- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Είναι εδώ!
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ακολουθεί μια 100% ελληνική διαδρομή για την παραγωγή των προϊόντων της και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας με κεντρικό μήνυμα το «Είμαστε Εδώ». Παρούσα τα τελευταία 50 χρόνια στην Ελλάδα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει εδώ μερικές από τις πιο δημοφιλείς μάρκες μπίρας, όπως AMSTEL, Heineken, ΑΛΦΑ, Fischer, Buckler, ΒΙΟΣ 5, στα 4 εργοστάσιά της (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λαμία, Κρήτη) εξασφαλίζοντας 1.050 μόνιμες θέσεις εργασίας.
Η εταιρεία προσφέρει προστιθέμενη αξία στην Ελλάδα, αφού στηρίζει την οικονομία συνεχίζοντας τις επενδύσεις της που τα τελευταία 15 χρόνια ξεπερνούν το μισό δις ευρώ. Επίσης τονώνει την κοινωνία και τις τοπικές κοινότητες, αφού χρησιμοποιεί πρώτες ύλες από Έλληνες προμηθευτές, συνεργάζεται με 1.100 αγρότες μέσα από 22 αγροτικούς συνεταιρισμούς και στηρίζει το έργο ΜΚΟ. Ταυτόχρονα δίνει μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη των εξαγωγών. Τα προϊόντα της φτάνουν σε 17 χώρες και στις 5 ηπείρους, ενώ στόχος της εταιρείας είναι το 2013 να αντιστοιχούν στο 20% στης συνολικής παραγωγικής της δραστηριότητας, από το 10% που είναι σήμερα.
AMSTEL 30 χρόνια πρώτη
Εκτός από την ιδιαίτερη γεύση της, που την έχει καθιερώσει στην πρώτη θέση των προτιμήσεών μας 30 χρόνια τώρα, έχουμε έναν ακόμα λόγο για να την προτιμούμε: παράγεται από υψηλής ποιότητας κριθάρι Ελλήνων παραγωγών της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδος, οι οποίοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Από φέτος μάλιστα η εταιρεία δημιούργησε πειραματικούς αγρούς και στην Πελοπόννησο, όπου δοκίμαζε την απόδοση 9 νέων ποικιλιών κριθαριού στις πιο «ήπιες» κλιματικά συνθήκες της περιοχής.
ΑΛΦΑ Η παραδοσιακή συνταγή της απλότητας
Με τη συνεχή ανοδική της πορεία η ΑΛΦΑ –που πρωτοκυκλοφόρησε το 1961 και ανανέωσε τον Ιούνιο του 2012 την εμφάνισή της– αποδεικνύει ότι τα προϊόντα που συνδέονται με την αυθεντικότητα του ελληνικού τρόπου ζωής κερδίζουν. Η ΑΛΦΑ διατηρεί πάντα τον ελληνικό παραδοσιακό χαρακτήρα και τις αξίες που πηγάζουν από τις μικρές, καθημερινές στιγμές της ελληνικής ζωής, αλλά και από τη ζεστασιά που διακρίνει τους Έλληνες.
Βιος 5 Ελληνική καινοτομία με διεθνή αναγνώριση
Η ΒΙΟΣ 5 αποτελεί μια παγκόσμια καινοτομία «made in Greece», καθώς παράγεται από ζυθοποίηση πέντε δημητριακών (κριθάρι, σιτάρι, σίκαλη, καλαμπόκι και ρύζι), όλα προερχόμενα από την ελληνική γη. Πρόσφατα μάλιστα διακρίθηκε στη σημαντικότερη διοργάνωση για την καινοτομία για τον κλάδο τροφίμων και ποτών σε παγκόσμιο επίπεδο, κερδίζοντας το βραβείο παγκόσμια καινοτομίας Sial D’Or Country, καθώς συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από όλα τα προϊόντα της ελληνικής συμμετοχής.
Αθηναϊκή Ζυθοποιία - Συμπληρωματικά στοιχεία: Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού: Διαθέτει τα 2 μοναδικά βυνοποιεία στη χώρα, όπου μετατρέπει το ελληνικό κριθάρι σε βύνη. Από την αρχή του προγράμματος το 2008 έχει προμηθευτεί πάνω από 70.000 τόνους εγχώριου κριθαριού, αξίας που ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, έχει δημιουργήσει 320 νέες θέσεις εργασίας, οι 265 στον αγροτικό τομέα, ενώ η προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία υπολογίζεται στα 9 εκατ. ευρώ.
Συνεργασία με Έλληνες προμηθευτές: Η εταιρεία συνεργάζεται συνολικά με 4.530 Έλληνες προμηθευτές, που αντιστοιχούν σε πάνω από το 95% του συνόλου των προμηθευτών της, ενώ το 90% του κόστους των προϊόντων της μένει στην Ελλάδα.
Προσφορά στην κοινωνία: Φέτος, ξεκινά πρόγραμμα Εθελοντισμού των εργαζομένων της, ενώ το 2010-11 στήριξε με 160.000 ευρώ το έργο ΜΚΟ και με 110.000 ευρώ διάφορους κοινωφελείς σκοπούς.
ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ Ο κόσμος του παιδιού ήταν, είναι και θα παραμείνει η πιο ευαίσθητη χορδή της φιλοσοφίας του
Τα παιχνίδια αλλάζουν χρόνο με το χρόνο. Αυτό όμως που μένει πάντα ίδιο στα καταστήματα Μουστάκας είναι τα μεγάλα, λαμπερά χαμόγελα στα πρόσωπα των παιδιών. Τα καλύτερα παιχνιδάδικα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία το 1947 κατασκευής και εμπορίας παιδικών παιχνιδιών. Ο Γεώργιος Ν. Μουστάκας, ο εμπνευστής και δημιουργός των καταστημάτων, παραμένει στο τιμόνι της εταιρείας. Από την πρώτη ημέρα έθεσε τις αρχές και τις αξίες πάνω στις οποίες οικοδόμησε την ανάπτυξή της: ποιότητα, σεβασμός και υπευθυνότητα.
Σήμερα, μετά από τρεις γενιές, τα καταστήματα Μουστάκας συνεχίζουν να αγκαλιάζουν τρυφερά το παιδί και το παιχνίδι. Συνεχίζουν να επιμένουν στην ποιότητα. Να προσφέρουν επιλεγμένα και αποκλειστικά παιχνίδια που ικανοποιούν απόλυτα τις ανάγκες των παιδιών και των γονιών. Για τα καταστήματα Μουστάκας δεν υπάρχουν πελάτες. Υπάρχουν μαμάδες, μπαμπάδες, θείοι, θείες, παππούδες και γιαγιάδες, νονοί και νονές… και εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά!
Στους ιδιαίτερα σχεδιασμένους χώρους ο καταναλωτής βρίσκει τα πάντα εύκολα: από επώνυμα, κλασικά και αποκλειστικά παιχνίδια μέχρι είδη bebe, ένδυση και υπόδηση, ηλεκτρονικά είδη, βιβλία και εποχιακά. Και πάντα με την άνεση και την προσωπική εξυπηρέτηση που επιθυμεί. Με 8 αληθινά παιχνιδάδικα στην Αθήνα και 1 ολοκαίνουργιο τεράστιο στη Θεσσαλονίκη, ο Μουστάκας δημιουργεί μια αληθινή Παιχνιδοχώρα προσφέροντας την καλύτερη ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών με τις καλύτερες τιμές!www.moustakastoys.gr και στο facebook.com/PaixnidiaMoustakas
Ioanna Kourbela Με σημείο εκκίνησης τις φυσικές πρώτες ύλες
Η κίνηση του σώματος αποτελεί το θεμέλιο της σχεδιαστικής σκέψης της σχεδιάστριας Ιωάννας Κουρμπέλα, με την παραγωγή των συλλογών, γυναικείων και ανδρικών, να γίνεται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα. Η πολυμορφικότητα των σχεδίων επιτρέπει αμέτρητους συνδυασμούς, ελεύθερες συνυπάρξεις, πλήθος στιλιστικών επιλογών που εναλλάσσονται σύμφωνα με τη διάθεση της στιγμής, ενώ η ένταση και ο πλούτος της χρωματικής παλέτας ακολουθεί τη δυναμική του ελληνικού φωτός. Όλα φτιαγμένα από φυσικές πρώτες ύλες, όπως το βαμβάκι, το λινό, το μαλλί και το μετάξι.
Info: Αδριανού 109 & Χατζημιχάλη 12, Πλάκα, 210 3224.591, 210 3243.771. www.ioannakourbela.com, eshop.ioannakourbela.com
BOUTARI Ανάμεσα στις 5 καλύτερες οινοποιίες παγκοσμίως
Η οινοποιία που από το 1879 γράφει ιστορία στο χώρο του κρασιού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Φέτος διακρίθηκε για 16η χρονιά ως «Οινοποιείο της Χρονιάς» από το «Wine & Spirits», ένα από τα πιο έγκυρα και παγκοσμίου φήμης οινικά περιοδικά, όντας η μοναδική ελληνική εταιρεία που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο, με αποτέλεσμα να πάρει τη θέση που της αξίζει ανάμεσα στις πέντε καλύτερες οινοποιίες του κόσμου.
Η επιλογή των καλύτερων οινοποιείων της χρονιάς γίνεται μέσα από μια σειρά τυφλών γευστικών δοκιμών που πραγματοποιούν οι δημοσιογράφοι οίνου και κριτικοί του περιοδικού, σε όλη τη διάρκεια του χρόνου, σε περισσότερες από 10.000 ετικέτες κρασιού από όλο τον κόσμο. Φέτος ξεχώρισαν με τη βαθμολογία «εξαιρετικό» τα 4 κρασιά ναυαρχίδες της: το Grande Reserve, η Νάουσσα Μπουτάρη, η Σαντορίνη Μπουτάρη και το Μοσχοφίλερο Μπουτάρη. Αναφερόμενος στη (νέα) βράβευσή της, ο πρόεδρος της εταιρείας Κωνσταντίνος Μπουτάρης δήλωσε ότι «σίγουρα μας τιμά ως εταιρεία, κυρίως όμως τιμά το ελληνικό κρασί που σήμερα έχει ανάγκη στήριξης και προβολής όσο ποτέ άλλοτε».
ΚΟΡΡΕΣ Η «φυσική» οδός της ελληνικής καινοτομίας
Βότανα, συνεργασίες, εκχυλίσεις, έρευνα. Το τετράπτυχο που αντικατοπτρίζει την «καρδιά» της ΚΟΡΡΕΣ από το 1996. Τότε που για πρώτη φορά η ελληνική φύση έγινε πηγή έμπνευσης για ένα φαρμακοποιό. Ξεκίνησε από το παλαιότερο φαρμακείο ομοιοπαθητικής στην Αθήνα, με μία απλή φιλοσοφία: τη δημιουργία καλλυντικών με χρήση βοτάνων και φυσικών/βιολογικών συστατικών υψηλής ποιότητας, φόρμουλες φιλικές προς το δέρμα και το περιβάλλον, με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα και προσιτή τιμή.
6.500 φυτά, εκ των οποίων τα 1.200 ενδημικά. Η ΚΟΡΡΕΣ χαρτογράφησε την εγχώρια χλωρίδα σε συνεργασία με το Eργαστήριο Bιολογικής Γεωργίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εντόπισε τις καταλληλότερες περιοχές για τη βιολογική καλλιέργεια επιλεγμένων βοτάνων. Κι έτσι τώρα πια είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει καλύτερη από την αμυγδαλιά του Βόλου ή θυμάρι σαν αυτό της Σάμου και της Εύβοιας. Από τη συνεργασία με τη Φαρμακευτική Σχολή (Τομέας Φαρμακογνωσίας του Πανεπιστημίου Αθηνών) δημιουργήθηκε η μονάδα εκχυλίσεως βιολογικών βοτάνων –η φυσική συνέχεια της κληρονομιάς και της εις βάθος γνώσης των βοτάνων που προέρχεται από το ομοιοπαθητικό φαρμακείο–, αφετηρία της ιστορίας της ΚΟΡΡΕΣ.
Τα εκχυλίσματα μελετώνται. Με οδηγό ένα Διεθνές Επιστημονικό Συμβούλιο Καθηγητών στους τομείς της Βιοχημείας, Φαρμακογνωσίας και Κλινικής Δερματολογίας η εταιρεία εξασφαλίζει τη συμμετοχή της σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα στα φυσικά προϊόντα και στη βιοχημεία του δέρματος. Στόχος της ΚΟΡΡΕΣ δεν είναι το προϊόν να έχει απλά ελληνική σφραγίδα, αλλά να συνδυάζει υψηλής ποιότητας δραστικά συστατικά, πρωτογενή και εφαρμοσμένη έρευνα, καινοτομικές μεθόδους παραγωγής, φόρμουλες με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα – ένα πορτφόλιο άνω των 400 κωδικών, που «ταξιδεύουν» τα ελληνικά βότανα σε 30 χώρες.
Παγκόσμιες καινοτομίες
Άγριο Τριαντάφυλλο 1996 / Η πρώτη φυσική κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης / Παγκόσμιο best-seller
Yoghurt Cooling Gel 2003 / Το πρώτο καλλυντικό παγκοσμίως με πραγματικό βρώσιμο γιαούρτι
Κερσετίνη & Βελανιδιά 2009 / Το πρώτο καλλυντικό προϊόν παγκοσμίως που ενσωματώνει τα αποτελέσματα της έρευνας «Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση».
Μαύρη Πεύκη 2012 / συνδυάζει μια παγκόσμια καινοτομία βασισμένη σε βραβείο ΝΟΜΠΕΛ –την πρωτογενή έρευνα σχετικά με τη φυσική ενίσχυση του μηχανισμού του πρωτεασώματος– με νέα έρευνα για σύσφιγξη με φυσικά συστατικά.
MASTIQUA Με αιγαιοπελαγίτικη προέλευση και βάση το μαστιχόνερο
Το Mastiqua είναι το νέο ανθρακούχο νερό με βάση το μαστιχόνερο, που επικοινωνεί με σαφήνεια την αιγαιοπελαγίτικη προέλευσή του και τη μακρά ιστορία του – το μπουκάλι με τα τιρκουάζ γράμματα θυμίζουν κύματα και τα γραφικά, σαν ψηφιδωτά, παραπέμπουν σε δροσερά νερά που αναβλύζουν από φυσικές πηγές. Το αισθητικό του προφίλ είναι δροσερό και ανάλαφρο, όσο και το περιεχόμενό του. Δείχνει ότι προέρχεται από τα βάθη της ιστορίας. Αλλά μπορεί και να ταξιδέψει το διεθνή «καταναλωτή» του στους κοσμοπολίτικους προορισμούς της Μεσογείου. www.mastiqua.com
ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Μια γλυκιά ιστορία 90 χρόνων
Διάσημα και κλασικά: τα Μπισκότα Παπαδοπούλου. Από τα ορόσημα της νεοελληνικής μας πατριδογνωσίας. Φέτος τα Μπισκότα Παπαδοπούλου συμπληρώνουν 90 χρόνια παρουσίας στη ζωή μας. Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. είναι η ελληνική εταιρεία που κατάφερε να δημιουργήσει το μύθο της, αλλά και να τον συνεχίσει, εξωραΐζοντας την εικόνα και τα προϊόντα της χωρίς να χάσει ούτε στιγμή τη νοσταλγική γοητεία που επηρεάζει όλους τους Έλληνες καταναλωτές.
Πώς άρχισαν όλα. Πολλές από τις πατροπαράδοτες ελληνικές γεύσεις έχουν τις ρίζες τους στην Κωνσταντινούπολη. Έτσι και το γλυκό ξεκίνημα της ιστορίας των μπισκότων Παπαδοπούλου μάς μεταφέρει πίσω εκεί, όπου η οικογένεια Παπαδοπούλου με μια απλή ξύλινη σφραγίδα έφτιαξε το πρώτο μπισκότο. Η Μικρασιατική καταστροφή του 1922 οδήγησε την οικογένεια στο πλοίο που θα τους μετέφερε μαζί με άλλους πρόσφυγες στη Μασσαλία. Όταν όμως το καράβι σταμάτησε στο λιμάνι του Πειραιά, η οικογένεια άκουσε έκπληκτη ότι στην Ελλάδα δεν υπήρχαν μπισκότα. Χωρίς δεύτερη σκέψη πήραν την απόφαση να μείνουν και να φτιάξουν τα πρώτα μπισκότα στην Ελλάδα.
Κάπως έτσι άρχισε η μεγάλη ιστορία της σημερινής βιομηχανίας μπισκότων Παπαδοπούλου. Η εντυπωσιακή ανάπτυξη που ακολούθησε τις επόμενες δεκαετίες, καθώς και η συνεχώς αυξανόμενη προτίμηση των Ελλήνων για τα προϊόντα Παπαδοπούλου, οδήγησαν στην κατασκευή τεσσάρων σύγχρονων εργοστασίων: το 1955 στην Αθήνα, το 1974 στη Θεσσαλονίκη, το 1984 στον Βόλο και το 1990 στα Οινόφυτα.
Premium Φρυγανιά στην ελληνική αγορά Σήμερα η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. ηγείται στον τομέα της μπισκοτοποιίας, ενώ παράλληλα κατέχει σημαντική θέση και στην κατηγορία των αρτοσκευασμάτων (Φρυγανιές, Παξιμάδια, Κριτσίνια, Krispies). Συγκεκριμένα η εταιρεία κατέχει τη 2η θέση στο σύνολο της φρυγανιάς, ενώ ηγείται στην κατηγορία της Premium Φρυγανιάς. Aξίζει να σημειωθεί ότι το έτος 2011 η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις € 118,5 εκατ., ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 12,3 εκατ.
«Παπαδοπούλου» σε 40 χώρες. Εκτός από την κυριαρχία της στην ελληνική αγορά, η εταιρεία ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ έχει σημαντική δραστηριότητα σε περισσότερες από 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, με τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, περιλαμβανομένης και της Κύπρου, να αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα ανάπτυξης.
Υποδομή. Όλα τα εργοστάσια της εταιρείας είναι πιστοποιημένα και λειτουργούν κατά τα διεθνή Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 και Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων (HACCP) ISO 22000:2005. Η εταιρεία απασχολεί στο σύνολό της περίπου 1.000 άτομα και διαθέτει 3 τμήματα πωλήσεων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βόλο, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα διακινεί τα προϊόντα της μέσω ενός δικτύου τοπικών συνεργατών.
Τα αγαπημένα προϊόντα όλων. Η προϊοντική γκάμα των μπισκότων ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είναι εξαιρετικά μεγάλη. Τα brands της ιδιαίτερα αναγνωρίσιμα και καταξιωμένα, ταυτόσημα του ελληνικού μπισκότου: PETIT BEURRE, ΜΙΡΑΝΤΑ, CREAM CRACKERS, CAPRICE, ΓΕΜΙΣΤΑ και τόσα άλλα αποτελούν αγαπημένα προϊόντα που μεγάλωσαν και μεγαλώνουν πολλές γενιές Ελλήνων.
Η πρώτη μπάρα δημητριακών με μπισκότο Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., ως αδιαφιλονίκητος ηγέτης της κατηγορίας, καινοτομεί και οδηγεί τις νέες τάσεις λανσάροντας κάθε χρόνο νέα προϊόντα, με σκοπό να καλύπτει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Πρόσφατα η εταιρεία μπήκε σε νέα κατηγορία φέρνοντας την επανάσταση στις Μπάρες Δημητριακών και λάνσαρε τα Digestive Bar! Πρόκειται για την 1η μπάρα δημητριακών με μπισκότο.
90... και έρχονται ακόμα περισσότερα! To όνομα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, από την ίδρυση της εταιρείας έως σήμερα, είναι συνυφασμένο με το τρίπτυχο: «Ποιότητα - Σεβασμός στον Καταναλωτή - Καινοτομία».
Η εταιρεία κατέχει εδώ και 90 χρόνια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των Ελλήνων, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας. Λίγες εταιρείες κατάφεραν να δημιουργήσουν μια τόσο δυνατή σχέση με τους καταναλωτές τους, μια σχέση που αποτελεί 90 χρόνια τώρα την πιο γλυκιά σχέση ζωής! Όπως τραγούδησε και ο Κραουνάκης: «Μπισκοτάκι μου, αγκαλιά… Μ’ ένα κρατς βουτάω στο φιλί σου…» www.papadopoulou.gr, www.facebook.com/MpiskotaPapadopoulou
ΒΕΝΕΤΗ 1948 65 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην αρτοποιία
Το κύριο συστατικό μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής ιστορίας είναι το μεράκι και η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗΣ φαίνεται ότι διαθέτει αρκετό, από το 1948 κιόλας, όταν άνοιξε στην Κηφισιά ο πρώτος φούρνος ΒΕΝΕΤΗ. Σήμερα, σχεδόν 7 δεκαετίες μετά, η ΒΕΝΕΤΗΣ κάνει και πάλι τη διαφορά με μια σειρά νέων premium καταστημάτων στην Κηφισιά, τα ΒΕΝΕΤΗ 1948.
Πρόκειται για δύο καταστήματα που συγκαταλέγονται ανάμεσα στα καλύτερα του είδους σε ολόκληρη την Ευρώπη, τα οποία εκτός από το ψήσιμο αρτοσκευασμάτων σε ανοιχτούς ξυλόφουρνους και την πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων αρτοποιίας προσφέρουν ολοκληρωμένες διατροφικές προτάσεις που καλύπτουν τις ανάγκες του καταναλωτή όλη την ημέρα, από καφέ μέχρι επώνυμο γλυκό και φαγητό. Τατοΐου 110 / Κηφισίας 320, Κηφισιά
HEEL Η εναλλακτική μόδα που σχεδιάζεται και ράβεται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα
Ομαδικότητα, ισότητα, εργασία με δίκαιους όρους: Είναι το τρίπτυχο στο οποίο βασίζεται το εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής του εργαστηρίου μόδας HEEL. Χρησιμοποιεί τη μόδα σαν μέσο έκφρασης των ανησυχιών για τη ζωή και τη φύση, από την οποία αντλεί έμπνευση για το σχεδιασμό. Tα HEEL σχεδιάζονται και ράβονται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα και η κοινωνική προσφορά του εργαστηρίου δεν περιορίζεται μόνο στην ethical sales προσέγγιση της λειτουργίας του αλλά και στην προσφορά χρημάτων, φαρμάκων και άλλων αγαθών σε φορείς κοινωνικής, φιλοζωικής ή περιβαλλοντικής ωφέλειας.
Info: Κολωνάκι, Ηρακλείτου 11, 210 3616.286 / Πειραιάς, Σωτήρος Διός 36, 213 0055.070 / Περιστέρι, Καραθεοδωρή 14, 210 5736.926 Online shop: www.heel.gr
Regalinas Οι αμιγώς ελληνικές συλλογές, που έχουν φιλοσοφία τους την καλύτερη δυνατή ποιότητα
Γνωστές για το χαρακτηριστικό τους ύφος που προσδίδει κομψότητα και αναδεικνύει τη θηλυκότητα, οι συλλογές Regalinas σχεδιάζονται και ράβονται στην Ελλάδα, διατηρώντας υψηλές προδιαγραφές παραγωγής. Με τη φιλοσοφία ότι η καλύτερη δυνατή ποιότητα εξασφαλίζει τη διάρκεια στο χρόνο. Αυτός ακριβώς ο συνδυασμός ποιότητας και χαμηλών τιμών έχει κάνει το κατάστημα της αλυσίδας στο Χαλάνδρι ήδη πολύ δημοφιλές, ενώ το προτιμούν και πολλές επώνυμες Ελληνίδες. Χαλάνδρι, Πλάτωνος 19, 210 6849.322
ΛΟΥΜΙΔΗΣ Έκαστος στο είδος και ο Λουμίδης στον καφέ του από το 1919
Εδώ και 93 χρόνια ο Λουμίδης Παπαγάλος παραμένει ο πιο αυθεντικός ελληνικός καφές. Αναλλοίωτος στη γεύση, παραδοσιακός στις αξίες που τον ακολουθούν από το 1919, το χαρμάνι του Λουμίδη Παπαγάλος συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής. «Βάλε ένα χεράκι για το αγαπημένο σου παραδοσιακό καφέ». Η μεγάλη ενέργεια του Λουμίδης Παπαγάλος ολοκληρώθηκε με περισσότερες από 11.000 συμμετοχές, αναδεικνύοντας τα πέντε αγαπημένα καφέ της Ελλάδας, τα οποία θα λάβουν μια υλικοτεχνική υποστήριξη για να μπορέσουν διατηρήσουν και να ενισχύσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Σύντομα στο facebook.com/LoumidisPapagalos θα ανακοινωθούν και οι 10 τυχεροί που μετά από κλήρωση θα κερδίσουν από ένα πλήρες σετ αυθεντικών φλιτζανιών και καφέ Λουμίδης Παπαγάλος για έναν ολόκληρο χρόνο!
Demo Ηγέτης στην παραγωγή ποιοτικών νοσοκομειακών προϊόντων
Η DEMO ABEE παράγει και διαθέτει μια μεγάλη σειρά φαρμακευτικών προϊόντων για νοσοκομειακή χρήση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, έχοντας ηγετική θέση στο χώρο, ενώ παράλληλα συνεχίζει την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Η εταιρεία, 100% ελληνική, η οποία ιδρύθηκε το 1965 ως ατομική επιχείρηση από τον Σταύρο Δέμο, αποτελεί παράδειγμα επιχειρηματικής επιτυχίας, καθώς διαθέτει σήμερα τρεις υπερσύγχρονες εργοστασιακές μονάδες μεγάλης παραγωγικής δυναμικότητας, είναι η 60ή μεγαλύτερη βιομηχανία ανάμεσα σε όλους τους κλάδους στην Ελλάδα και η 82η μεγαλύτερη εταιρεία γενοσήμων φαρμάκων στον κόσμο, ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε 50 χώρες. Ανάμεσα στα άλλα, κυκλοφορεί το NEWSEPTplus για το ξέπλυμα των φακών επαφής, ενώ πρόσφατα η σειρά εμπλουτίστηκε με το NEWSEPT Total, ένα μοναδικό διάλυμα πολλαπλών χρήσεων για όλους τους μαλακούς φακούς επαφής και τους φακούς υδρογέλης, που περιέχει εκχύλισμα χαμομηλιού. www.demo.gr
METAXA Το ελληνικό ποτό που πίνουν σε 60 χώρες
Το METAXA εξάγεται σε πάνω από 60 χώρες παγκοσμίως και κατατάσσεται μέσα στα 50 κορυφαία ποτά του κόσμου. Η σύγχρονη όσο και εντυπωσιακή στην απλότητά της συσκευασία του δεν ταυτίζεται απλά με τη γεύση του, αλλά μεταφέρει εικόνες και συναισθήματα – πολυτέλεια, class, προσωπικότητα, σταθερές αξίες, κοσμοπολίτικους προορισμούς, πολυταξιδεμένους ανθρώπους. Τα συστατικά ενός μύθου που κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά Duty Free, ενώ παράλληλα είναι το Νο 1 ελληνικό ποτό στην πατρίδα του. Τέλος, συγκαταλέγεται συχνά μεταξύ των 3 πρώτων ποτών που εισάγονται σε μερικές από τις μεγάλες αγορές της Ευρώπης. www.metaxa.com.gr
Apivita Apis=μέλισσα & Vita=ζωή
Με το όνομά της να αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της και την πηγή έμπνευσής της, η APIVITA ιδρύθηκε το 1979 και από τότε μέχρι και σήμερα δημιουργεί φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά προϊόντα με σκοπό να προάγει την υγεία και την ομορφιά. Έχοντας επιστημονική συνεργασία με πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα, με στόχο την εκτεταμένη έρευνα επάνω στα ελληνικά φυτά και τις εφαρμογές τους, η APIVITA επιλέγει τις πρώτες ύλες και τα ενεργά συστατικά με τις ίδιες αρχές από την ίδρυσή της.
Για παράδειγμα, δεν χρησιμοποιεί γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς, επιλέγει πρώτες ύλες που δεν είναι δοκιμασμένες σε ζώα, χρησιμοποιεί φυτά από πιστοποιημένες βιολογικές καλλιέργειες. Σήμερα τα προϊόντα APIVITA πωλούνται σε χιλιάδες φαρμακεία στην Ελλάδα και σε 11 ακόμα χώρες, όπως ΗΠΑ, Αυστραλία, Ολλανδία, Ιαπωνία κ.λπ. www.apivita.com/hellas
Everest Η ελληνική απάντηση στο "Fast food"
Το διαχρονικό meeting point των κατοίκων της πόλης για όλο το 24ωρο, κάθε ημέρα, για ένα από τα απίστευτα χορταστικά σάντουιτς ή, απλά, για έναν καφέ είναι η ελληνική απάντηση στο «fast food». Τα καταστήματα Everest, με φιλοσοφία σταθερή στο χρόνο (φτιάξε το δικό σου γεύμα), απάντησαν έγκαιρα και γρήγορα στην ανάγκη όλων μας για ποιότητα σε προσιτή τιμή και εφαρμόζουν με συνέπεια μια πολιτική μείωσης τιμών σε είδη καθημερινής ανάγκης (όπως ο καφές, η τυρόπιτα, το πρωινό), κάνοντας το snacking εκτός σπιτιού ακόμα πιο προσιτό για όλους.
Δεν είναι τυχαίο ότι συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, στην πρωτοβουλία του ΟΑΕΔ παρέχοντας ειδικές τιμές σε ανέργους, ενώ προσεγγίζουν με ειδικές τιμές και άλλες κοινωνικές ομάδες, όπως φοιτητές επαγγελματίες οδηγοί κ.ά. Παράλληλα, φροντίζουν να ανανεώνουν τις γευστικές τους προτάσεις χρησιμοποιώντας αγνές ελληνικές πρώτες ύλες και γεύματα με διαθέσιμη διατροφική ανάλυση. www.everest.com.gr
Mastiha Shop Ο παράδεισος των κορυφαίων ελληνικών προϊόντων
Η (πολύ) σύγχρονη εκδοχή του παραδοσιακού ελληνικού παντοπωλείου, με κορυφαία ελληνικά προϊόντα σε πολύ φιλικές τιμές για τις καθημερινές ανάγκες της οικογένειας. Θα βρείτε εξαιρετικές επιλογές από μικρές βιοτεχνίες και εργαστήρια απ’ όλη την Ελλάδα, από μια Ελλάδα που επιμένει να δημιουργεί, όπως βότανα, όσπρια, ζυμαρικά, τυριά, ελαιόλαδο, ελιές, αλμυρά και γλυκά αλείμματα, σάλτσες, μαρμελάδες και δεκάδες άλλες λιχουδιές. Δοκιμάστε μαστέλο Χίου αγελαδινό, σύκα Καλαμάτας φουρνιστά με αμύγδαλο, γίγαντες ελέφαντες Πρεσπών, χυλοπίτες Κρήτης, φάβα από λαθούρι ορεινής Κορινθίου, τόνο Αλονήσσου. Μπορείτε να παραγγείλετε να σας τα φέρουν και στο σπίτι. Πανεπιστημίου 6 & Κριεζώτου, 210 3632.750, www.mastihashop.com
Laro Συνώνυμο της εγχώριας παραγωγής πρότυπων επίπλων
Ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1977 στην Αθήνα, κατασκευάζοντας ξύλινα παιχνίδια εσωτερικού και εξωτερικού χώρου (κούνιες, τσουλήθρες, τραμπάλες κ.λπ.), ενώ από το 1980 άρχισε να ασχολείται και με την κατασκευή βρεφικών προϊόντων και παιδικών μικροεπίπλων. Ευρέως γνωστή έγινε το 1989, όταν βγήκαν στην παραγωγή οι σειρές παιδικών και νεανικών επίπλων, ενώ την ίδια χρονιά στράφηκε και στον εξοπλισμό, την επίπλωση και τη διαμόρφωση επαγγελματικών χώρων και κατοικιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σήμερα, έχει να επιδείξει 4 ομώνυμα καταστήματα και 2 συνεργαζόμενα, συνεργασία με τη γερμανική Μoll και τη νορβηγική Stokke και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής, ενώ απασχολεί 70 άτομα. Η Laro ΑΒΕΕ, κλείνοντας 34 χρόνια λειτουργίας, επιμένει, όπως λένε οι άνθρωποί της, να επενδύει στις καλύτερες πρώτες ύλες, στη σχεδιαστική καινοτομία, αλλά και σε προγράμματα που θα αναπτύξουν την εξαγωγική της δραστηριότητα σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού. www.laro.gr
Γιαννέτος Χειροποίητο και εξ ολοκλήρου ελληνικό ανδρικό ένδυμα από το 1907
Με συνέπεια από το 1907 η οικογενειακού χαρακτήρα εταιρεία Γιαννέτος ΑΒΕΕ δραστηριοποιείται στο χώρο του ανδρικού ενδύματος, παρακολουθώντας τις ενδυματολογικές εξελίξεις στη διεθνή και ελληνική αγορά και δημιουργώντας προϊόντα υψηλής ποιότητας. Στα καταστήματα Γιαννέτος ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ρούχα από την υπάρχουσα κολεξιόν, αλλά και να ράψει ένα κοστούμι στα μέτρα του. Αυτή τη μοναδική αίσθηση ενός εξ ολοκλήρου χειροποίητου ανδρικού ενδύματος με το όνομα Γιαννέτος έχουν εμπιστευτεί από το 1907 έως σήμερα σημαντικές προσωπικότητες του δημόσιου βίου, πολιτικοί, καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι, επιχειρηματίες.
Info: Πανεπιστημίου 18, 210 3637.450 / Σταδίου 5, 210 3232.703 / Κυριαζή 40, Κηφισιά, 210 6232.213 www.giannetos.gr
Α. Λεονταράκης Η παράδοση που κρατάει από το 1920
Κοσμήματα και αντικείμενα από πολύτιμα μέταλλα και λίθους, από τη Μαριαλένα και την Ειρήνη, τρίτη γενιά χρυσοχόων, που συνεχίζουν την οικογενειακή τους παράδοση. Στόχος της Α. Λεονταράκης, μέσα στη μακρόχρονη πορεία της στην ελληνική αργυροχρυσοχοΐα, παραμένει η κατασκευή ξεχωριστών κοσμημάτων από ασήμι και χρυσό με στόχο την παγίωση ταυτότητας στο ελληνικό κόσμημα. Σκούφου 6, Σύνταγμα, 210 3247.728
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εγκαίνια από τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα
Aποτελεί τόπο συνάντησης της ιατρικής επιστήμης με την τεχνολογία και την ενσυναίσθηση, σηματοδοτώντας τη νέα εποχή στην Ογκολογία
θα παρθεί κάποια ουσιαστική απόφαση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών της;
Στου Λου, πηγαίνεις για τον Λου. Και επειδή αντιμετωπίζει το εστιατόριο σαν κυριακάτικο τραπέζι.
«Ήρθε η ώρα να κρεμάσω το μικρόφωνό μου», δηλώνει η Πάμελα Χέιντεν - Το συγκινητικό αφιέρωμα της σειράς
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Μια συζήτηση με τον γαστρεντρολόγο Γεώργιο Αναγνωστόπουλο
Από τις 22 έως τις 24 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής
Αν αναζητάτε τη γλύκα της παράδοσης με σύγχρονη ματιά, η Mr. Tony σας καλεί να εξερευνήσετε τον κόσμο της
Τα βήματα προς τα μπροστά δε σταματούν για τη ΔΩΔΩΝΗ όσο ο κόσμος αλλάζει
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
12 ερωτήσεις που από την απάντησή τους θα καταλάβετε πολλά για τον τρόπο με τον οποίο μεγαλώσατε
Στρατηγικός στόχος να γίνει ένας αυτοκινητόδρομος μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2030
Οι υψηλοί στόχοι της επόμενης τριετίας
Ένα σημαντικό έργο για όλη την Ευρώπη
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί αναμφισβήτητα μια κορυφαία πρόκληση για τον πλανήτη και την ανθρωπότητα
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.