- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Peugeot 2008 1.6 BlueHDI
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![325741-672141.jpg 325741-672141.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2016/09/28/325741-672141.jpg)
Τι είναι
> Tο νέο, αναβαθμισμένο, compact SUV της γαλλικής premium μάρκας
> Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήσαμε σε ένα καλοκαιρινό European tour διανύοντας πάνω από 2.000 σε κάθε τύπο οδοστρώματος
> Το μοντέλο που από το 2013 μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει σε συνολική παραγωγή τις 580.000 μονάδες παγκοσμίως
Ξεχωρίζει για
> Το εκλεπτυσμένο στιλ και τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά
> Το καινοτόμο Peugeot i-Cockpit που διασφαλίζει όλα τα προτερήματα του αυτοκινήτου: προνοητικότητα, ευελιξία, άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση
Silicon Valley
> Το ανανεωμένο Peugeot 2008 διαθέτει νέα στοιχεία εξοπλισμού όπως το σύστημα Mirror Screen μέσω οθόνης αφής 7’’ (που βασίζεται στα MirrorLink και Apple Carplay) η κάμερα οπισθοπορείας, η αυτόνομη πέδηση (Active City Brake) και η υποβοήθηση στάθμευσης (Park Assist).
> Εξαιρετικά χρήσιμες είναι πολλές εφαρμογές, όπως το Start MyPeugeot, η ψηφιακή «βιβλιοθήκη» του αυτοκινήτου, το iCoyote, οι πληροφορίες για το κυκλοφοριακό και τις επείγουσες καταστάσεις, ή το Parkopedia που βοηθά στην εξεύρεση θέσης στάθμευσης.
Safety First
> Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια σε αστικές περιοχές, το Peugeot 2008 εξοπλίζεται με το σύστημα Active City Brake, ένα αυτόματο σύστημα πέδησης για την περίπτωση που υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης αν ο οδηγός δεν αντιδράσει καθόλου και σε ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.
>Το Park Assist μηδενίζει το άγχος του παρκαρίσματος μετατρέποντας την όλη διαδικασία σε παιχνίδι.
> Κατά την οπισθοπορεία, η σχετική κάμερα απεικονίζει τις διαστάσεις του αυτοκινήτου στην οθόνη αφής χρησιμοποιώντας έγχρωμες γραμμές καθοδήγησης.
> H έξοδος από το χώρο στάθμευσης είναι πολύ απλή χρησιμοποιώντας και πάλι το Park Assist, ακόμη και σε δρόμους με κλίση, και τη βοήθεια του Hill Assist που αποτρέπει την ακούσια κύλιση του αυτοκινήτου προς τα πίσω.
Κινείται
> Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε τον 1.6L BlueHDi 100 S&S, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους με ροπή 254Nm, ενώ συνδυαζόταν με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
> Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης ορίζεται στα 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ η εκπομπή CO2 στα 90 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας.
> Η σειρά των κινητήρων πετρελαίου του νέου SUV 2008 περιλαμβάνει έξι εκδόσεις, όλες με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ.
Στρίβει
> Συμβιώσαμε με το νέο Peugeot 2008 1.6 BlueHDi για να διανύσουμε πάνω από 2.000 χιλιόμετρα σε κάθε τύπο οδοστρώματος! Το ελαφρύ compact SUV, με το αυξημένο ύψος και τη μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση έχει να επιδείξει δυναμική οδική συμπεριφορά, χάρη στο πολύ χαμηλό (μόλις 1.045 κιλά) βάρος του και τους τέσσερεις βασικούς τομείς βελτίωσης της επαφής αμαξώματος-δρόμου. Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ, οι αντιστρεπτικές δοκοί και το σύστημα του εμπρός και πίσω άξονα έχουν ειδικά εξελιχθεί ώστε να δίνουν τη δυνατότητα στον κινητήρα να επιτυγχάνει τις καλύτερες και δυναμικότερες επιδόσεις. Οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφώνται εύκολα τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο.
Χωράει
> Ο χώρος αποσκευών προσφέρει χωρητικότητα από 410 έως 1.400 λίτρα
> Στο πορτμπαγκάζ υπάρχουν πρακτικές λύσεις, όπως άγκιστρα και δίχτυ συγκράτησης, ενώ υπάρχει και επιπλέον χώρος 22 λίτρων κάτω από το υποδαπέδιο κάλυμμα, την στιγμή που ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος των μικροθηκών φτάνει τα 24 λίτρα.
> Η πίσω πόρτα ανοίγει πανεύκολα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης (στα μόλις 60 εκ. από το έδαφος) επιτρέπει την εύκολη φόρτωση αντικειμένων.
Κοστίζει
> Το μοντέλο 1.6 BlueHDi 100 S&S Active από 19.730 ευρώ
> Με το πρόγραμμα Peugeot Future 6, οι πελάτες της μάρκας μπορούν να αγοράσουν σήμερα το καινούργιο τους Peugeot, να αρχίσουν να αποπληρώνουν τις δόσεις τους ύστερα από 6 μήνες άτοκα και να είναι απόλυτα εξασφαλισμένοι με 5 χρόνια Εργοστασιακής Εγγύησης.
Κάτι άλλο;
> Το Grip Control, ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, προσδίδει στο 2008 απόλυτη προσαρμοστικότητα σε όλους τους τύπους εδάφους. Συνδυάζεται δε με ελαστικά προδιαγραφών Mud & Snow (all-Season)
Προβληματίζει
> Η απουσία μίας ακόμα σχέσης στο κιβώτιο στις μακρινές διαδρομές
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Η σειρά εκκίνησης του μεγάλου αγώνα
Ένας αγώνας που είχε όλα όσα κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ξεχωρίζει
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.