Η αδρεναλίνη ζει!
Διαλέγουμε την «πίσω» όψη, αυτή που κρύβει τα «μεταλλικά στόματα» που ξερνάνε τα αμαρτωλά ντεσιμπέλ...
Μία εποπτική ματιά στις εκθέσεις αυτοκινήτου των προηγούμενων χρόνων, μας πείθει ότι σταδιακά το μέλλον προετοιμαζόταν εδώ και καιρό καιρό. Από τα «φτιάξε ό,τι να ’ναι, θα πουληθεί» της δεκαετίας του ’90, περάσαμε στα αυτοκίνητα που προέτασσαν την ασφάλεια στα χρόνια του millennium, για να βρεθούμε στη δεκαετία μας όπου τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται πλέον όχι από τις ιπποδυνάμεις και την ποιότητα κύλισης, όσο από το πόσο χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα έχουν και από τις δυνατότητες συνδεσιμότητας που διαθέτουν.
Και όλα αυτά, επειδή οι εταιρείες διαπιστώνουν ότι σε έναν κόσμο που ουσιαστικά ενεργεί μέσω σχέσης με ένα smartphone ή ένα tablet, δεν θα μπορούσαν να προσεγγίσουν αλλιώς τη νέα γενιά αγοραστών!
Στη Γενεύη, εν έτει 2018
Όλος ο καλός ο κόσμος ήταν παρών. Αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας, για κάθε βαλάντιο, για τολμηρούς, για συντηρητικούς, για «περίεργους», για tech-freak, για γερά ή ισχνά πορτοφόλια, αλλά και για όλους όσοι αποδέχονται ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το πόσους ρύπους παράγει και «διοχετεύει» στην ατμόσφαιρα.
Τι είδαμε στη Γενεύη; Πολλά εξωτικά supercars, που μας έκαναν να αναθαρρήσουμε και να σκεφτούμε ότι όσο υπάρχουν αυτά, δεν πρόκειται να «ποινικοποιηθεί» η οδηγική απόλαυση, πολλά, πάμπολλα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αυτοκίνητα που προέτασσαν τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, αλλά και απλά καθημερινά αυτοκίνητα «όπως ακριβώς τα γνωρίζουμε».
Η «ιερή» στιγμή
Είναι προφανές ότι, αν είναι να κρατήσω μία στιγμή από τις δύο press days, αυτή είναι της παρουσίασης της νέας Ferrari 488 Pista! Την ώρα που ο επικεφαλής marketing της scuderia, Enrico Galliera, μίλησε με πάθος για την πιο δυνατή Ferrari παραγωγής όλων των εποχών! Μάλιστα, για να δώσει στο κοινό ένα ηχητικό δώρο, έβαλε στα τεράστια ηχεία που βρίσκονταν στο περίπτερο της Ferrari να παίξουν τον ήχο του V8 κινητήρα που αποδίδει 720 ίππους. Ήταν η στιγμή που η οροφή της τεράστιας αίθουσας στη Γενεύη σείστηκε. «Όσο υπάρχει το cavallino rampante» σκέφτηκα, «θα υπάρχει και πάθος για την αυτοκίνηση»...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.