- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Αθήνα μεταμορφώνεται. Οι περιοχές αλλάζουν πρόσωπο και δημογραφικό προφίλ, στέκια κλείνουν, πλατείες γεμίζουν κόσμο στα ξαφνικά, δρόμοι πεζοδρομούνται, οι φυλές μπερδεύονται και η ταξική χωροταξία ξαναγράφεται. Στο μεταξύ, ένα νέο downtown δημιουργείται στο internet. Έντονο, πολύχρωμο, ευφάνταστο, έξυπνο και δραστήριο. Οι νέες ράτσες των Αθηναίων αναγνωρίζονται από τα χαρακτηριστικά τους στους δρόμους του διαδικτύου και ύστερα μεταφέρονται εκεί έξω, στην πραγματική πόλη. [Εικονογράφηση: Sotos Anagnos]
Αντίθετοι στην μπαναλιτέ των «γαλάζιων ουρανών», ανεβαίνουν μόνοι σε ταράτσες και λόφους της πόλης, στην ανατολή ή τη δύση, παρατηρούν τις επερχόμενες καταιγίδες, αναζητούν την ποίηση στα σύννεφα, τα χρώματα και τα σχήματά τους και μετά την κοινοποιούν στα social media.
Κλειστό γκρουπ στο Facebook που δημιουργήθηκε πριν ένα χρόνο, πιστεύει στο δημιουργικό λόγο και τη συμπληρωματική εικονογράφηση (προαιρετικά). Ειδικεύονται σε παραδοξολογίες, ευφυολογήματα και δουλεύουν με στιλ τη λεπτή τέχνη του nonsense.
Όνομα: Το παρα-μπρεχτικό «Ο Κύκλωψ με την κιμωλία».
Ομάδα που αγαπάει τους Αθηναίους και τους ντύνει με όμορφα, ρεαλιστικά ρούχα με μικρές, συναρπαστικές εκτροπές, προτείνοντάς τους έναν καθημερινό οδηγό ενδυματολογικής επιβίωσης.
Χρύσα Οικονομοπούλου: «Το “παραδοσιακό” fashion blogging δεν με έχει απασχολήσει – σκέφτηκα ότι αφού, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, fashion blogging στην Ελλάδα σήμαινε να φωτογραφίζεσαι φορώντας τα ρούχα μαζικής παραγωγής που έχουμε όλοι, εγώ θα φωτογραφίζω τους άλλους με τέτοια ρούχα. ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ».
Οι φανατικές του Sex & The City που, τώρα, το ξεπέρασαν. Έβγαλαν την πολύ Νέα Υόρκη από πάνω τους και κράτησαν το Παρίσι και τη Σταδίου.
Blogovision Ετήσια σύναξη μουσικόφιλων, στο τέλος του χρόνου, που παίζουν το παιχνίδι του countdown από την 1η Δεκεμβρίου μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου με αντίστροφη αποκάλυψη του top 20 τους καθημερινά, από το Νο 20 ως το Νο 1.
Blogoscars Τι είναι Blogoscars; Η ετήσια συνάντηση Ελλήνων blogers σινεφίλ που ξεκίνησε (πριν 3 χρόνια) με μια απλή πρόταση του @rebelli0n, μετά τη σοβαρή ήττα των οσκαρικών προπέρσινων αποτελεσμάτων και τις απανωτές νίκες ταινιών που θεωρούν επιεικώς overhyped.
Γυμνοί στο δίκτυο
Οι περισσότεροι, παίζοντας με την κάμερα, φωτογραφίζουν ξαπλωμένοι, την κοιλιά τους και το βρακί τους (και στο βάθος μία τηλεόραση). Τα κορίτσια, το ντεκολτέ τους (και στο βάθος ένα χάος). Βασικά είναι beautiful people και το ξέρουν. Με τον καιρό τα πράγματα προχώρησαν και άρχισαν να φαίνονται τολμηρές λεπτομέρειες...
Μπουρδελότσαρκα
Ξέρουν τα πάντα και υπάρχει συνεχές, καθημερινό feed με ειδήσεις, νέες αφίξεις, κριτικές, σχόλια, επισημάνσεις και γενικά αξιοπρεπές, business ύφος.
Έξτρα bonus: Εξωτερικές ειδήσεις (π.χ. «Απορρίφθηκε η πρόταση για απαγόρευση του πορνό στην Ε.Ε.»)
Μόλις τελείωσα
Ναι, η Αθήνα κάνει σεξ. Σε ιδιωτικούς ή δημόσιους χώρους. Και το δηλώνει στην online κοινότητα, τοποθετώντας μάλιστα στο χάρτη και το ακριβές σημείο. Είναι μία αξία – να μοιράζεσαι τη χαρά σου με τους άλλους, αρκεί να μην το παρεξηγήσουν και πλακώσουνε πολλοί.
Nu kamaki
Ομάδα που δημιουργήθηκε πριν 3-4 χρόνια (σε κατάσταση μέθης) με σκοπό να ανανεώσει το φλερτ στα αθηναϊκό κλάμπινγκ με τις Kamaki cards. Η ιδέα είναι ότι βλέπεις, σε βλέπουν, σου αρέσουν, τους αρέσεις – αλλά αφού κανείς δεν μιλάει σε κανέναν και όλοι κάνουν απλώς χορευτικά, τότε θα μπορούσαν μερικές έτοιμες ατάκες, τυπωμένες σε κάρτες και με επιλογή απαντήσεων, να δημιουργήσουν μία κάποια επικοινωνία, μία φλόγα, έστω μία χυλόπιτα.
Διεθνής κοινότητα Εκείνων Που Φιλούν Αγάλματα Στο Στόμα, γνωστοί και ως κίνημα Statuefrenching. Ξεκίνησε μάλλον σαν μικρή σκανταλιά-στα-μουσεία-την-ώρα-που-δεν-κοιτάζει-ο-φύλακας, αλλά γρήγορα πολλοί ανακάλυψαν τη σαγήνη του να ακουμπούν δύο παγωμένα χείλη επάνω στα δικά τους.
Ποιοι είναι: Οι φανατικοί ενός από τα πιο ενοχλητικά ίσως applications με τη βοήθεια του οποίου οι χρήστες «αντιδρούν» με το περιβάλλον. Το GPS εντοπίζει το σημείο στο οποίο βρίσκονται και αυτόματα το γνωστοποιεί στα social media.
Από τη στιγμή που τα ταξί ανέβηκαν online με τις δύο νέες εφαρμογές του TaxiBeat και του TaxiPlon, εμφανίστηκε και η νέα ράτσα ταρίφα: νεότεροι σε ηλικία, εξοικειωμένοι με τα gadgets και τα ηλεκτρονικά, καθαροί, εμφανίσιμοι, ευγενείς, ξέρουν να χειρίζονται το GPS.
Η ιδέα: Οι Αθηναίοι να προσφέρουν ο ένας στον άλλο μία θέση πάρκινγκ.To λένε και social parking.
Πώς γίνεται: Δωρεάν εφαρμογή για smartphones (με λειτουργικό iPhone, Android, Windows Mobile). Ο χρήστης δηλώνει τη μάρκα και το χρώμα του αυτοκινήτου του και λίγα λεπτά πριν ελευθερώσει τη θέση που έχει παρκάρει, ενημερώνει την εφαρμογή και ορίζει το χρόνο αναχώρησής του από τη θέση.
Παρακολουθούν με επιστημονική ακρίβεια όλα τα media και κυνηγούν τις προσφορές. Προσκλήσεις σε θέατρα, συναυλίες, προβολές, εκπτωτικές προσφορές, δωρεάν σεμινάρια, ξεναγήσεις, γεύμα για δύο άτομα, free drinks, free books, αναμνηστικά παραφερνάλια, βόλτα με το Happy Train στα αξιοθέατα της Αθήνας.
Ειρωνεύονται, βρίζουν, παραπλανούν, γελάνε σαρκαστικά, υποδύονται τους αθώους, καταστρέφουν μία συζήτηση, βγάζουν στη φόρα άπλυτα, παρενοχλούν σεξουαλικά, καλιαρντεύουν το σύμπαν.
Θα τα βρείτε: Στα social media, στα chat rooms και στα σχόλια κάτω από διάφορα θέματα.
Οι σχολιαστές
Τι κάνουν: Σκληροπυρηνικό, ακραίο, ποδοσφαιρικό σχόλιο με ισοπεδωτική εμμονή.
Οι μάγειροι: Ανταλλάσσουν ή πουλούν μερίδες από το φαγητό, κριτικάρουν εστιατόρια, επισημαίνουν νέα στέκια, συναντιούνται για γευσιγνωσίες / Οι συλλέκτες συνθημάτων σε τοίχους: Φωτογραφίζουν και ποστάρουν. Σε ενισχυμένη βερσιόν φωτογραφίζουν και τα γκράφιτι / Τι διαβάζουν οι άνθρωποι στο μετρό και στο λεωφορείο; Ε; Γκρουπ στο Facebook. Καταγράφουν τι διαβάζουν οι επιβάτες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Πού, πότε, ποιο βιβλίο, τίνος συγγραφέα / Οι Tweeters του TEDx: Τουιτάρουν συνέχεια περιγράφοντας και φωτογραφίζοντας τα δρώμενα σε κάθε συνάντησή τους / Οι πολιτικοί που τουιτάρουν: Με χαρακτηριστική πεζοδρομιακή διάθεση / Οι αγρότες: Για την ακρίβεια «Αυτοί που ονειρεύονται να γίνουν αγρότες». Και να φύγουν από την Αθήνα / Τα online σουπερμάρκετ: Μέχρι στιγμής το πιο πλήρες και λειτουργικό είναι του Βερόπουλου. Μίνιμουμ ποσό παραγγελία € 70. Πίνω για να ξεχνώ τον πόνο: Ομάδα που συντηρεί το Παρατηρητήριο τιμών στα ποτάδικα της Αθήνας / Αυτοί που ψάχνουν χορηγό: Αναρτούν στις πλατφόρμες crowd funding οποιοδήποτε project έχουν όνειρο να πραγματοποιήσουν (ταινία, cd, διπλωματική, έκδοση βιβλίου, γύρισμα βίντεο κλιπ). / Οι τζογαδόροι: Μεταμεσονύκτιοι παίκτες των online καζίνο. Τους αναγνωρίζεις από τους μαύρους κύκλους στα μάτια /Οι επαγγελματίες: Όλοι οι παραπάνω, αλλά με σοβαρό προφίλ, στο LinkedIn.