- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τρεις νέες διακρίσεις κατέκτησε η Lidl Hellas στα HR Awards 2018
Παράλληλα, ενίσχυσε και το έργο του Make-A-Wish
Τρεις νέες διακρίσεις κατέκτησε η Lidl Hellas στα HR Awards 2018, τον θεσμό που επιβραβεύει και αναδεικνύει τις πρωτοβουλίες και τις πρακτικές των Διευθύνσεων Ανθρώπινου Δυναμικού και Πωλήσεων:
- GOLD Team Building Program για την ενέργεια Lidl trivial Game
- GOLD Best CSR Initiative για την ενέργεια εκπλήρωσης παιδικών ευχών
- BRONZE Most Innovative use of Technology για το έργο LEON Εκπαίδευση με Σύστημα
Η Lidl Hellas προχώρησε φέτος σε επαναπροσδιορισμό της διαδικασίας υποδοχής των νεοπροσληφθέντων συνεργατών. Κατάφερε να μετρατρέψει μία απλή ενημερωτική διαδικασία σε συνολική εμπειρία γνώσης για τους συμμετέχοντες, ενισχύοντας την ομαδικότητα και προετοιμάζοντας τους νέους εργαζόμενους με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι άμεσα αποτελεσματικοί. Βασικό συστατικό της επιτυχίας είναι η χρήση του gamification, και πιο συγκεκριμένα το παιχνίδι trivial. Έτσι, με έναν πρωτότυπο και ευχάριστο τρόπο, αναβαθμίστηκε ολιστικά η υποδοχή των συναδέλφων τους.
Παράλληλα, θέλοντας να ενισχύσει το έργο του οργανισμού Make-A-Wish, η Lidl Hellas συμπεριέλαβε για πρώτη φορά στο στολισμό των καταστημάτων της, το αστέρι του Οργανισμού σε κάθε Χριστουγεννιάτικό δέντρο. Με την κίνηση αυτή υιοθέτησε την κάλυψη εξόδων κάποιων ευχών σε όλη την Ελλάδα, ώστε να συμβάλλει στην πεποίθηση ότι «Όλα μπορούν να συμβούν». Παράλληλα δόθηκε η ευκαιρία σε εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην εκπλήρωση μιας ευχής, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία.
Η ποιοτική, συστηματική και updated εκπαίδευση των ανθρώπων αποτελεί βασική προτεραιότητα για την εταιρεία. Για τον λόγο αυτό η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος e-learning για τους εργαζόμενους στα καταστήματά Lidl έγινε πραγματικότητα και έτσι η εταιρία προσπάθησε να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες ανάγκες της λειτουργίας της επιχείρησης. Ως συνέπεια, τόσο η αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης, όσο και η ικανοποίηση των εκπαιδευομένων αυξήθηκαν σημαντικά.