- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC
Ένα πολυτελές μεγάλο SUV, απόλυτα ικανό για εκτός δρόμου περιπέτειες
Τι είναι
> Ένα πολυτελές μεγάλο SUV, απόλυτα ικανό για εκτός δρόμου περιπέτειες
Ξεχωρίζει για
> Την κορυφαία ποιότητα κύλισής του σε κάθε οδόστρωμα
> Τον πλούσιο, σύγχρονο και πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό που διαθέτει
> Την απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής
Silicon Valley
> Audio 20 USB και διεπαφή Bluetooth με λειτουργία hands-free
> Μονάδα επικοινωνίας για χρήση των υπηρεσιών Mercedes me connect
> Ηχεία με Frontbass
> Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Mercedes-Benz
> Υπολογιστής ταξιδιού στην πολυλειτουργική οθόνη με ένδειξη τρέχουσας κατανάλωσης, κ.ά.
Safety First
> Δίκαια αναμένουμε μία πληθώρα συστημάτων ασφαλείας από ένα αυτοκίνητο της Mercedes-Benz. Ωστόσο, στην απαρίθμηση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας της GLC ξεχωρίζουμε το σύστημα Distronic Plus με Steering Assist και Stop&Go Pilot, το οποίο διατηρεί την απόσταση του αυτοκινήτου από το προπορευόμενο όχημα σταθερή, ως και την πλήρη ακινητοποίησή του, ενώ το θέτει ξανά σε κίνηση μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν. Ταυτόχρονα αποτρέπει μια ακούσια αλλαγή λωρίδας, παρεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης. Επίσης μεταξύ άλλων:
> Adaptive Brake με λειτουργία Hold, υποβοήθηση εκκίνησης σε ενηφόρα, προετοιμασία φρένων και στέγνωμα φρένων σε βρεγμένο δρόμο
> Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού με ενισχυμένες προσαρμοστικές ιδιότητες για τον αερόσακο του συνοδηγού και αερόσακοι γονάτων οδηγού
> Collision Prevention Assist Plus, προειδοποίηση σύγκρουσης με Προσαρμοζόμενη Υποβοήθηση Πέδησης, αυτόνομη μερική πέδηση για πρόληψη/μείωση συνεπειών σύγκρουσης
Κινείται
> Το σύνολο του μοντέλου της δοκιμής μας κινούσε ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και ψεκασμό common rail που αποδίδει 170 ίππους και 400 Nm ροπής, που αποδίδονται από τις 1.400 έως τις 2.800 σ.α.λ.
> Διακρίνεται για τη γραμμική λειτουργία του, για την ικανότητά του να προσφέρει δύναμη από πολύ χαμηλά, δικαιώνοντας απόλυτα την άποψη ότι είναι ένα από τα κορυφαία σύνολα της κατηγορίας
> Συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, χάρη στο οποίο οι αλλαγές πραγματοποιούνται ιδιαίτερα ομαλά και χωρίς καθυστέρηση.
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3’’, η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 210χλμ./ώρα, ενώ η μικτή τιμή της εργοστασιακής κατανάλωσης ανέρχεται σε 5,0 λίτρα/100 χλμ
Στρίβει
> Στο δρόμο διαπιστώνεις τι πραγματικά σημαίνει ποιότητα κύλισης υπεράνω κριτικής! Όχι μόνο στην άσφαλτο... Εκεί τα πράγματα είναι εύκολα! Ταξιδεύεις χωρίς να αισθάνεσαι την παραμικρή έννοια ενόχλησης στην καμπίνα. Εκεί που είναι τα σπουδαία, είναι οι εκτός δρόμου διαδρομές! Πραγματικά εντυπωσιάζει! Και δίκαια χαρακτηρίζεται το μόνο premium SUV με τέτοιες πραγματικές εκτός δρόμου ικανότητες. Για όλα φροντίζει το transfer case που κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 45:55 εμπρός/πίσω.
> Πέρα από τα ελαστικά με υψηλό προφίλ, βοηθάει στην εκτός δρόμου κίνηση η στάνταρ απόσταση από το έδαφος των 18,1 εκατοστών, η οποία με την έξτρα Air Body Control μπορεί να φτάσει στα 22,7 εκατοστά.
> Σε συνδυασμό με συνεχή μεταβλητό έλεγχο αμορτισέρ, το σύστημα ανάρτησης αέρα (Air Body Control) εξασφαλίζει οδηγική άνεση και δυναμικό χειρισμό σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η απόσβεση σε κάθε τροχό είναι προσαρμοσμένη στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης και μπορεί να ρυθμιστεί για περισσότερη άνεση ή σπορ χαρακτηριστικά. Μπορεί να σηκωθεί έως και 5 εκατοστά για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος (μόνο σε συνδυασμό με το πακέτο Μηχανικής Εκτός Δρόμου). Σε υψηλές ταχύτητες, το όχημα χαμηλώνει για να μειωθεί η αντίσταση του αέρα και να αυξηθεί περαιτέρω η σταθερότητα.
Χωράει
> O χώρος αποσκευών αρχίζει από τα 550 λίτρα, με τα καθίσματα σε κανονική όρθια θέση, και φθάνει μέχρι τα 1.600 λίτρα όταν αυτά αναδιπλωθούν
> Το κατώφλι φόρτωσης και το δάπεδο υποδοχής των αντικειμένων που θα φορτώσουμε κρίνονται ιδιαίτερα εργονομικά
Κοστίζει
> Το μοντέλο Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC (Auto) από €56.410
> Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τα πακέτα εξοπλισμού εδώ.
Κάτι άλλο;
> Το σύστημα Dynamic Select που προσφέρει 5 οδηγικά προφίλ και επεμβαίνει σε αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, κινητήρα κ.λπ. ώστε να αλλάζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τα γούστα του οδηγού.
> Το πακέτο Οff-Road Engineering με τέσσερα προγράμματα (Οff-road, Incline, Slippery, Trailer) που αυξάνουν θεαματικά τις εκτός δρόμου δυνατότητες της GLC.
Προβληματίζει
> Αν εξαιρέσουμε το παράλογο ελληνικό φορολογικό σύστημα, τίποτα...
Info
Για περισσότερα στοιχεία σχετικά με την Mercedes-Benz GLC πατήστε εδώ.
FAST LANE
Dakar Rally: Τριλογία Peugeot στα μισά του αγώνα
To ράλι Ντακάρ έφτασε στα μισά της διαδρομής του, ενώ τα πληρώματα κινήθηκαν προς την Βολιβία για να απολαύσουν την προβλεπόμενη ημέρα ξεκούρασης πριν την 2η εβδομάδα (που ξεκίνησε την Δευτέρα 09.01). Η La Paz είναι η υψηλότερη πρωτεύουσα στον κόσμο, καθώς βρίσκεται σε υψόμετρο 3.660 μέτρων, ενώ μέχρι τώρα το φετινό Ντακάρ έχει αποδειχθεί ως ένα από τα πιο ανταγωνιστικά που έχουν διοργανωθεί τα τελευταία χρόνια.
Η βροχή και η μικρή χιονόπτωση που υπήρξε την 3η ημέρα δημιούργησαν μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική διαδρομή για τα πληρώματα, με τα Peugeot 3008 DKR να κινούνται ταχύτατα και δίχως προβλήματα αξιοπιστίας σε μέγιστο υψόμετρο 4.960 μέτρων. Στην κορυφή βρίσκονται οι περσινοί πρωταθλητές (Peterhansel/Cottret), οι Loeb/Elena είναι το μοναδικό έως τώρα πλήρωμα που έχει κατακτήσει 2 ειδικές, ενώ από απόσταση ασφαλείας ακολουθούν οι Despres/Castera. Οι Sainz/Cruz είχαν έξοδο στην 4η ειδική και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες της ομάδας το αυτοκίνητο ήταν αδύνατο να επισκευαστεί και να επιστρέψει στον αγώνα.
Ford: Το μέλλον στα ηλεκτρικά και υβριδικά
Σε συνέντευξη τύπου που διοργάνωσε η Ford Motor Company στο εργοστάσιο κατασκευής Flat Rock στο Michigan των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Πρόεδρος της Ford, Mark Fields, και άλλα στελέχη της εταιρίας ανακοίνωσαν λεπτομέρειες για τα μελλοντικά της σχέδια σε σχέση με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά οχήματα. Πιο συγκεκριμένα ανακοινώθηκε ότι έχουν μπει ήδη σε πλάνο παραγωγής 7 από τα 13 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα που θα κατασκευάσει η Ford τα επόμενα 5 χρόνια, ότι το σχέδιο επενδύσεων της εταιρίας προβλέπει 700 εκατομμύρια δολάρια και 700 νέες θέσεις εργασίας, ενώ ανακοινώθηκαν νέες επαναστατικές τεχνολογίες που περιλαμβάνουν ασύρματη φόρτιση αυτοκινήτου.
Οι παραπάνω ανακοινώσεις αποτελούν μέρος του σχεδίου «μεταμόρφωσης» της Ford σε εταιρία παροχής ολοκληρωμένων λύσεων μετακίνησης, βασίζονται στη μακρόχρονη εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων και φυσικά στις πληροφορίες που έχει ήδη συλλέξει από τους χρήστες ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων Ford μέχρι σήμερα.
Η Nissan αναβιώνει το θρυλικό Patrol του 1987, του Paris - Dakar
Έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση εδώ και 30 χρόνια, η Nissan επαναφέρει στη ζωή ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο λόγος για το θρυλικό Nissan Patrol Fanta Limon που απέκτησε μια δεύτερη «ζωή» χάρη στο μεράκι και το πάθος μιας ειδικής ομάδας μηχανικών στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan (NTCE) στη Βαρκελώνη. Για πάνω από δύο χρόνια η συγκεκριμένη ομάδα δούλεψε με πάθος σε ώρες εκτός εργασίας και τα Σαββατοκύριακα, μετατρέποντας το οξειδωμένο «σκαρί» που βρισκόταν σε ένα Ισπανικό μουσείο, σε ένα εξαιρετικό αγωνιστικό εκτός δρόμου.
Η ιστορία της επιτυχίας του αυτοκινήτου το 1987 στο rally Paris - Dakar δεν ήταν μια εύκολη υπόθεση. 312 οχήματα διένυσαν 13.000 εξαντλητικά χιλιόμετρα στην Ευρώπη, την Αλγερία, τον Νίγηρα, το Μάλι, τη Μαυριτανία και τη Σενεγάλη.
Παρακολουθήστε video με την ολική επαναφορά του θρυλικού Patrol στους αμμόλοφους της Σαχάρα.