Έρευνα: Οι νέοι σήμερα ονειρεύονται να γίνουν influencers
To 86% θα σκεφτόταν σοβαρά να μπει στο επάγγελμα
Σύμφωνα με έρευνα του Morning Consult, οι millennials και η Gen Z ονειρεύονται να κάνουν καριέρα ως influencers
Θυμάστε τις εποχές που όταν ρώταγες κάποιον τι ονειρεύεται να γίνει όταν μεγαλώσει, απαντούσε κάτι όπως αστροναύτης, γιατρός, δάσκαλος, τραγουδιστής κ.ο.κ.; Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και αυτό χάρη – προφανώς – στο internet.
Σύμφωνα με έρευνα του Morning Consult, περισσότεροι από τους μισούς νέους ελπίζουν κάποια μέρα να χτίσουν μία καριέρα ως influencers. Δεν μπορούμε, βέβαια, να πούμε ότι τους αδικούμε. Όπως και να το κάνουμε, το να σε πληρώνουν ή να σου χαρίζουν πράγματα για να ανεβάζεις βίντεο και φωτογραφίες, ενώ φοράς δωρεάν ρούχα ή κάνεις πολυτελείς διακοπές ή τρως και πίνεις τζάμπα, φαντάζει αρκετά ελκυστικό.
Σε περίπτωση, βέβαια, που νομίζετε ότι μιλάμε μόνο για άτομα κυρίως εφηβικής ηλικίας, το πολύ μέχρι 20 ετών, κάνετε λάθος. Για την έρευνα πήραν συνεντεύξεις από 2.000 ανθρώπους από 13 έως 38 ετών, δηλαδή όλο το ηλικιακό φάσμα που υπάγεται στους millennials και στην Gen Z. Φυσικά υπήρχαν διαφορές ανά ηλικιακή ομάδα, όπως για παράδειγμα ότι οι 13-16 προτιμούν το TikTok ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά η τάση προς την καριέρα του influencer παρέμεινε κοινή.
Συγκεκριμένα, το 86% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα σκεφτόταν σοβαρά να προωθεί προϊόντα στα social media του έναντι αμοιβής, ενώ το 54% δεν το σκέφτεται απλά αλλά και το επιδιώκει. Ως αιτία δηλώνουν τα ευέλικτα ωράρια, τα καλά χρήματα και την αναγνώριση που θα μπορούσαν να έχουν ως influencers. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι, ωστόσο, της έρευνας είναι ότι το 61% δήλωσε ότι συχνά προωθεί προϊόντα των αγαπημένων του εταιρειών, χωρίς κανένα αντίτιμο, μόνο και μόνο για την προοπτική να εισχωρήσει στον κόσμο των microinfluencers, ή έστω των nanoinfluencers.
Θα τα καταφέρουν πράγματι να μπουν ποτέ στο «επάγγελμα»; Μέχρι στιγμής πάντως μόνο το 12% δήλωσε ότι τα έχει καταφέρει. Έχουν οι εταιρείες συμφέρον από το να δημιουργηθούν και να εκμεταλλευτούν περισσότερους influencers; Ναι, δεδομένου ότι οι περισσότεροι δέχονται να κάνουν προώθηση και μόνο για δωρεάν παροχές χωρίς κανονική πληρωμή και ότι το 49% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι οι influencers είναι εκείνοι που τους πείθουν να αγοράσουν ένα προϊόν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα βιβλίο μαγειρικής με ιστορία, γεμάτο συνταγές της δικής μου ιστορίας
Η δεύτερη κύρια αιτία θανάτου λόγω καρκίνου στην Ευρώπη
Ο Hwang Dong-hyuk επέστρεψε. Τα ζητήματα που είχε θέσει παραμένουν επίκαιρα. Είναι όμως έτοιμος να προτείνει λύσεις;
Θα δοκίμαζες μέλι Πετραλώνων; Οι μελισσοκόμοι Νίκος Χατζιηλίας και Μαρίλη Καρρά κάνουν πράξη την αστική μελισσοκομία.
Πρεμιέρα για τις ανέπαφες πληρωμές σε μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ - Τα οφέλη για τον επιβάτη
Παγκόσμια έρευνα - Μελετήθηκαν γενετικά δεδομένα από περισσότερα από 5 εκατομμύρια άτομα σε 29 χώρες
2 τυχεροί συνδρομητές της COSMOTE με το plus one τους
Η εταιρεία αποκαλύπτει σχέδιο για την περικοπή περίπου του 5% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της
Τον μήνυσε για παραβιάσεις κατά την αγορά μετοχών της πρώην Twitter Inc
Πρεμιέρα για τις ανέπαφες πληρωμές σε μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ - Τα οφέλη για τον επιβάτη
Τρώγοντας ρύζι, tofu και spring rolls σε μια καλύβα του Βόρειου Βιετνάμ
Προσοχή τι διαβάζετε για την κουζίνα της Θεσσαλονίκης και πού σας στέλνουν για… τίμιο φαγάκι
Στο στόχαστρο ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα
«Βlack Doves» και «Squid Game» συνέβαλαν καθοριστικά
Το πρόγραμμα «Γεύματα Ζωής» στηρίζει τις ασθενείς
Έχει τις περισσότερες λήψεις στο App Store της Apple στις ΗΠΑ - Πώς λειτουργεί
Επιστήμονες τα χαρακτηρίζουν «ωρολογιακή βόμβα»
Υπάρχουν περιπτώσεις που ένα ψέμα μπορεί να θεωρηθεί «αναγκαίο κακό» ή σε όλες τις περιπτώσεις είναι απλά κακό;
Στόχος οι 30 εμφυτεύσεις σε ανθρώπους μέσα στο 2025
Μια συζήτηση με τον Δρ συγκοινωνιολόγο-πολεοδόμο Κωνσταντίνο Αθανασόπουλο, μέλος τη Μονάδας Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.