- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Renault Megane: Σύγχρονο, ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο!
Tο Megane είναι ένα άρτιο αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει στο έπακρο τα 120 πλούσια χρόνια ιστορίας της Renault. Η οποία το προίκισε με ό,τι θα μπορούσε να αναζητήσει κάποιος σε όχημα της κατηγορίας του.
Μία από τις απολαβές των σημερινών αγοραστών αυτοκινήτων είναι το ότι στην αγορά βρίσκει κανείς εξαιρετικά αυτοκίνητα που, χωρίς δυσκολία, θα μπορούσε να χαρακτηρίσει ως οριακά τέλεια οχήματα μεταφοράς. Ένα από αυτά είναι αναμφίβολα και το Renault Megane. Ένα σύγχρονο, πλήρες τεχνολογιών και εξοπλισμού αυτοκίνητο που υποστηρίζει με πειθώ, αρτιότητα, αλλά και σαφήνεια την υπόθεση family mobility.
Πριν προχωρήσουμε στην αναλογική περιγραφή του μοντέλου, οφείλουμε να καταθέσουμε την προσωπική μας άποψη για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Το Megane 1.5 dCi στην έκδοση GT-Line. Τι μας έμεινε ως συμπέρασμα; Η αίσθηση που πηγάζει από την εντυπωσιακή οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και την πειθώ που σου προσδίδει η ροπή του κινητήρα, όταν αποφασίσεις να ανεβάσεις στροφές και εκκρίσεις αδρεναλίνης. Τα υπόλοιπα; Για να τα ανακαλύψουμε μαζί…
Το Megane προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία οδήγησης χάρη στο σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένης οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του.
Το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου Megane εξασφαλίζουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η οποία σε συνδυασμό με την αυξημένη ηχομόνωση της καμπίνας προσφέρει ξεκούραστα ταξίδια. Σημειώνουμε ότι με το μεταξόνιο να έχει φτάσει τα 2,67 μέτρα οι χώροι για τους επιβάτες έχουν αυξηθεί, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 384 λίτρα (διαθέσιμα με κανονική ρεζέρβα), αποτελώντας έναν από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.
Παράλληλα, η εν γένει κορυφαία οδική συμπεριφορά συνδυάζεται ιδανικά με μία εκτεταμένη γκάμα κινητήρων απόδοσης από 90 έως 205 ίππους, οι οποίοι καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο αναγκών.
Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, κινούσε ο diesel κινητήρας Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, απόδοσης 110 ίππων και 260Nm ροπής από τις 1.750rpm.
Ο κινητήρας Energy dCi 110 τοποθετεί το νέο Megane ανάμεσα στους ηγέτες της κατηγορίας όσον αφορά τις εκπομπές CO2 (95γρ./χλμ.) και την κατανάλωση καυσίμου (3,7 λίτρα/100 χλμ.). Το συγκεκριμένο σύνολο κερδίζει την υπογραφή ECO2, χάρη και σε τεχνολογία που αναπτύχθηκε στη F1.
Να σημειώσουμε ότι η έκδοση GT-Line έχει στοιχεία από τη sport έκδοση GT, δανειζόμενη εξωτερικά και διακοσμητικά στοιχεία από αυτήν, σε επίπεδο αισθητικής, καθισμάτων και εξοπλισμού. Σημαντικό βοήθημα στον οδηγό, η δυνατότητα επιλογής από τα πέντε προγράμματα οδήγησης, Neutral, Sport, Comfort, Perso και Eco, ενώ αυτό που θα σας αποζημιώσει είναι τα μπάκετ καθίσματα που σε προδιαθέτουν με το καλημέρα για την προσέγγιση των συμφώνων GT.
Η τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής μας Renault Megane 1.5 dCi 110hp GT-Line αρχίζει από €21.620, η τιμή της αρχικής έκδοσης βενζίνης 1.2 TCe 100hp Authentic από €16.390, ενώ η αντίστοιχη της πετρελαιοκίνητης έκδοσης 1.5 dCi 90hp από €16.890.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.