- CITY GUIDE
- PODCAST
-
36°
Μία εποπτική ματιά στις εκθέσεις αυτοκινήτου των προηγούμενων χρόνων μάς πείθει ότι σταδιακά το μέλλον προετοιμαζόταν καιρό…
Από τα «φτιάξε ότι να ’ναι, θα πουληθεί» τη δεκαετία του ’90, περάσαμε στα αυτοκίνητα που προέτασσαν την ασφάλεια στα χρόνια του millennium, για να βρεθούμε στη δεκαετία μας όπου τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται πλέον όχι από τις ιπποδυνάμεις και την ποιότητα κύλισης, όσο από το πόσο χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα έχουν και από τις δυνατότητες συνδεσιμότητας που διαθέτουν…
Και όλα αυτά, επειδή οι εταιρείες διαπιστώνουν ότι σε ένα κόσμο που ουσιαστικά ενεργεί μέσω σχέσης με ένα smartphone ή ένα tablet, δεν θα μπορούσαν αλλιώς να προσεγγίσουν τη νέα γενιά αγοραστών!
Στη Γενεύη, εν έτει 2018
Όλος ο καλός ο κόσμος ήταν παρών. Αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας, για κάθε βαλάντιο, για τολμηρούς, για συντηρητικούς, για «περίεργους», για tech-freak, για γερά ή ισχνά πορτοφόλια, αλλά και για όλους όσοι αποδέχονται ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το πόσους ρύπους παράγει αυτό στην ατμόσφαιρα.
Τι είδαμε στην Γενεύη; Πολλά εξωτικά supercars, που μας έκαναν να αναθαρρήσουμε, και να σκεφτούμε ότι όσο υπάρχουν αυτά, δεν πρόκειται να «ποινικοποιηθεί» η οδηγική απόλαυση, πολλά, πάμπολλα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αυτοκίνητα που προέτασσαν τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, αλλά και απλά καθημερινά αυτοκίνητα «όπως ακριβώς τα γνωρίζουμε»…
Αναλογικά, κάθε εταιρεία κάνει τα βήματά της στην εναλλακτική κίνηση, οι θερμικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ρίξει το βάρος σε τεχνολογίες που είναι φιλικές με το περιβάλλον, ενώ το downsizing καλά κρατεί, οι υβριδικές τεχνολογίες βρίσκονται σε κορυφαίο σημείο εξέλιξης, ενώ όπως πάντα η αχίλλειος πτέρνα της ηλεκτροκίνησης δεν είναι απλά η αυτονομία που προσφέρουν στα αυτοκίνητα, αλλά και ο χρόνος επαναφόρτισης…
Για όλα αυτά, θα έχουμε να λέμε για χρόνια ακόμα, μια και βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο.
Είναι προφανές, ότι αν είναι να κρατήσω μία στιγμή από τις δύο press days, αυτή είναι της παρουσίασης της νέας Ferrari 488 Pista! Την ώρα που ο επικεφαλής marketing της scuderia, Enrico Galliera, μίλησε με πάθος για την πιο δυνατή Ferrari παραγωγής όλων των εποχών! Μάλιστα, για να δώσει στο κοινό έναν ηχητικό δώρο, έβαλε στα τεράστια ηχεία που βρισκόταν στο περίπτερο της Ferrari, να παίξουν τον ήχο του V8 κινητήρα που αποδίδει 720 ίππους…
Ήταν η στιγμή, που η οροφή της τεράστιας αίθουσας στην Γενεύη, σείστηκε… «Όσο υπάρχει το cavallino rampante», σκέφτηκα, «θα υπάρχει και πάθος για την αυτοκίνηση»…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.