- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Ford Mustang
Η έκτη γενιά του ιστορικού μοντέλου, με ένα από τα πλέον γνωστά ονόματα στην ιστορία της αυτοκίνησης
![321224-630751.jpg 321224-630751.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2016/04/13/321224-630751.jpg)
Τι είναι
>> Η έκτη γενιά του ιστορικού μοντέλου, με ένα από τα πλέον γνωστά ονόματα στην ιστορία της αυτοκίνησης
>> Δημιουργός αποθεμάτων αδρεναλίνης
>> «Εκμαυλιστής» της αυτοσυγκράτησης…
Ξεχωρίζει για
>>Την απαράμιλλη και μοναδική εμπειρία οδήγησης που μπορεί να προσφέρει ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων
>>Το ότι ενώ είναι ένα γνήσιο muscle car από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, εν τούτοις αισθητικά ερεθίζει όχι μόνο κάθε βλέμμα της Ευρώπης, αλλά και ολόκληρης της υφηλίου!
Λόγια του υποσυνείδητου
>>Έπρεπε να την οδηγήσουμε στην Αττική για να εκτιμήσουμε την επιβλητικότητά της. Μια κατακόκκινη ήρεμη (λέμε, τώρα…) δύναμη «έρπεται» στους δρόμους της. Η ομορφιά της, αν και επιβλητική, δεν δεσπόζει υπεροπτικά. Παρ’ όλα αυτά εμπνέει σεβασμό χωρίς να το απαιτήσει. Νιώθεις δεξιά και αριστερά σου βλέμματα χαμένα στην επιθυμία και το θαυμασμό. Τα κεφάλια, είτε αυτά βρίσκονται σε ένα άλλο «κατώτερο» ή μη αυτοκίνητο είτε οδηγούν ένα σώμα με τα πόδια, γυρνάνε ασυναίσθητα και χωρίς επιλογή.
>>Λένε ότι ο έρωτας έρχεται στους ανθρώπους με την πρώτη ματιά. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τα «άψυχα» αυτοκίνητα που μιλάνε κατ’ ευθείαν στην καρδιά σου. Εν ολίγης, η εμπειρία οδήγησης όσο και συνύπαρξης με τα 320 αυτά mustangs ακόμα και για λίγες ημέρες είναι αρκετή για να ερωτευτείς ένα vintage θυσαυρό και να καταλάβεις γιατί μετά από τόσες δεκαετίες παραμένει ερωτεύσιμος. Αχ, αυτό το φουσκωμένο μακρύ καπό… αυτό φταίει» για όλα.
>>Ένας πατέρας που κρατάει το γιο του από το χέρι τον σταματάει και του το δείχνει μιλώντας του για άλογα, δύναμη και καταξιωμένη «επιβολή». Ένας πιτσιρικάς στο κατώφλι της εφηβείας του χτυπάει το χέρι του στο μέτωπο την ώρα που τα μάτια και το στόμα ανοίγουν διάπλατα. Δύο κοπέλες στο φανάρι, σταματούν για να τη θαυμάσουν. Η ήρεμη αυτή δύναμη γουργουρίζει όσο ο πιστός της «αναβάτης» γαργαλάει απαλά το γκάζι, και μετά, όταν αυτός την κατακτήσει, εκείνη βρυχάται.
>>Ναι. Τα μυστικά της πορφυρής αυτής ήρεμης δύναμης κρύβονται τόσο στα έγκατά της όσο και στο εσωτερικό που αγγίζεις. Το τιμόνι είναι στιβαρό, ώστε να αισθάνεται ο «αναβάτης» ανά πάσα στιγμή ότι οι μυς της είναι ικανοί για πολλά περισσότερα απ’ όσο φαινομενικά κάποιος φαντάζεται. Το ταμπλό είναι όσο μοντέρνο χρειάζεται, θυμίζοντάς σου όμως με μεγάλα γράμματα ότι το ground speed εξαρτάται τόσο από τη δύναμη που ασκεί το δεξί σου πόδι, όσο και από τη δύναμη που οι κατασκευαστές της προσέφεραν.
>>Η παράδοση του αθάνατου αυτού «ίππου» (mustang) αναβλύζει από τις απλές πινελιές που από τη μία δεν σε αφήνουν να ξεχνάς τι έχεις στα χέρια σου, και από την άλλη δεν σου αποσπούν την προσοχή με χιλιάδες κουμπιά, διακόπτες και λαμπάκια. Το βράδυ το αυτοκίνητο αλλάζει μορφή και φαίνεται να μπαίνει σε night mode: διακριτικός μοβ φωτισμός τονίζει τα πεντάλ και τις χειρολαβές, όντας ασορτί με τις λεπτές μοβ γραμμές που γλείφουν τα cup holders. Αλλά και η προβολή του «καλπάζοντος αλόγου» από τον καθρέφτη στο δρόμο, σε υποδέχεται με υποσχέσεις…
Safety First
>>Το ειδικά ρυθμισμένο ESC έχει ρυθμιστεί ειδικά για να ταιριάξει με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως την αυξημένη ιπποδύναμη, την κίνηση στους πίσω τροχούς και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ)
>> To ενεργό ντουλαπάκι συνοδηγού, πίσω από το οποίο είναι τοποθετημένος ένας αερόσακος που προστατεύει τα κάτω άκρα
Silicon Valley
>>Τα 4 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Driving Modes)
>>Τα 3 διαφορετικά προγράμματα υποβοήθησης του τιμονιού
>>Το λογισμικό μέτρησης επιδόσεων (Track Apps)
Κινείται
>>Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας «φορούσε» τον καινούργιο Ecoboost 2,3 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων ο οποίος αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm, ενώ συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
>>Επιταχύνει από 0-100 σε 5.8΄΄, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 238 χλμ/ώρα
>Διατίθεται επίσης και με έναν κινητήρα V8
Στρίβει
>>«Θεϊκά»… Δεν υπερβάλουμε. Εμπρός, ένα νέο περιμετρικό υποπλαίσιο αυξάνει την ακαμψία της εμπρός δομής προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, του ελέγχου διεύθυνσης και της οδηγικής άνεσης. Επίσης, η πίσω, ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων integral-link έχει ρυθμιστεί ειδικά για αυτό το μοντέλο υψηλών επιδόσεων και κατά συνέπεια προσφέρει οδηγική άνεση και συμπεριφορά. Αν δεν είστε πάντως σε πίστα ασφαλείας, μην αποπειραθείτε να βγάλετε τα ηλεκτρονικά… Η ουρά θα σας προσπερνάει πάντα.
Χωράει
>>Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 408 λίτρα.
Κοστίζει
>>Το μοντέλο 2.3 Fastback από 44.000 ευρώ με απόσυρση.
>> Δεν επιβαρύνεται με φόρο πολυτελείας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Η σειρά εκκίνησης του μεγάλου αγώνα
Ένας αγώνας που είχε όλα όσα κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ξεχωρίζει
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.