- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Οδηγήσαμε το νέο Suzuki Swift 1.2 SHVS
Το τρίτης γενιάς supermini της Suzuki που υιοθετεί ένα νέο στιλ
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![361940-749182.jpg 361940-749182.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2017/07/03/361940-749182_0.jpg)
Νέο Suzuki Swift 1.2 SHVS: Το τρίτης γενιάς supermini, προσαρμοσμένο αισθητικά και τεχνολογικά στην εποχή του
Τι είναι
Το τρίτης γενιάς supermini της Suzuki που υιοθετεί ένα νέο στιλ, εστιασμένο στην απόδοση, διαθέτοντας ένα σημαντικά ελαφρύ αμάξωμα και εισάγοντας προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, ενώ θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.
Design/Interior
> Το νέο Swift είναι προσαρμοσμένο στην εποχή του. Αισθητικά, όσο και τεχνολογικά. Εξωτερικά έχουμε μεγάλη εξάγωνη μάσκα, οι πίσω χειρολαβές των θυρών είναι «κρυμμένες» δίπλα στα παράθυρα, η οροφή μοιάζει να μην ενώνεται με τις πίσω κολόνες μέσα από την σχεδιαστική επιλογή, ενώ όταν το κοιτάς από το πλάι, διακρίνεις εύκολα τους «ώμους» των πίσω φτερών να ξεχωρίζουν.
> Εσωτερικά το ταμπλό είναι σύγχρονο με ψηφιακές οθόνες τόσο στο καντράν (4,2’’) όσο και στο κέντρο του ταμπλό (αφής 7’’), με κλίση προς τον οδηγό.
>Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τους επιβάτες, όπως και το χωρητικότητας 265 λίτρων πορτμπαγκάζ.
Κινείται / Στρίβει
> Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε τον 4-κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.200 κ.εκ. Dualjet απόδοσης 90 ίππων, ο οποίος εν προκειμένω συνδυαζόταν με το υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle Suzuki), που αποτελείται από μία ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου.
>Το SHVS ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα, τη συγκεντρώνει σε μια μικρή μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και «βοηθά» τον κινητήρα στις επιταχύνσεις ενώ εκτελεί χρέη δυναμό και ηλεκτροκινητήρα.
>Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 11,9’’, η μικτή εργοστασιακή κατανάλωση αγγίζει τα 4 λίτρα/100 χλμ
> Χρησιμοποιεί χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων με σωστή κλιμάκωση, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς
> Το πραγματικά ελαφρύ αμάξωμα (840 κιλά), συνεπικουρούμενο από την εξαιρετική ρύθμιση των αναρτήσεων προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης με κρατήματα και συμπεριφορά που δεν θα προβληματίσουν κανέναν από τους χρήστες του.
Tips
>To ολοκαίνουριο Swift επενδύει στο να κάνει έντονα αισθητή την παρουσία του, στους αποδοτικούς κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται, στην ποιότητα κατασκευής, στον πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και ενημέρωσης, ενώ σημαντικό «εφόδιο», είναι το ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.
>Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης του νέου Swift περιλαμβάνει aircondition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων, ηχοσύστημα, 6 αερόσακους, ESP, φώτα ημέρας LED, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, ενώ διατίθεται με 7 χρώματα αμαξώματος αλλά και 4 δυνατότητες διχρωμίας.
Κοστίζει
>Η τιμή του Suzuki Swift 1.2 Dualjet 2WD GLX με το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS αρχίζει από τα 15.080 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.