Formula 1: Από το 2018 το σύστημα προστασίας Halo
Τα νέα δεδομένα για την ασφάλεια των πιλότων
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![367108-759130.jpg 367108-759130.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2017/08/08/367108-759130.jpg)
Η συζήτηση για την περεταίρω προστασία των πιλότων των μονοθέσιων της Formula 1, έχει αρχίσει πριν δύο χρόνια, χωρίς ωστόσο να βρεθεί κάποια λύση. Το Strategy Group της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) είχε συμφωνήσει από το 2016 ομόφωνα στην υιοθέτηση ενός συστήματος προστασίας του cockpit, αρχής γενομένης από το 2018.
Στην αρχή οι σκέψεις ήταν να κλείσει το cockpit με «γυάλινο θόλο» αλλά αυτό άλλαζε εντελώς την φιλοσοφία των αυτοκινήτων και του DNA της F1. Στη συνέχεια, προτάθηκε το Halo, μία κατασκευή με τρεις βάσεις που αποτρέπει μεγάλα αντικείμενα από το να χτυπήσουν το κεφάλι του οδηγού. Η FIA επένδυσε στην εξέλιξη και την βελτίωση του Halo, ενώ οι αγωνιστικές ομάδες άρχισαν να το δοκιμάζουν πέρυσι.
Οι αντιδράσεις των ομάδων και των πιλότων ήταν αλληλοσυγκρουόμενες και αυτό οδήγησε την FIA στο να έχει και μία εναλλακτική πρόταση που ονομάστηκε Shield (Ασπίδα) και δοκιμάστηκε για πρώτη φορά από τον Sebastian Vettel στο Silverstone. Εκεί, ο Γερμανός εξέφρασε έντονα παράπονα για την ορατότητα, ειδικά λόγω της κυρτότητας της κατασκευής.
Οπότε, το Strategy Group αποφάσισε πως το Halo είναι προτιμότερο και πλέον, για εμφανείς λόγους ασφαλείας, θα τοποθετηθεί σε όλα τα μονοθέσια της νέας σεζόν.
Για την τελική χρήση, αναμένεται η επικύρωση της απόφασης από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού το ερχόμενο φθινόπωρο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.