- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Νέο Jeep Compass
Το νέο Premium Compact SUV συνδυάζει την πολυτέλεια και την τεχνολογία με τη θρυλική εκτός δρόμου ικανότητα των Jeep
Αναμένονταν από καιρό. Ήρθε για να διατρανώσει τη βαρύτητα της μάρκας μιας και το νέο Compass είναι ένα αυθεντικό Jeep άμεσα αναγνωρίσιμο, το οποίο ενσωματώνει δυναμικά όλα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της ιστορικά εμβληματικής μάρκας.
Είναι επίσης το compact SUV που συνδυάζει φιλική προς το χρήστη τεχνολογία, πληθώρα δυναμικών συστημάτων ασφαλείας και καινοτόμο design με τη θρυλική εκτός δρόμου ικανότητα των Jeep.
Το νέο Compass αντιπροσωπεύει μία προσθήκη-κλειδί στην γκάμα της Jeep και επιτρέπει στη μάρκα να ενδυναμώσει τη θέση της στην κατηγορία των Compact SUV, μία κατηγορία που είναι ιδιαίτερα σημαντική και αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% παγκοσμίως μέχρι το 2020, φτάνοντας τις 7,5 εκατομμύρια μονάδες. Για την ευρωπαϊκή αγορά, η κατηγορία των Compact SUV, που σήμερα αριθμεί 1,6 εκατ. μονάδες, αναμένεται να φτάσει τις 2 εκατ. μονάδες μέχρι το 2020.
Το εσωτερικό του Compass προσφέρει υψηλής ποιότητας υλικά και τεχνολογικές λύσεις. Στην κεντρική κονσόλα, ο τραπεζοειδής κεντρικός πίνακας παραπέμπει στον ιστορικό σχεδιασμό της Jeep, έχει πολυτελή αίσθηση και φιλοξενεί τις οθόνες 5.0, 7.0 και 8.4 ιντσών του συστήματος UConnect, που αναβαθμίζουν την εμπειρία και την άνεση οδηγού και επιβατών στην επικοινωνία, τη διασκέδαση και τη δορυφορική πλοήγηση.
Παράλληλα, η αρχιτεκτονική «small wide» της FCA περιλαμβάνει πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση που σε συνδυασμό με το αποκλειστικό για την κατηγορία Σύστημα Επιλεκτικής Απόσβεσης (Frequency Selective Damping FSD) και το ακριβές τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρουν στον οδηγό «απόλυτο» έλεγχο στο δρόμο. Σημειώνουμε ότι έχει ήδη αποσπάσει την ανώτατη διάκριση ασφάλειας 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.
Σε επίπεδο κινητήρων, το νέο Jeep Compass θα πωλείται με δύο πετρελαιοκινητήρες και ένα βενζινοκινητήρα, προκειμένου να προσφέρει 8 διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρων και μετάδοσης σε 4 εκδόσεις: Sport, Longitude, Limited και την Trailhawk, που αποτελεί την ικανότερη πρόταση εκτός δρόμου. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο κινητήρες βενζίνης (1.4 με 140 ή 170 ίππους) και τρεις κινητήρες πετρελαίου (1.6 με 120 ίππους και 2.0 με 140 ή 170 ίππους), που συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 ταχυτήτων ή αυτόματο 9 ταχυτήτων, τετρακίνηση ή κίνηση εμπρός, ήτοι συνολικά μπορεί κάποιος να επιλέξει έξι συνδυασμούς μηχανικών συνόλων.
Η τετρακίνηση
Το νέο Jeep Compass έχει κορυφαίες επιδόσεις στις εκτός δρόμου διαδρομές στην κατηγορία του, μέσω δύο εξελιγμένων συστημάτων συνεχούς (Full Time 4X4) τετρακίνησης: το Jeep Active Drive και το Jeep Active Drive Low (με 20:1 crawl ratio), κάθε ένα από τα οποία μπορεί να στείλει το 100% της διαθέσιμης ροπής στον τροχό που το χρειάζεται. Tο Jeep Active Drive και το Jeep Active Drive Low περιλαμβάνουν και το σύστημα Jeep Selec-Terrain το οποίο προσφέρει 5 επιλογές κίνησης (Auto, Snow, Sand, Mud και Rock για τις εκδόσεις Trailhawk) για βέλτιστη απόδοση εκτός και εντός δρόμου σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα απεμπλοκής του πίσω άξονα και του 4Χ4 προκειμένου να προσφέρει στα τετρακίνητα μοντέλα μέγιστη οικονομία καυσίμου, αλλά και ακαριαία εμπλοκή του 4Χ4 όταν αυτό είναι απαραίτητο.
Όλα τα μοντέλα Compass με τετρακίνηση εξοπλίζονται επίσης με λειτουργία «Lock» που κλειδώνει μόνιμα τη μετάδοση και μπορεί να επιλεγεί από τον περιστροφικό διακόπτη του Selec-Terrain για ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε απαιτητικές συνθήκες off road κίνησης.
Οικονομικά
Το νέο Jeep Compass θα προσφέρεται και με το πρωτοποριακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα 50-50, της Lancia-Jeep Hellas, που περιλαμβάνει 50 άτοκες δόσεις, ενώ βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις του επίσημου δικτύου της Lancia-Jeep Hellas με τις τιμές του να ξεκινούν από €25.900.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.