Ford Fiesta: Best seller από κούνια…
Το 8ης γενιάς best seller supermini της αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη γκάμα εκδόσεων στη 40+χρονη ιστορία του Fiesta
Το να δημιουργείς ένα νέο αυτοκίνητο, χωρίς να παρακάμψεις ούτε μία παράγραφο από την επί δεκαετίες πλούσια παρουσία του στην αγορά, προφανώς δεν είναι εύκολη υπόθεση… Η Ford, χτίζοντας το νέο Fiesta, απλά ξεπέρασε τον εαυτό της και αποφάσισε να παίξει δυνατά για την κορυφή της κατηγορίας των supermini. Τα εφόδιά της, το ότι το Fiesta διατίθεται σε 3-θυρα ή 5-θυρα αμαξώματα σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις, άπαντα με ένα σωρό δυνατότητες εξατομίκευσης και γεμάτα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3, πλέον με νέα γραφικά, περισσότερες δυνατότητες διασύνδεσης, πιο γρήγορο λειτουργικό, υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνες αφής, υψηλής ανάλυσης, έως 8 ιντσών. Ενδιαφέρον είναι να αναφέρουμε ότι η χρήση του συστήματος SYNC3 έχει καταργήσει το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.
Η ανεξάρτητη οθόνη αφής 8 ιντσών του Ford Fiesta που θυμίζει tablet, υιοθετεί λειτουργίες αφής (pinch & swipe). Όλες οι οθόνες του Fiesta προσφέρουν υψηλή ανάλυση και διπλάσια φωτεινότητα, που σημαίνει ότι είναι πιο ευανάγνωστες και επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο εύκολα τις πληροφορίες και λειτουργίες της οθόνης.
Το Fiesta είναι επίσης το πρώτο Ford που διαθέτει το κορυφαίας απόδοσης premium B&O PLAY Sound System.
Στον δρόμο
Το νέο Ford Fiesta κινούν μηχανικά σύνολα, τα οποία περιλαμβάνουν τον βραβευμένο 6 φορές βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου EcoBoost της Ford με 100, 125 (που κινούσε και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας) και 140 ίππους, αλλά και έναν 1.5 TDCi που αποδίδει 85 και 120 ίππους, όντας ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος για το Fiesta.
Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία AutoStartStop που προσφέρεται για όλους τους κινητήρες. Παράλληλα, ένα νέο μπουτόν Eco για μηχανικά κιβώτια προσαρμόζει τη χαρτογράφηση κινητήρα και απόκρισης γκαζιού για να μπορούν οι οδηγοί να εξοικονομούν περισσότερο καύσιμο όταν το επιθυμούν. Οι ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ αυξάνουν την ηχομόνωση. Με λίγα λόγια, το νέο Fiesta και όχι μόνο στην σπορτίφ έκδοση ST-Line, σε ποιότητα κύλισης και κρατήματος είναι «ένα τρένο» που ταξιδεύει επάνω σε ράγες άνεσης, ασφάλειας και οδηγικής ευχαρίστησης! Όλα αυτά οφείλονται στη νέα ανάρτηση και το σύστημα Electronic Torque Vectoring Control. Χωρίς να παρακάμπτουμε τις βελτιώσεις στην πλευρική πρόσφυση κατά 10% και στις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 8%, να σημειώσουμε ότι το νέο Fiesta είναι το πρώτο Ford με Pedestrian Detection που συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων τις νυχτερινές ώρες, Active Park Assist με παρέμβαση πέδησης για την αποφυγή μικροσυγκρούσεων στο hands-free παρκάρισμα.
Τιμές
Το Ford Fiesta εξελέγη «Αυτοκίνητο Της Χρονιάς 2018» για την Ελλάδα, και οι τιμές του ξεκινούν για την έκδοση βενζίνης 85 ίππων από 12.990 ευρώ. Η diesel έκδοση από 14.669 ευρώ, ενώ το βενζινοκίνητο 1.0L EcoBoost ξεκινάει από 14.208 ευρώ στην έκδοση Business των 100 ίππων. Σε επίπεδο παροχών, σημειώνουμε τα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και προνομιακό επιτόκιο 2,99% (πλέον εισφοράς 0,6%).
Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η διαδικασία που πρέπει να κάνουν οι οδηγοί - Ποιο είναι το πρόστιμο
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.