Νέο Volkswagen Polo
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![377659-779505.jpg 377659-779505.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2017/10/20/377659-779505.jpg)
Τι είναι
Το νέο Polo, ο εκπρόσωπος της VW, στην κατηγορία των supermini, δημιουργήθηκε με το μότο ««We make the future real»», την ιδέα δηλαδή που κατευθύνει τη στρατηγική της Volkswagen. Η ιδέα αυτή ορίζει πρωτοποριακές παραμέτρους για κάθε αυτοκίνητο Volkswagen.
Το νέο Polo είναι το πρώτο μοντέλο που δημιουργήθηκε με βάση αυτή τη στρατηγική και αντιπροσωπεύει τα τέσσερα πεδία καινοτομίας της στρατηγικής της εταιρίας: Αυτοματοποιημένη Οδήγηση, Διαισθητική Χρηστικότητα, Συνδεδεμένη Κοινότητα και Έξυπνη Βιωσιμότητα.
Design
Σκοπός της εξωτερικής σχεδίασης του 6ης γενιάς Polo, είναι να αποπνέει προσωπικότητα και δυναμισμό. Το μήκος του μικρού Volkswagen έχει μεγαλώσει κατά 81 χιλιοστά στα 4,053 μ και το μεταξόνιό του κατά 94 χιλιοστά στα 2,564 μ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό σημαίνει ότι οι τροχοί είναι τώρα τοποθετημένοι πιο κοντά στο μπρος και το πίσω μέρος, δίνοντας στο αυτοκίνητο σπορ εμφάνιση γεμάτη δυναμισμό. Ταυτόχρονα, το Polo είναι τώρα 69 χιλιοστά πλατύτερο, με ένα συνολικό πλάτος 1,751 μ., ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά στα 1,446 μ.
Στο εσωτερικό έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές, που εστιάζονται στη ανάπτυξη των ψηφιακών απεικονίσεων και χειριστηρίων και στη συνδεσιμότητα.
Η ομάδα σχεδίασης εσωτερικού χώρου ξεκίνησε από το μηδέν, αφήνοντας εντελώς πίσω της την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου και αναπτύσσοντας αντίθετα μια τολμηρή οριζόντια αρχιτεκτονική.
Όλες οι σημαντικές μονάδες – εκτός από τον κλιματισμό – τοποθετήθηκαν μέσα στο κεντρικό μέρος του ταμπλό. Αυτό το κεντρικό μέρος συνεχίζεται μέχρι τις μπροστινές πόρτες και είναι βαμμένο σε διάφορους χρωματισμούς, ανάλογα με τις επιλογές του αγοραστή.
Το Polo θα κυκλοφορήσει ως το πρώτο Volkswagen και το πρώτο αυτοκίνητο του Ομίλου που προσφέρει μια νέα γενιά εξελιγμένου Active Info Display, με υψηλής ποιότητας γραφικά του (133 dpi / ανάλυση 1.280 x 480) και το εύρος λειτουργίας του σε νέα επίπεδα. Χρησιμοποιώντας το κουμπί ‘View button’ πάνω στο πολυλειτουργικό τιμόνι, ο οδηγός του Polo μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τρεις βασικές διαρθρώσεις απεικόνισης, εύκολα και γρήγορα.
Η Volkswagen εισάγει στο Polo την τελευταία γενιά συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, που έχουν διαστάσεις οθόνης από 6,5 ως 8 ίντσες.
Το νέο Polo θα διατίθεται αποκλειστικά σε πεντάθυρα αμαξώματα, ενώ ο χώρος αποσκευών ορίζεται στα 355 λίτρα, και είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας.
Εκδόσεις / Εξοπλισμός
Τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις είναι διαθέσιμες για την έναρξη των προπαραγγελιών στο νέο Polo, Trendline, Comfortline και Highline – και σε μια ειδική έκδοση Beats (με ένα ηχοσύστημα Beats 300 watt).
Η μεγάλη ποικιλία χρωμάτων των 14 χρωμάτων για το αμάξωμα και οχτώ διαφορετικά χρώματα για το κεντρικό μέρος του ταμπλό, δίνει την δυνατότητα να αποκτήσετε το δικό σας Polo, όπως ακριβώς επιθυμείτε.
Το πακέτο εξατομίκευσης Decor προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη επιλογή χρωμάτων στο Comfortline και το Highline. Εδώ είναι βαμμένο το κεντρικό φύλλο του ταμπλό και τα διακοσμητικά των θυρών καθώς και το γύρω-γύρω της κεντρικής κονσόλας.
Με την παραγωγή του νέου Polo, η Volkswagen κατασκεύασε ένα από τα πιο εξελιγμένα μικρά αυτοκίνητα στον κόσμο. Αυτό αντανακλάται και στην παρουσία μιας πληθώρας νέων συστημάτων υποβοήθησης και διευκόλυνσης. Ακόμη και η βασική έκδοση του νέου Polo κυκλοφορεί με το σύστημα ελέγχου περιοχής Front Assist, που περιλαμβάνει το City Emergency Braking και το Pedestrian Monitoring, ως στάνταρ.
Κινητήρες / Μετάδοση
Η Volkswagen εφοδιάζει το νέο Polo με πέντε βενζινοκινητήρες, έναν πετρελαιοκινητήρα και για πρώτη φορά με κινητήρα φυσικού αερίου. Πιο αναλυτικά η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται από:
Βενζινοκινητήρες: 1.0 MPI, 75 PS, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων / 1.0 TSI, 95 PS, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή αυτόματο DSG 7 ταχυτήτων / 1.0 TSI, 115 PS, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο DSG 7 ταχυτήτων / 1.5 TSI ACT, 150 PS, 4- κύλινδρος, αυτόματο κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων / 2.0 TSI, 200 PS, 4- κύλινδρος, κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο DSG 7 ταχυτήτων
Πετρελαιοκινητήρας: 1.6 TDI, 95 PS, 4- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή αυτόματο DSG 7 ταχυτήτων
Κινητήρας φυσικού αερίου: TGI, 90 PS, 3-κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων
Κοστίζει
Το νέο Polo είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες με τιμή 13.400€, για την έκδοση 1.0 MPI 75PS Trendline.
Info
Ποιο εμπεριστατωμένη παρουσίαση, όταν οδηγήσουμε σε αναλυτική δοκιμή το αυτοκίνητο
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.