- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Skoda Karoq: Η νέα εποχή της Skoda μέσα από ένα νέο μοντέλο
Η πληρότητα της Skoda στην παγκόσμια αγορά συμπληρώνεται με ένα εντελώς καινούργιο κόμπακτ SUV με μεγάλη γκάμα κινητήρων, σύγχρονες τεχνολογίες και σημαντικούς χώρους
Εξοπλισμένο για όλες τις περιπέτειες της ζωής, το Karoq επεκτείνει την οικογένεια SUV της Skoda και ανεβάζει το εμπορικό σήμα της τσέχικης εταιρείας σε νέο επίπεδο. Η κορυφαία τεχνολογία και η τολμηρή σχεδίαση που αποπνέει έναν έκδηλο δυναμισμό, χαρακτηρίζουν το νέο μεσαίου μεγέθους SUV και το τοποθετούν στις πρώτες επιλογές των αγοραστών που ολοένα και περισσότεροι κατακλύζουν τη ραγδαία ανερχόμενη κατηγορία των SUV οχημάτων στην παγκόσμια αγορά. Ως πραγματικό Skoda, το Karoq προσφέρει εξαιρετικό χώρο στο εσωτερικό και τον χώρο αποσκευών, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ευρεία χρήση προβολέων LED, ενώ η φιλοσοφία Skoda Simply Clever κάνει αισθητή την παρουσία της σε ένα ακόμα μοντέλο της μάρκας.
Design
Καθαρές και κρυστάλλινες γραμμές. Αυτά είναι τα πρώτα αισθητικά στοιχεία που αντιλαμβάνεσαι όταν βλέπεις για πρώτη φορά το νέο Skoda Karoq. Ένα αυτοκίνητο που καλύπτει όλες τις ανάγκες της οικογένειας, της εργασίας, της καθημερινότητας και του ελεύθερου χρόνου. Πέρα από το πραγματικά άνετο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής του, η πρακτικότητα και η λειτουργικότητά του ενισχύονται τόσο από την πληθώρα τεχνολογιών όσο και από τον προσεκτικά μελετημένο εξοπλισμό του. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα διαθέτουν τεχνολογία LED, ενώ τεχνολογία LED διαθέτει και ο εσωτερικός φωτισμός που δημιουργεί μια ιδιαίτερα ξεκούραστη ατμόσφαιρα.
Ο δε ψηφιακός πίνακας οργάνων κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε μοντέλο της Skoda. Ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τον ψηφιακό πίνακα ώστε να είναι σύμφωνος με τις προτιμήσεις του. Τα θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και το Phonebox στην κεντρική κονσόλα για την ασύρματη φόρτιση κινητών είναι επιπλέον τεχνολογικά highlights. Ως έξτρα εξοπλισμό η Skoda προσφέρει τόσο θερμαινόμενο τιμόνι όσο και 20 «Simply Clever» στοιχεία εξοπλισμού.
Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.630 λίτρα και, σε συνδυασμό με τα VarioFlex πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα είναι μεταβαλλόμενη και εκτείνεται από τα 479 έως και τα 588 λίτρα.
Το σύστημα VarioFlex, το οποίο υπερήφανα η Skoda επιδεικνύει, αποτελείται από τρία ανεξάρτητα καθίσματα, που μπορούν να ρυθμιστούν ή και να αφαιρεθούν πλήρως το καθένα μεμονωμένα - στην περίπτωση αυτή το SUV μετατρέπεται σε βαν με μια μέγιστη χωρητικότητα 1.810 λίτρων.
Silicon Valley
Όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός «πλούσια τα ελέη»… Το νέο κόμπακτ SUV προσφέρει πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προέρχονται από μεγαλύτερες κατηγορίες. Ειδικά για το νέο Karoq, υπάρχει διαθέσιμο ένα ευρύ σύνολο συστημάτων ασφάλειας που προσφέρουν προστασία για τους πεζούς και διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Τα συστήματα αυτά μπορούν να κάνουν ευκολότερη και ασφαλέστερη την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, να βοηθήσουν στο παρκάρισμα ή να επισημάνουν στον οδηγό τα σημαντικότερα σήματα κυκλοφορίας. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουμε τα παρακάτω:
Το Adaptive Cruise Control (ACC) που χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ, την Υποβοήθηση αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (Front Assist) που περιλαμβάνει την αστική λειτουργία επιβράδυνσης (City Emergency Brake) με Προγνωστική Προστασία Πεζών (Predictive Pedestrian Protection), την Ανίχνευση Τυφλών Σημείων (Blind Spot Detect) και την Ανίχνευση Πίσω Κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert) που προειδοποιούν για κινδύνους πίσω από το αυτοκίνητο
Επίσης υπάρχει το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition) με λειτουργία που βασίζεται σε κάμερα και αναγνωρίζει τα τρέχοντα όρια ταχύτητες και τους περιορισμούς προσπέρασης.
Στον δρόμο
Το Skoda Karoq διατίθεται με πέντε κινητήρες: δύο βενζίνης και τρεις πετρελαίου με απόδοση από 115 έως 190 ίππους. Έτσι, στην γκάμα συναντάμε τους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI με 3 κυλίνδρους και 116 ίππους, και την 1.5 TSI με σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων απόδοσης 150 ίππων. Σε επίπεδο πετρελαιοκινητήρων έχουμε τους 1.6 TDI με 115 ίππους, τον 2.0 TDI με 150 ίππους και 2.0 TDI με 190 ίππους.
Στα θετικά που αφορούν τους χρήστες του Karoq, σημειώνουμε τον Δυναμικό Έλεγχο Πλαισίου (Dynamic Chassis Control) με δυνατότητα τριών επιλογών, την Επιλογή Οδηγικού Προφίλ που προσφέρει επιλογή μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων: Normal, Eco, Sport και Individual, όπως και το ειδικό πρόγραμμα Off-Road και πρόγραμμα Snow για όλα τα τετρακίνητα μοντέλα, αλλά και το σύστημα Hill-Hold Control που επιτρέπει στον οδηγό να εκκινήσει σε ανηφόρα δίχως τον κίνδυνο το αυτοκίνητο να κυλήσει προς τα πίσω.
Στην πρώτη μας αλλά ευρεία συμπόρευση με το Karoq, που έγινε κατά την επίσημη διεθνή παρουσίασή του στους δρόμους της Σικελίας, διαπιστώσαμε ουδέτερη συμπεριφορά, ακόμα και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση έπαιξε τεράστιο ρόλο στην ελαχιστοποίηση των θορύβων που περνάνε στο εσωτερικό της καμπίνας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.