Silicon Valley
> Η VW αποκαλεί τις άφθονες τεχνολογικές καινοτομίες που διαθέτει το νέο Golf, ως «εκδημοκρατισμό της υψηλής τεχνολογίας». Για πρώτη φορά παγκοσμίως στη μικρομεσαία κατηγορία, το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, πλοήγησης και διαδικτυακών υπηρεσιών Discover Pro μπορεί να ελέγχεται μέσω χειρονομιών (Gesture Control). Με μία οθόνη 9,2 ιντσών, αποτελεί μία ολοκληρωμένη μονάδα απεικόνισης σε συνεργασία με την ψηφιακή οθόνη οργάνων Active Info Display, που είναι επίσης νέα στο Golf.
> Ταυτόχρονα, η γκάμα διαδικτυακών υπηρεσιών και εφαρμογών έχει διευρυνθεί. Βασική φιλοσοφία εδώ είναι το «έξυπνο σπίτι»: Αυτό σημαίνει ότι η πόρτα του σπιτιού θα μπορεί να ανοίγει –με το κινητό στο αυτοκίνητο μέσω MirrorLink και της νέας εφαρμογής DoorBird– για ένα μέλος της οικογένειας, έναν πωλητή ή courier. Στην περίπτωση αυτή, ο οδηγός βλέπει online ποιος χτυπά το κουδούνι του σπιτιού.
> Ανάμεσα στις τεχνολογίες που θα βελτιώσουν σημαντικά την ασφάλεια είναι το City Emergency Braking με νέο σύστημα παρακολούθησης πεζών (Front Assist), το νέο Traffic Jam Assist (ημιαυτόνομη οδήγηση μέχρι 60 km/h) και το Emergency Assist, κάτι επίσης νέο στην κατηγορία. Το Traffic Jam Assist αυξάνει ταυτόχρονα την άνεση και ευκολία του οδηγού σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας.
Κινείται/Στρίβει
> Ο νέος βενζινοκινητήρας των 1.498 κ.εκ., απόδοσης 130 ίππων, είναι κατά 10% πιο οικονομικός σε σχέση με άλλους συγκρίσιμους κινητήρες. Μάλιστα, η κατανάλωση για τον κύκλο NEDC εκτός πόλης, μειώνεται ακόμα περισσότερο στο εντυπωσιακό νούμερο των 4,0 λίτρων/100χλμ.
> Το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion όμως διαθέτει μια ακόμα καινοτομία, όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Στην περίπτωση αυτή μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών ή γιατί κινείται σε κάποια κατηφόρα, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον TSI και τον απομονώνει από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ρολάρει. Κατά το «ρολάρισμα», το Golf λειτουργεί ως όχημα μηδενικών ρύπων. Στην πράξη, το παροδικό σβήσιμο του κινητήρα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και έως 0,4 λίτρα/100χλμ.
> Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και υπεράνω κριτικής, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης αποσβένει ιδιαίτερα αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να μεταφέρει ενοχλήσεις στην καμπίνα.
Tips
> Η Volkswagen έκανε εφικτή αυτή την τεχνολογία υιοθετώντας το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου. Όποτε λοιπόν είναι εφικτό, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους. Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα.
> Η αλλαγή από την τετρακύλινδρη στη δικύλινδρη λειτουργία (και τούμπαλιν) είναι ανεπαίσθητη και γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό μόνο από την ένδειξη «2κύλινδρη λειτουργία» στον πίνακα οργάνων. Όσον αφορά το turbo με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας, υπερσυμπιεστές αυτού του τύπου σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης απαντώνται μόνο σε σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Η Volkswagen είναι πλέον ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί τέτοια τεχνολογία σε ευρείας χρήσης κινητήρα βενζίνης.
> Στο άμεσο μέλλον η Volkswagen θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά και άλλα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τον 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion, ενώ αντίστοιχα θα παρουσιαστούν και άλλες παραλλαγές του ίδιου κινητήρα. Με λιγότερους κυλίνδρους και μικρότερο κυβισμό, θα έχουν ακόμα μεγαλύτερες αποδόσεις ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ή να ενσωματώσουν διαφόρων μορφών υβριδικά συστήματα (ήπια, plug-in κλπ.).
Κοστίζει
> Το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion έχει προτεινόμενη τιμή λιανικής 19.500 ευρώ