- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τι είναι
> Η υβριδική έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου της Toyota
Ξεχωρίζει για
> Το πλήρως υβριδικό σύστημα Hybrid Synergy Drive που συνδυάζει τη λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης και ενός ηλεκτροκινητήρα, με μόνιμη αποστολή να λειτουργεί το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές.
> Την ενεργητική του ασφάλεια με το standard σύστημα, Toyota Safety Sense που εντυπωσιάζει με τις δυνατότητες του.
Silicon Valley
> Με το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 απολαμβάνετε κάθε σας διαδρομή, αφού έχετε έναν ολόκληρο κόσμο πληροφοριών και ψυχαγωγίας στα χέρια σας, μέσω μιας οθόνης αφής 7’’ με υψηλή ανάλυση.
> Μπορείτε να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική συνδέοντας το iPod ή το MP3 σας με το Toyota Touch 2 και απολαύστε την αγαπημένη σας λίστα αναπαραγωγής
> Μιλήστε ελεύθερα και με ασφάλεια συνδέοντος το κινητό σας τηλέφωνο μέσω Bluetooth με τη συσκευή του αυτοκινήτου και πραγματοποιήστε κλήσεις, λάβετε μηνύματα SMS, διαχειριστείτε τις επαφές σας γρήγορα, εύκολα και με τη μέγιστη ασφάλεια χωρίς να αποσπάται η προσοχή σας από το δρόμο.
> Επιλέξτε το σύστημα Toyota Touch 2 με πλοήγηση Go και απολαύστε προηγμένη δορυφορική πλοήγηση, με σαφή απεικόνιση διασταυρώσεων και λωρίδων, προτεινόμενες εναλλακτικές διαδρομές ή παρακάμψεις και ενημέρωση κυκλοφοριακής κίνησης σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής Toyota Real-time Traffic.
> Βρείτε τα σημεία ενδιαφέροντος ή δείτε την απεικόνιση του προορισμού σας με τις εφαρμογές Google Street View, Google Search και Panoramio, για να ξέρετε πού πηγαίνετε. Παράλληλα, ενημερωθείτε για το τελευταίο δελτίο καιρού μέσω την εφαρμογής Weather.
Safety First
> Αιχμή του δόρατος το πρωτοποριακό Σύστημα Ενεργητικής Ασφάλειας σύστημα, Toyota Safety Sense στον Standard εξοπλισμό
> Η Toyota μελετώντας την ανθρώπινη συμπεριφορά, αλλά και τις πραγματικές συνθήκες στο δρόμο, αξιοποιεί αυτή τη γνώση δίνοντας στην τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας μια νέα διάσταση. Τη μετατρέπει σε καινοτομία μέσα από το σύστημα Toyota Safety Sense, προσθέτοντας στα ήδη υπάρχοντα χαρακτηριστικά, 6 τεχνολογίες συμβάλλοντας καθοριστικά σε ένα πιο ασφαλές αυτοκίνητο, με ουσιαστική υποστήριξη προς τον οδηγό, προλαμβάνοντας ή ειδοποιώντας για επικίνδυνες καταστάσεις.
> Αναλυτικά περιλαμβάνονται το Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης, το Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, η Αυτόματη Λειτουργία Προβολέων, το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας, Σύστημα Αναγνώρισης και Αποφυγής Πεζών και το Adaptive Cruise Control.
> Επίσης ABS, VSC και 7 αερόσακοι (μετωπικοί, πλευρικοί, οροφής και γονάτων οδηγού)
Κινείται
> Κινείται, ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό, από έναν βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων VVT-i και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά παράγουν μέγιστη ισχύ 136 ίππων
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα
>Την κίνηση μεταφέρει στους εμπρός τροχούς ένα αυτόματο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσων e-CVT
> Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης μικτού κύκλου είναι 3.5 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (πάντα στον μικτό κύκλο) είναι 79 χγρμ/χλμ
Στρίβει
> Ο πολύ καλός αεροδυναμικός συντελεστής του Auris σε συνδυασμό με την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και το εξελιγμένο σύστημα διεύθυνσης, προσφέρουν ταχύτερη απόκριση και στιβαρότητα για απόλυτο έλεγχο του συνόλου, ανεξάρτητα από τον αριθμό των επιβαινόντων. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης , ενώ να σημειώσουμε ξεχωριστά εδώ ότι εκτός από τα αμορτισέρ, άλλαξε λοιπόν και η λειτουργία της ηλεκτρικής υποβοήθησης της κρεμαγιέρας προκειμένου να βελτιωθεί η πληροφόρηση του οδηγού, ενώ η ηχομόνωση προσφέρει ξεκούραστο ταξίδι.
Χωράει
> Ο διαθέσιμος χώρος του πορτμπαγκάζ είναι 360 λίτρα
> Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι επίσης αρκετοί
Κοστίζει
> Το μοντέλο Auris Hybrid 1.8 HSD (Hybrid Synergy Drive) από 20.505 ευρώ.
Κάτι άλλο;
> Το Auris Hybrid παράγει σχεδόν μηδενικές εκπομπές Οξειδίων του Αζώτου (NOx) και Μικροσωματιδίων (Particulate Matter). Επιπλέον, όταν λειτουργεί στο EV mode παράγει μηδενικές εκπομπές CO2, NOx και μικροσωματιδίων (ΡΜ), για συνεχή οδήγηση μέχρι 2 χλμ με ταχύτητες μέχρι 50 χ.α.ώ. περίπου, ανάλογα με τη φόρτιση της μπαταρίας και τις οδηγικές συνθήκες. Το σύστημα κίνησης του Auris Hybrid είναι σχεδιασμένο για να περιορίζει τη χρήση του βενζινοκινητήρα όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στην πόλη.
> Κατά τη διάρκεια όλης της διαδρομής, αλλά και κατά την πέδηση (φρενάρισμα), η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα συνεχώς φορτίζει. Συνεπώς, η ενέργεια που παράγεται και η οποία σε κάθε άλλο αυτοκίνητο θα χανόταν, μετατρέπεται σε κινητική για να χρησιμοποιήθει στη διάρκεια της διαδρομής, επεκτείνοντας συνεχώς την κίνηση, αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα
Προβληματίζει
> H χωρητικότητα στο διαμέρισμα αποσκευών θα μπορούσε να είναι κάπως μεγαλύτερη
FAST LANE
Peugeot
Στις 30 Μαΐου 1916, το Peugeot L45 με οδηγό τον Dario Resta κατακτά το μυθικό αγώνα του Indianapolis 500 με μέση ωριαία ταχύτητα 135 χλμ./ώρα! Έναν αιώνα αργότερα η Peugeot παρουσιάζει το L500R HYbrid, μία φουτουριστική σύλληψη εμπνευσμένη από το πνεύμα των Indy. Το L500 R HYbrid δημιουργήθηκε, σύμφωνα με την Γαλλική εταιρεία, από το παρελθόν για το μέλλον εντυπωσιάζοντας με το φαρδύ μετατρόχιο, το χαμηλό προφίλ (ύψος μόλις ενός μέτρου) και το εξαιρετικά χαμηλό απόβαρο (κοντά στα 1.000 κιλά). Οι επιδόσεις του ασύλληπτου αυτού σπορ υβριδικού κόβουν την ανάσα: από στάση επιταχύνει σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα έως τα 100 χλμ./ώρα, ενώ τα πρώτα 1.000 μέτρα καλύπτονται σε 19 δευτερόλεπτα. To L500 R HYbrid εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Peugeot Sport και το υβριδικό σύστημα πρόωσης αποδίδει συνολικά 500 ίππους, συνδυάζοντας δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν μπροστά και έναν στον πίσω άξονα) με έναν βενζινοκινητήρα ισχύος 270 ίππων και μέγιστη ροπή στα 730 Nm.
Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου
Η νέα μόνιμη έκθεση του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου με τον τίτλο «Transparency» που άνοιξε τις πύλες της στο κοινό, δημιούργημα του ιδρυτή του μουσείου κ. Θεόδωρου Χαραγκιώνη, προσβλέπει στο να δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες του Μουσείου να γνωρίσουν από κοντά την τεχνολογία του αυτοκινήτου, όπως αυτή αλλάζει μέσα από τον διαφορετικό τρόπο μετάδοσης της κίνησης, αφού αυτό τελικά οδηγεί σε ασφαλέστερη οδήγηση και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Τα εγκαίνια της έκθεσης συμπίπτουν με τον εορτασμό των 50 χρόνων της FIVA και της ανακήρυξης του έτους 2016 ως «Έτους Παγκόσμιας Μηχανοκίνητης Κληρονομιάς». Στο πλαίσιο αυτού του εορτασμού, αλλά και της διεθνούς αναγνώρισης του έργου του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκίνητου, η έκθεση γίνεται υπό την αιγίδα της UNESCΟ και της Εθνικής Ομοσπονδίας Φίλων Παλαιών Αυτοκινήτων (ΦΙΛ.Π.Α).
WRC
Νέος νικητής και αύξηση του ενδιαφέροντος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι! Στο Ράλι Σαρδηνίας, που εξελίχθηκε στην Ιταλική μεγαλόννησο, νικητές αναδείχθηκαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με Hyundai i20 WRC, ενώ δύο πληρώματα της Volkswagen Motorsport κατάλαβαν την δεύτερη και την τρίτη Θέησ. Πρόκειτε για τους Λάτβαλα-Άντιλα και Οζιέ-Ινγκρασιά με Polo R WRC. Επόμενος αγώνας το Ράλι Πολωνίας στις 1-3 Ιουλίου.