- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Μαλβίνα Παναγιωτίδη μεγάλωσε κατά τα «πετζικικά» πρότυπα, σε ένα φαρμακείο στο Παγκράτι. Ξεκίνησε σπουδάζοντας αρχιτεκτονική στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στον Βόλο και πλέον συνεχίζει με καλλιτεχνικές και ερευνητικές σπουδές στο Universität der Künste στο Βερολίνο. Από το 2009 είναι ιδρυτικό μέλος της παρανόρμαλ καλλιτεχνικής-ερευνητικής ομάδας Σαπρόφυτα με την οποία δουλεύει σε εκθέσεις, πρωτότυπες εκδόσεις και εναλλακτικά πολυφωνικά πρότζεκτ. Εκτός από τη συλλογή εντόμων, αγαπημένες της ασχολίες είναι η εξερεύνηση αρχείων, νεκροταφείων και ξεχασμένων μουσείων. Τον τελευταίο καιρό μεταξύ άλλων έχει καταπιαστεί με την κατασκευή υπνωτικών μηχανών, τη μελέτη της συλλογής του Εγκληματολογικού Μουσείου της Αθήνας και την επισήμανση ιδιόρρυθμων εθίμων και ετεροχρονισμένων ιατρικών συγγραμμάτων. Η έρευνά της έχει αυστηρό επιστημονικό τυπικό και υποσκάπτει τα όρια μεταξύ κανονικότητας, λαογραφίας και occult μοντερνισμού. Η Μαλβίνα αναφέρεται συχνά στον Ηλία Πετρόπουλο, τον Νικόλαο Πολίτη και στο Étant donnés.
Η Βασιλική-Μαρία Πλαβού ξεκίνησε από την περιφέρεια των Τρικάλων, σπούδασε στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, του Αριστοτελείου της Θεσσαλονίκης, και πέρασε σε ένα εκκεντρικό μεταπτυχιακό στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Βόλου με τη θεωρητική επιρροή του Γιώργου Τζιρτζιλάκη και της Μαρίας Παπαδημητρίου. Έκτοτε σαμποτάρει τις αρχιτεκτονικές της σπουδές συμμετέχοντας σε εκθέσεις ως καλλιτέχνιδα, ως βοηθός επιμέλειας ή ad hoc γραφίστας. Το τελευταίο της σχεδιαστικό εγχείρημα βραβεύτηκε μάλιστα το 2014 με το πρώτο βραβείο ΕΒΓΕ στην κατηγορία της αυτοπροβολής. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον συγκεντρώνεται γύρω από το σχήμα των άγονων μηχανών. Βασική της ασχολία είναι να θολώνει τα όρια φυσικού και εικονικού (virtual) χώρου ενώ η πρακτική της συντονίζεται γύρω από τη μέθοδο του αρχείου: Ταξινομεί επιμελώς μνήμες, σκέψεις, σημεία, σημάδια, σήματα. Δοκιμάζει εσχάτως το πώς μπορεί να ανανεωθεί ο σχεδιασμός καλλιτεχνικών καταλόγων. Μέχρι τώρα έχει συνεργαστεί με τις εκδόσεις Κριτική, Επέκεινα και ΔΕΣΤΕ. Έχει ήδη γίνει θέμα, για τη δουλειά της, σε διεθνή περιοδικά, όπως το Mousse Magazine, Kerb Journal και MAS Context. Το τελευταίο της project είναι η συλλογική δράση MCRedux στη Θεσσαλονίκη, παραδείγματα συμμετοχικού σχεδιασμού για το Maison Crystal της Νέας Παραλίας. Το project που δεν έχει κάνει ακόμη και την τρώει ήδη είναι «ο κόσμος σε μορφή βιβλίου». (www.plavou.cc)
-Νάντια Αργυροπούλου