- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
![Αλκιβιάδης Σιαράβας Αλκιβιάδης Σιαράβας](/images/120x120/3/jpg/files/2023-05-12/alkiviadis-siaravas.jpg)
![131281-297990.jpg 131281-297990.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2016/06/19/131281-297990.jpg)
Αποδοκιμάζοντας τα κλισέ, προκαλώντας και γιορτάζοντας τη διαφορετικότητα, μια βδομάδα πριν τη Γιορτή του Πατέρα (15 Ιουλίου, 2015) μερικοί ενήλικες έμειναν αθάνατοι στην ιστορία της διαφήμισης. Μια τέτοια μέρα γιορτάζει κανείς την πατρότητα, τη σχέση του πατέρα με τα παιδιά και την οικογένεια, την πατρική φιγούρα. Η AngelSoft σε συνεργασία με την TheDeutschLA εκφέραν μια άκρως εναλλακτική, αλλιώτικη και αυθεντική ματιά αναδεικνύοντας όλες εκείνες τις ανύπαντρες μητέρες οι οποίες διαδραματίζουν το διπλό ρόλο του πατέρα και της μητέρας στα παιδιά τους.
Σε πλαίσιο συνέντευξης, οι ήρωες διηγούνται και εξομολογούνται προσωπικές ιστορίες γεμάτες ευαισθησία για τη σχέση με την οικογένεια τους. Το σποτ διαθέτει μια κλιμακωτή συναισθηματική φόρτιση, παρουσιάζοντας έμμεσα διαφορετικά στερεότυπα και μειονότητες της αμερικανικής κοινωνίας. Οι πρωταγωνιστές αναγνωρίζουν και ευγνωμονούν την οικογένεια τους για την έμπνευση, το κουράγιο, τη δύναμη, αλλά και την τρυφερότητα και αγάπη την οποία εισπράξαν όλα αυτά τα χρόνια. Στην κορύφωση συναντάμε τους ενήλικες να «αποκαλύπτουν» πως εύχονται χρόνια πολλά για τη Γιορτή του Πατέρα στις μητέρες τους!
Δείτε το διαφημιστικό σποτ της AngelSoft «HappyFather’sDay, Mom»:
Μια τεράστια ανατροπή που κέντρισε το ενδιαφέρον και προκάλεσε μεγάλη συζήτηση αφού πολλοί parentbloggersκαι forumsκατηγόρησαν την AngelSoftότι υποβίβασε τη Γιορτή του Πατέρα, πρόσβαλε το αντρικό φύλλο και αμφισβήτησε την πατρότητα. Όλο το castingαποτελείται από πρόσωπα που στην πραγματική τους ζωή είναι αναθρεμμένοι σε μονογονεϊκό περιβάλλον με ανύπαντρες μητέρες, σοκάροντας με την αλήθεια τους.Το χαρτί τουαλέτας AngelSoftτο οποίο υπογράφει ως «BeStrong, BeSoft» έδωσε φως σε μια σκληρή πραγματικότητα, σε ένα momentum άκρως αφιερωμένο στην πατρότητα, τολμώντας τη σύγκρουση με την κοινοτοπία.
Στις αντιδράσεις του κοινού, η Karen Costello (Δημιουργική Διευθύντρια της διαφημιστικής TheDeutsch), δήλωσε αποκλειστικά στην AVότι «επιχειρήσαμε να γιορτάσουμε τους αφανείς ήρωες της Γιορτής του Πατέρα, τις ανύπαντρες μητέρες, ο οποίες αναγκάζονται ταυτόχρονα να παίξουν τον ρόλο των δύο γονέων.» Μιλάει επίσης για όλες αυτές τις δομές της οικογένειας, τα νέα σχήματα και μεγέθη τα οποία διαμορφώνονται στην κοινωνία, που στην καρδιά τους βρίσκεται η γονεϊκή αγάπη…και αυτό αρκεί.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια μικρή, ιστορική πόλη πάνω στη θάλασσα που ανθεί το καλοκαίρι και ησυχάζει τον χειμώνα
Ο Takamoto Katsuta χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Για πρώτη φορά στο φως μηνύματα, βίντεο και αποσπάσματα από το προσωπικό ημερολόγιο της 22χρονης
Μέσα από τη δική της εμπειρία δίνει το μήνυμα της πρoληπτικής εξέτασης γονιμότητας σε γυναίκες κάθε ηλικίας
Το θέμα είναι ότι μεγαλώνουμε με επιτυχία, οπότε ας μην κολλάμε σε λεπτομέρειες
Οι αναγνώστες μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, επέλεξαν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δείτε το αποτέλεσμα
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
Όψεις της πόλης, αναμνήσεις, πράγματα που συνέβησαν παλιά, και πράγματα που συμβαίνουν σήμερα γύρω μας
Δεν είναι άλλη μια κόντρα με το κλισέ δίλημμα «σουβλάκι ή καλαμάκι»;
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Ο καθρέφτης της πραγματικότητας και η δύναμη της αφήγησης
Τρία κορίτσια στήνουν μια νέα καριέρα αφοσιωμένη αποκλειστικά στα αυθεντικά cannoli
Οι αναγνώστες μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, επέλεξαν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δείτε το αποτέλεσμα
«Η εταιρεία δεν πωλείται»
Όψεις της πόλης, αναμνήσεις, πράγματα που συνέβησαν παλιά, και πράγματα που συμβαίνουν σήμερα γύρω μας
Evans, Katsuta και Tanak στην πρώτη τριάδα
Tο spin off του Karate Kid οδεύει παράλληλα προς ολοκλήρωση
Οι γενετικοί παράγοντες και τα αυτοάνοσα νοσήματα
Από την καρδιά της Θεσσαλονίκης και το εμβληματικό «Όλυμπος- Νάουσα» στην καρδιά εκείνων που αγαπούν το φαγητό με σκέψη, γεύση πλούσια και μνήμη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.