- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τι είναι
> Το νέο crossover της Fiat που δίνει μια εντελώς νέα διάσταση του brand «500»
> Αυτό που σηματοδοτεί την εξέλιξη της μάρκας, μια ευρύτερη έκφραση της τεχνολογικής ωριμότητάς της
Ξεχωρίζει για
> Το ότι είναι ένα ώριμο, κομψό αυτοκίνητο, με εξ ολοκλήρου ιταλικό στιλ
> Το ότι καλείται να καλύψει διαφορετικές ανάγκες διαφορετικών αγοραστών, διαφορετικών φύλων και απόψεων
Silicon Valley
> Ξεχωρίζει το σύστημα Uconnect με οθόνη αφής 5" ή 6.5"
> Διαθέτει λειτουργία Bluetooth με φωνητικές εντολές, Aux-in, USB θύρα
> Επιπρόσθετα, το Uconnect Radio Nav 5'' προσφέρει το TomTom 2.5D navigation
> Το 6.5" Uconnect Radio Nav χρησιμοποιεί δορυφορική πλοήγηση με χάρτες 3D, και One Shot Voice Destination Entry για εισαγωγή διεύθυνσης με φωνητική εντολή
> Χρησιμοποιώντας έγχρωμη οθόνη αφής, το σύστημα επιτρέπει την πρόσβαση σε όλες τις κύριες λειτουργίες: από το ραδιόφωνο σε όλες τις πηγές πολυμέσων (media player, iPod, iPhone, smartphone) οι οποίες μπορούν να συνδεθούν μέσω της θύρας USB ή της θήκης Aux-in ή με το Bluetooth audio streaming
> Τα παραπάνω μπορούν να ελεγχθούν μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι, ώστε να μη χρειάζεται να αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο
> Ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι επίσης πλούσιος προεξαρχόντων των συστημάτων ESC (Electronic Stability Control), Lane Assist (σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας) και Blind Spot Assist (σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας σε περίπτωση μη ορατότητας λόγω τυφλού σημείου)
> Τεράστια η συμβολή που σας δίνει η δυνατότητα τοποθέτησης κάμερας οπισθοπορείας στον προαιρετικό εξοπλισμό
> Ξεχωρίζουμε και το σύστημα «Brake Control» για υποβοήθηση του συστήματος πέδησης
> Το σύστημα ESP με Hill Holder, 6 αερόσακους, σύστημα αποφυγής ανατροπής, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, προβολείς ομίχλης με λειτουργία φωτισμού στροφής, cruise control, υπολογιστή ταξιδιού, κ.ά.
Κινείται
> Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας «φορούσε» τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 MultiJet II
> Αποδίδει 120 ίππους, επιταχύνει στα 0-100 σε 10,5 δευτερόλεπτα, και αναπτύσσει ταχύτητα έως στα 186 χλμ./ώρα
> Έχει εμπρός κίνηση και 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
>To σύστημα Start&Stop συμπεριλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό
Στρίβει
> Όσοι παλιοί οδηγοί είχαν οδηγήσει Fiat και έχουν άποψη για την ποιότητα κύλισης και τα κρατήματα, αλλά και την εν γένει συνολκή ποιότητα κύλισης, στο 500Χ θα συναντήσουν τις μνήμες τους… Καλορυθμισμένη ανάρτηση, περνάει πάνω από τους δύστροπους Ελληνικούς δρόμους με εξαιρετική ευκολία, ενώ το ίδιο απροβλημάτιστη είναι και η συμπεριφορά του εκτός δρόμου. Φυσικά βοηθάει τα μέγιστα το πακέτο των επιλογών, που βρίσκεται δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων και ενεργοποιείται από τον οδηγό. Αναφερόμαστε στον περιστροφικού διακόπτη Mood Selector απο όπου μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα που επιδρούν στα φρένα, στο σύστημα διεύθυνσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων Στην επιλογή Auto το σύστημα επικεντρώνεται στην άνεση και στην οικονομία καυσίμου που πέφτει στα 4 με 5 λίτρα. Στην επιλογή Sport νοιώθεις την διάθεση για απόλαυση, ενώ με την επιλογή All weather έχεις καλύτερη πρόσφυση σε διαδρομές εκτός δρόμου, που παρά την έλλειψη τετρακίνησης, το σύστημα Traction+ που γνωρίσαμε και στο 500L επενεργεί στο ESP και βελτιώνει ακόμη περισσότερο την πρόσφυση.
Χωράει
> Ο χώρος αποσκευών του 500Χ αγγίζει τα 350 λίτρα, ενώ έχει βολική και χρηστική διαμόρφωση
Tips
> Οι γωνίες προσέγγισης-ράμπας-αναχώρησης είναι 21,3-22,3 και 30,1 μοίρες αντίστοιχα
> Με απόσταση 16,2 εκατοστών από το έδαφος μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε χωμάτινες επιφάνειες
Κοστίζει
> Το μοντέλο της δοκιμής μας 500X 1.6 MJT 120 Cross diesel από 20.270 ευρώ
> Η τιμή περιλαμβάνει το όφελος απόσυρσης
Κάτι άλλο;
> Σχεδιάστηκε από το Κέντρο Σχεδιασμού της εταιρείας, στο Τορίνο «Centro Stile»
> Βασίζεται «στον μύθο του Fiat 500» (στο οποίο παραπέμπει αισθητικά) και για τη δημιουργία του χρησιμοποιήθηκε η «πλατφόρμα SCCS» («Small Common Components and Systems»), η οποία δημιουργήθηκε από κοινού με την GM (Opel)
> Το σύμβολο «X» που αντιπροσωπεύει ένα σταυροδρόμι αγοραστών που διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους
Προβληματίζει
> Τα 4,1λτ/100χλμ, τιμή μέσης εργοστασιακής κατανάλωσης που δίνει η εταιρεία, είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί
> Αν είχε επιλεγεί η τοποθέτηση ελαστικών ψηλότερου προφίλ, πιστεύουμε ότι η άνεση θα είχε βελτιωθεί σημαντικά
FAST LANE
Dakar
Μετά από 26 χρόνια, η Peugeot είναι ο μεγάλος νικητής στο ράλι Ντακάρ, για 9η φορά στην ιστορία του δυσκολότερου αγώνα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό! Τo αποκλειστικά δικίνητo, τύπου buggy 2008 DKR επικράτησε μετά από μία πειστική εμφάνιση, με τους Στεφάν Πετερανσέλ/Ζαν-Πωλ Κοτρέ να κατακτούν την 1η θέση! Η Peugeot κατέκτησε το φετινό Ντακάρ στην μόλις 2η της συμμετοχή, απ’ όταν ο αγώνας ξεκίνησε να διοργανώνεται στη Νότια Αμερική. Μετά από 25 χρόνια από την 1η του νίκη στο Ντακάρ (με μοτοσικλέτα), ο Στεφάν Πετερανσέλ πέτυχε την 12η νίκη του στο Ντακάρ (κατέχει 6 με μοτοσικλέτα, και έξι με αυτοκίνητο με συνοδηγό τον Γάλλο συμπατριώτη του Ζαν-Πωλ Κοτρέ. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Αλ Ατίγια/Μπομέλ με Mini All4, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο νοτιοαφρικανός Ζινιέλ Ντε Βιγιέ με συνοδηγό τν γερμανό Ντιρκ Φον Τσίτσεβιτς. Πρώτος στις μοτισικλέτες αναδείχθηκε ο Αυστραλός Τόμπι Πράις με ΚΤΜ, πρώτος στα φορτηγά ο Ολλανδός Ντε Ρόι με Iveco και στα Quad («γουρούνες») ο Αργεντίνος Μάρκο Πατρονέλι.
Ford
Οραματιζόμενες ένα κόσμο με αποδοτικότερη επικοινωνία μεταξύ οχημάτων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones), η Ford και η DJI ανακοίνωσαν το DJI Developer Challenge. Πρόκειται για ένα διαγωνισμό μέσα από τον οποίο θα αναδειχτεί το λογισμικό μιας τέτοιας τεχνολογίας. Σε συνεργασία με τη DJI, ειδικό σε επαγγελματικά συστήματα drone και λογισμικό, η Ford καλεί επίδοξους εφευρέτες να σχεδιάσουν συστήματα επικοινωνίας οχήματος με drone χρησιμοποιώντας τα Ford SYNC AppLink ή OpenXC. Στόχος είναι η δημιουργία ενός συστήματος για το Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών το οποίο θα εποπτεύει περιοχές σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, δυσπρόσιτες ακόμα και για τα πιο ευέλικτα οχήματα. Η τεχνολογία θα επιτρέπει στις ομάδες διάσωσης των Ηνωμένων Εθνών σε περιπτώσεις σεισμών ή τσουνάμι να στέλνουν άμεσα drones που θα χαρτογραφούν και θα εκτιμούν τις ζημιές στις πληγείσες περιοχές – όλα από την καμπίνα ενός Ford.
Mercedes-Benz
Για δεύτερη συνεχή χρονιά (2015) η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων, σημειώνοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην ιστορία της 4,7%! Είναι δε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη premium μάρκα με αύξηση 27,6% στις ταξινομήσεις των επιβατηγών της οχημάτων. Ταυτόχρονα σημειώθηκε αύξηση 18,2% και στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έναντι του 2014. Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 3.584 επιβατηγά οχήματα, 344 επαγγελματικά, 115 φορτηγά και 83 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Ενδιαφέρουσα ήταν και η πορεία των smart, με 739 ταξινομήσεις, σημειώνοντας αύξηση 200% σε σχέση με το 2014.