Skoda Karoq: Η νέα εποχή της Skoda μέσα από ένα νέο μοντέλο
Η πληρότητα της Skoda στην παγκόσμια αγορά συμπληρώνεται με ένα εντελώς καινούργιο κόμπακτ SUV με μεγάλη γκάμα κινητήρων, σύγχρονες τεχνολογίες και σημαντικούς χώρους
![av-skoda-.jpg av-skoda-.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2018/05/02/av-skoda-.jpg)
Εξοπλισμένο για όλες τις περιπέτειες της ζωής, το Karoq επεκτείνει την οικογένεια SUV της Skoda και ανεβάζει το εμπορικό σήμα της τσέχικης εταιρείας σε νέο επίπεδο. Η κορυφαία τεχνολογία και η τολμηρή σχεδίαση που αποπνέει έναν έκδηλο δυναμισμό, χαρακτηρίζουν το νέο μεσαίου μεγέθους SUV και το τοποθετούν στις πρώτες επιλογές των αγοραστών που ολοένα και περισσότεροι κατακλύζουν τη ραγδαία ανερχόμενη κατηγορία των SUV οχημάτων στην παγκόσμια αγορά. Ως πραγματικό Skoda, το Karoq προσφέρει εξαιρετικό χώρο στο εσωτερικό και τον χώρο αποσκευών, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ευρεία χρήση προβολέων LED, ενώ η φιλοσοφία Skoda Simply Clever κάνει αισθητή την παρουσία της σε ένα ακόμα μοντέλο της μάρκας.
![av-skoda-2.jpg av-skoda-2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/av-skoda-2.jpg)
Design
Καθαρές και κρυστάλλινες γραμμές. Αυτά είναι τα πρώτα αισθητικά στοιχεία που αντιλαμβάνεσαι όταν βλέπεις για πρώτη φορά το νέο Skoda Karoq. Ένα αυτοκίνητο που καλύπτει όλες τις ανάγκες της οικογένειας, της εργασίας, της καθημερινότητας και του ελεύθερου χρόνου. Πέρα από το πραγματικά άνετο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής του, η πρακτικότητα και η λειτουργικότητά του ενισχύονται τόσο από την πληθώρα τεχνολογιών όσο και από τον προσεκτικά μελετημένο εξοπλισμό του. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα διαθέτουν τεχνολογία LED, ενώ τεχνολογία LED διαθέτει και ο εσωτερικός φωτισμός που δημιουργεί μια ιδιαίτερα ξεκούραστη ατμόσφαιρα.
Ο δε ψηφιακός πίνακας οργάνων κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε μοντέλο της Skoda. Ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τον ψηφιακό πίνακα ώστε να είναι σύμφωνος με τις προτιμήσεις του. Τα θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και το Phonebox στην κεντρική κονσόλα για την ασύρματη φόρτιση κινητών είναι επιπλέον τεχνολογικά highlights. Ως έξτρα εξοπλισμό η Skoda προσφέρει τόσο θερμαινόμενο τιμόνι όσο και 20 «Simply Clever» στοιχεία εξοπλισμού.
Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.630 λίτρα και, σε συνδυασμό με τα VarioFlex πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα είναι μεταβαλλόμενη και εκτείνεται από τα 479 έως και τα 588 λίτρα.
Το σύστημα VarioFlex, το οποίο υπερήφανα η Skoda επιδεικνύει, αποτελείται από τρία ανεξάρτητα καθίσματα, που μπορούν να ρυθμιστούν ή και να αφαιρεθούν πλήρως το καθένα μεμονωμένα - στην περίπτωση αυτή το SUV μετατρέπεται σε βαν με μια μέγιστη χωρητικότητα 1.810 λίτρων.
![av-skoda-4.jpg av-skoda-4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/av-skoda-4.jpg)
Silicon Valley
Όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός «πλούσια τα ελέη»… Το νέο κόμπακτ SUV προσφέρει πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προέρχονται από μεγαλύτερες κατηγορίες. Ειδικά για το νέο Karoq, υπάρχει διαθέσιμο ένα ευρύ σύνολο συστημάτων ασφάλειας που προσφέρουν προστασία για τους πεζούς και διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Τα συστήματα αυτά μπορούν να κάνουν ευκολότερη και ασφαλέστερη την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, να βοηθήσουν στο παρκάρισμα ή να επισημάνουν στον οδηγό τα σημαντικότερα σήματα κυκλοφορίας. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουμε τα παρακάτω:
Το Adaptive Cruise Control (ACC) που χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ, την Υποβοήθηση αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (Front Assist) που περιλαμβάνει την αστική λειτουργία επιβράδυνσης (City Emergency Brake) με Προγνωστική Προστασία Πεζών (Predictive Pedestrian Protection), την Ανίχνευση Τυφλών Σημείων (Blind Spot Detect) και την Ανίχνευση Πίσω Κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert) που προειδοποιούν για κινδύνους πίσω από το αυτοκίνητο
Επίσης υπάρχει το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition) με λειτουργία που βασίζεται σε κάμερα και αναγνωρίζει τα τρέχοντα όρια ταχύτητες και τους περιορισμούς προσπέρασης.
![av-skoda-1.jpg av-skoda-1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/av-skoda-1.jpg)
Στον δρόμο
Το Skoda Karoq διατίθεται με πέντε κινητήρες: δύο βενζίνης και τρεις πετρελαίου με απόδοση από 115 έως 190 ίππους. Έτσι, στην γκάμα συναντάμε τους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI με 3 κυλίνδρους και 116 ίππους, και την 1.5 TSI με σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων απόδοσης 150 ίππων. Σε επίπεδο πετρελαιοκινητήρων έχουμε τους 1.6 TDI με 115 ίππους, τον 2.0 TDI με 150 ίππους και 2.0 TDI με 190 ίππους.
![av-skoda-3.jpg av-skoda-3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/av-skoda-3.jpg)
Στα θετικά που αφορούν τους χρήστες του Karoq, σημειώνουμε τον Δυναμικό Έλεγχο Πλαισίου (Dynamic Chassis Control) με δυνατότητα τριών επιλογών, την Επιλογή Οδηγικού Προφίλ που προσφέρει επιλογή μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων: Normal, Eco, Sport και Individual, όπως και το ειδικό πρόγραμμα Off-Road και πρόγραμμα Snow για όλα τα τετρακίνητα μοντέλα, αλλά και το σύστημα Hill-Hold Control που επιτρέπει στον οδηγό να εκκινήσει σε ανηφόρα δίχως τον κίνδυνο το αυτοκίνητο να κυλήσει προς τα πίσω.
Στην πρώτη μας αλλά ευρεία συμπόρευση με το Karoq, που έγινε κατά την επίσημη διεθνή παρουσίασή του στους δρόμους της Σικελίας, διαπιστώσαμε ουδέτερη συμπεριφορά, ακόμα και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση έπαιξε τεράστιο ρόλο στην ελαχιστοποίηση των θορύβων που περνάνε στο εσωτερικό της καμπίνας.
![av-skoda-2.jpg av-skoda-2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/av-skoda-2_1.jpg)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.