- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Θα μπορούσαμε να παίξουμε για τα καλά με το motto του Ράλλυ Ακρόπολις. Το επονομαζόμενο και «The Rally Of Gods»! Το οποίο αυτή την φορά, δεν τους είχε με το μέρος τους…
Το Ράλλυ Ακρόπολις, είναι ένας από τους πιο παλαιούς αγώνες στην ιστορία των Ράλλυ στον κόσμο γενικότερα. Μετράει αισίως δε 61 χρόνια διοργανώσεων!
Στα ελληνικά βουνά που μέσα στο πέρασμα των χρόνων, διεξάγονταν οι Ειδικές Διαδρομές του, αγωνίστηκαν μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του σπορ, παγκόσμιοι πρωταθλητές, σπάνιοι χαρακτήρες ανθρώπων, αλλά και χιλιάδες απλοί αγωνιζόμενοι.
Οι πρώτοι, οι πρωτοκλασάτοι, αυτοί που μάγευαν τα πλήθη στην ελληνική επικράτεια με τις επιδόσεις και το θέμα που προσέφεραν με τα αυτοκίνητά τους, αποκαλέστηκαν «Θεοί»!
Έτσι, πριν λίγα χρόνια, σε συνδυασμό, από τη μία, ότι το Ακρόπολις είναι ένας ελληνικός αγώνας, ένας αγώνας στην χώρα του Ολύμπου με τους μυθικούς θεούς και από την άλλη ένας αγώνας που συμμετείχε η αφρόκρεμα των οδηγών του παγκόσμιου στερεώματος, οι διοργανωτές, δίπλα στο όνομα Ράλλυ Ακρόπολις, πρόσθεσαν το σλόγκαν «το Ράλλυ των Θεών»! Πραγματικά, ένας ευρηματικός τίτλος!
Όμως φέτος, το Ακρόπολις, δεν τους είχε μαζί του… Και δεν μιλάμε για την «υποβίβασή» του –λόγω οικονομικών δυσχερειών- από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) στο αντίστοιχο Ευρωπαϊκό (ERC), με αποτέλεσμα να απουσιάζουν οι αστέρες πρώτου βεληνεκούς, όσο για τις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν το Σαββατοκύριακο της διεξαγωγής του, για τις οποίες οι «Θεοί» δεν έκαναν τίποτα, για να μην πούμε ότι επίτηδες αδιαφόρησαν για τον υποβιβασμό του «αγώνα τους»……
Η –για πρώτη φορά- μετακίνηση του αγώνα το Φθινόπωρο αποδείχθηκε ατυχής επιλογή… Έτσι, λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στο μεγαλύτερο μέρος του, με αποκορύφωμα την Κυριακή, οι διοργανωτές –πολύ σωστά- τον διέκοψαν, όταν πλέον οι ποσότητες βροχής που έπεφταν στην Β.Α. Πελοπόννησο που διεξαγόταν οι Ειδικές Διαδρομές, ήταν τέτοιες που οι δρόμοι, απλά δε πέρναγαν.
Και ναι μεν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ίσως με δυσκολία κατάφερναν να περάσουν από τους λασπωμένους δρόμους, όμως δεν θα μπορούσαν να περάσουν τα ασθενοφόρα ή τα πυροσβεστικά οχήματα, αν ώ μη γένοιτο, χρειαζόταν να κινηθούν λόγω κάποιου ατυχήματος.
Και επειδή η αξία της ζωής, είναι πέραν πάσης αγωνιστικής διάθεσης, καλά έκαναν οι διοργανωτές και διέκοψαν τον αγώνα.
Έτσι, όπως ανέφερε και η επίσημη ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ), «τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την περιοχή του Λουτρακίου και της Πελοποννήσου είχαν ως συνέπεια την πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, για λόγους ασφαλείας των πληρωμάτων, των εμπλεκομένων και, φυσικά, των θεατών. Τα πρώτα σημάδια κακοκαιρίας έγιναν εμφανή ήδη από το απόγευμα του Σαββάτου, ωστόσο τις βραδινές ώρες τα φαινόμενα έδειχναν να καταλαγιάζουν. Έτσι, η δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα ξεκίνησε εν μέσω μόνο νεφώσεων, με το οδόστρωμα κατά το πέρασμα των πληρωμάτων από τις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές να μην προβληματίζει ούτε τους αγωνιζόμενους ούτε και τους Οργανωτές. Ωστόσο, η ξαφνική και πυκνή βροχόπτωση μετά την ολοκλήρωση της Ε.Δ. 6 Ζήρεια, είχε ως αποτέλεσμα πολλά τμήματα των τριών ειδικών διαδρομών που απέμεναν μέχρι την ολοκλήρωση του Ράλλυ να γίνουν απροσπέλαστα ή και επικίνδυνα, οδηγώντας την Οργάνωση στην εσπευσμένη διακοπή του.»
Παρ’ όλα αυτά, το Ακρόπολις προσμετρά, όπως προβλέπεται, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, με αποτέλεσμα οι πρωταγωνιστές του θεσμού να βαθμολογούνται κανονικά και ο Πολωνός Καγετάνοβιτς με συνοδηγό τον Μπάραν, με Ford Fiesta R5, επικρατώντας επί ελληνικού εδάφους, να στεφθούν Πρωταθλητής Ευρώπης για το 2015.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Ιρλανδοί Μπριν-Μάρτιν με Peugeot 208 T16 R5, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου συμπλήρωσαν οι Έλληνες Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος με Skoda Fabia R5.
Με τους τελευταίους να κερδίζουν την πρώτη θέση μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων –μιας και ο αγώνας μετρούσε και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ- η 2η θέση ήταν αρκετή για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX ) ώστε να τους χαρίσει τον τέταρτο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους.
Κάπως έτσι γράφτηκε ο επίλογος του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, ενός αγώνα που έγινε πραγματικότητα κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, και εν τέλει -αν μη τι άλλο- δικαίωσε πολλούς από τους τίτλους του, όπως «σκληρός», «απρόβλεπτος», «δραματικός».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.