- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Νέο Mitsubishi Eclipse Cross
Η δυναμική προσπάθεια της Mitsubishi να επιστρέψει στο επίκεντρο των επιλογών των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων
Τι είναι
> Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το καλύτερο SUV που κατασκεύασαν ποτέ!
Ιστορία
> Η Mitsubishi, μετά την ένταξή της στον όμιλο Renault-Nissan, επιχειρεί μία δυναμική προσπάθεια να ξαναφέρει τη μάρκα στο επίκεντρο των επιλογών των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων.
> Εφόδια οι δυνατότητες αξιοποίησης των εμεπιριών από τα 80 χρόνια ιστορίας στα 4WD (από το 1936 PX33 four-wheel-drive torpedo), τα σχεδόν 35 χρόνια εμπειρίας στα SUV (από το πρώτο 1982 Pajero) και τα σχεδόν 30 χρόνια τεχνογνωσίας All-Wheel-Control (από το πρώτο 1987 Galant VR4 Dynamic Four).
Γνωριμία
> Το όνομα που επιλέχθηκε, προέρχεται από τις λέξεις Eclipse, με αναφορά στο αγαπημένο σπορ μοντέλο της Mitsubishi που κατασκευαζόταν στην Αμερική μεταξύ 1989 και 2012 και Cross, μία πρόσκληση για υπέρβαση των ορίων, ένα στοιχείο του DNA των SUV.
> Το Eclipse Cross της δοκιμής μας, χρησιμοποιούσε τον ολοκαίνουργο, 4κύλινδρο κινητήρα με προτεραιότητα στις οδηγικές επιδόσεις και την αθόρυβη και ομαλή λειτουργία.
> Το σύστημα ανάρτησης του Eclipse Cross (Γόνατα MacPherson μπροστά – Πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων) εξελίχθηκε στοχεύοντας στην ακρίβεια, την ασφάλεια στις στροφές, την καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης & συμπεριφοράς και τις περιορισμένες κλίσεις αμαξώματος και την καταστολή θορύβων, κραδασμών και τριγμών.
> Εκτός απο την δικίνητη έκδοση, έχουμε και την τετρακίνητη με το σύστημα S-AWC, στην έκδοσή του για το Eclipse Cross, που ενσωματώνει το σύστημα Active Yaw Control (AYC), το οποίο ενεργοποιείται με το πάτημα του φρένου, στην 4WD διάταξη. Χάρη σ’ αυτή τη λειτουργία, το S-AWC υπολογίζει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες, όπως περιστροφής του τιμονιού, γωνιακής ταχύτητας εκτροπής (yaw rate), ροπής κινητήρα, ισχύος πέδησης και ταχύτητας τροχών.
Κοστίζει
> Οι τιμές του Mitsubishi Eclipse Cross, για την δικίνητη έκδοση 1.5 2WD με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αρχίζουν από 24.900 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη έκδοση 1.5-λίτρων S-AWC και το αυτόματο CVT κιβώτιο των 8 σχέσεων, αρχίζει από τις 35.950 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.