Life

Εκατοντάδες μηνύματα για τη μη μεταδοτικότητα της ψωρίασης

Πρωτοβουλία «Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις»

Σοφία Νέτα
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Εκατοντάδες συμμετέχοντες μετέδωσαν το μήνυμα πως η ψωρίαση δεν μεταδίδεται και μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη βοήθεια δερματολόγου, σε δύο ειδικές υπαίθριες δράσεις ευαισθητοποίησης που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις».

Στις 22 & 23 Ιουνίου και 29 & 30 Ιουνίου, λειτούργησε περίπτερο ενημέρωσης σε δημόσιους χώρους στην Αττική, δίνοντας τη δυνατότητα σε περίπου 2.000 ενδιαφερόμενους να ενημερωθούν για τη νόσο και να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική δράση ενάντια στον μύθο της μεταδοτικότητας. Μέσα στις 24 ώρες της συνολικής του λειτουργίας, το περίπτερο γέμισε με περισσότερα από 1.350 θετικά μηνύματα από τους ίδιους τους συμμετέχοντες.

Η προσπάθεια για περισσότερη ενημέρωση δεν σταματά εδώ. Μέσα από την ιστοσελίδα www.destoallios.gr οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για την ψωρίαση και να δημιουργήσουν το δικό τους μήνυμα ευαισθητοποίησης για τη μη μεταδοτικότητά της μέσω ειδικής εφαρμογής. Επίσης, όσοι πάσχοντες το επιθυμούν, μπορούν να βαθμολογήσουν την επίδραση της νόσου στην καθημερινότητά τους, συμπληρώνοντας το σύντομο ερωτηματολόγιο του Δερματολογικού Δείκτη Ποιότητας Ζωής (DLQI). Πρόκειται για ένα διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο αυτοαξιολόγησης που χρησιμοποιείται από τους δερματολόγους για την πιο ολοκληρωμένη αξιολόγηση της ψωρίασης.

Η πρωτοβουλία «Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θες» στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των πασχόντων σχετικά με τη συμβολή της έγκαιρης διάγνωσης και της τακτικής ιατρικής παρακολούθησης από δερματολόγο στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της νόσου σε βάθος χρόνου και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, καθώς και την ενίσχυση του μηνύματος για τη μη μεταδοτικότητα της ψωρίασης. Πρόκειται για πρωτοβουλία της ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας GENESIS Pharma και της διεθνούς φαρμακευτικής εταιρείας Celgene International Sàrl.