- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Peugeot 2008: Eκλεπτυσμένο, άνετο και ασφαλές
Στην Ευρώπη, η επιτυχία του αντικατοπτρίζεται από την κατάληψη της πρώτης θέσης στην κατηγορία που ουσιαστικά θεμελίωσε το ίδιο το μοντέλο από το λανσάρισμά του
Το Peugeot 2008 εμφανίστηκε στην αρένα των SUV το 2013 έχοντας όλα τα εχέγγυα για μια εξαιρετική εμπορική πορεία. Εξαρχής το αγοραστικό κοινό αναγνώρισε το εκλεπτυσμένο στιλ και τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου με την ζήτηση να αυξάνεται σταδιακά και την συνολική παραγωγή να έχει ξεπεράσει τις 580.000 μονάδες παγκοσμίως. Το νέο 2008 ενισχύεται από μια μοναδική αίσθηση ελέγχου χάρη στο καινοτόμο Peugeot i-Cockpit® που διασφαλίζει με τον καλύτερο τρόπο όλα τα προτερήματα του αυτοκινήτου: προνοητικότητα, ευελιξία, άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση.
Το Grip Control, ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, προσδίδει στο 2008 απόλυτη προσαρμοστικότητα σε όλους τους τύπους εδάφους. Συνδυάζεται με ελαστικά προδιαγραφών Mud & Snow (all-Season).
Εντοπίζουμε λοιπόν στο ανανεωμένο Peugeot 2008 νέα στοιχεία εξοπλισμού όπως το Mirror Screen που επιτρέπει τον χειρισμό του smartphone από την οθόνη αφής 7” του αυτοκινήτου και παρέχει πρόσβαση σε πολυάριθμες εφαρμογές συμβατές με Apple CarPlay™, MirrorLink® ή Android Auto), η κάμερα οπισθοπορείας, η αυτόματη πέδηση (Active City Brake) και η υποβοήθηση στάθμευσης (Park Assist).
Εξαιρετικά χρήσιμες είναι και οι δωρεάν εφαρμογές MyPeugeot και Scan MyPeugeot, οι ψηφιακές «βιβλιοθήκες» του αυτοκινήτου.
Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια σε αστικές περιοχές, το Peugeot 2008 εξοπλίζεται με το σύστημα Active City Brake, ένα αυτόματο σύστημα πέδησης το οποίο, στο μέτρο του δυνατού, αποτρέπει τη σύγκρουση – ή ελαχιστοποιεί τις συνέπειές της – με προπορευόμενο όχημα σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει καθόλου και κινείται με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα, ενώ το Park Assist σας βγάζει από το άγχος του παρκαρίσματος μετατρέποντας την όλη διαδικασία σε παιχνίδι. Παράλληλα, η έξοδος από τον χώρο στάθμευσης είναι πολύ απλή χρησιμοποιώντας και πάλι το Park Assist, ακόμη και σε δρόμους με κλίση και την βοήθεια του Hill Assist που αποτρέπει την ακούσια κύλιση του αυτοκινήτου προς τα πίσω.
Κατά την οπισθοπορεία, η σχετική κάμερα απεικονίζει τις διαστάσεις του αυτοκινήτου στην οθόνη αφής χρησιμοποιώντας έγχρωμες γραμμές καθοδήγησης.
Οι αποκλειστικά σχεδιασμένοι από τον Όμιλο PSA, νέας γενιάς 3-κύλινδροι βενζινοκινητήρες PureTech που έχουν επανειλημμένα βραβευτεί με τον τίτλο του «Κινητήρα της Χρονιάς», ήτοι οι 1.2 PureTech 82, 1.2 PureTech 110 S&S, και 1.2 PureTech 130 ίππων. Ο 3-κύλινδρος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με τρεις επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων. Με το 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το 6-τάχυτο επίσης χειροκίνητο ή το 6—τάχυτο αυτόματο.
Ο κινητήρας πετρελαίου BlueHDi 1.6 συνδυάζεται αποκλειστικά με το καταλυτικό σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) και το φίλτρο παρακράτησης μικρό-σωματιδίων (Diesel Particulate Filter ή DPF). Αυτός ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την απολαυστικότητα που προσφέρει στην οδήγηση, αλλά και την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Στον δρόμο, το compact SUV Peugeot 2008 εκμεταλλεύεται άριστα το ελαφρύ αμάξωμα, με το αυξημένο ύψος και τη μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση, να έχει να επιδείξει δυναμική οδική συμπεριφορά, χάρη και στο πολύ χαμηλό (μόλις από 1.120 κιλά) βάρος του και τους τέσσερεις βασικούς τομείς βελτίωσης της επαφής αμαξώματος-δρόμου. Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ, οι αντιστρεπτικές δοκοί και το σύστημα του εμπρός και πίσω άξονα, έχουν ειδικά εξελιχθεί ώστε να δίνουν τη δυνατότητα στον κινητήρα να επιτυγχάνει τις καλύτερες και δυναμικότερες επιδόσεις. Οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφούνται εύκολα τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο.
Ο χώρος αποσκευών προσφέρει χωρητικότητα από 410 έως 1.400 λίτρα, ενώ στο πορτμπαγκάζ υπάρχουν πρακτικές λύσεις, όπως άγκιστρα και δίχτυ συγκράτησης, ενώ υπάρχει και επιπλέον χώρος 22 λίτρων κάτω από το υποδαπέδιο κάλυμμα, την στιγμή που ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος των μικροθηκών φτάνει τα 24 λίτρα.
Η πίσω πόρτα ανοίγει πανεύκολα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης (στα μόλις 60 εκ. από το έδαφος) επιτρέπει την εύκολη φόρτωση αντικειμένων.
Σε επίπεδο τιμών, το 2008 ξεκινά από τα 14.850 ευρώ, ενώ όσοι το επιλέξουν μπορεί να νοιώθουν απόλυτα εξασφαλισμένοι, με 5 χρόνια Εργοστασιακής Εγγύησης!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.