Life

YOLO: Πεθαίνεις μονάχα μια φορά

Ένα γραφείο κηδειών στη Θεσσαλονίκη βρίσκει ένα αστείο σλόγκαν του θανατά

Στέφανος Τσιτσόπουλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μια είδηση που μας χαρο-ποίησε, μια διαφημιστική outdoor καμπάνια επί της Τσιμισκή, κυριολεκτικά θανατερή! Στον ακήρυχτο πόλεμο εναντίον του κηδειοκράτορα Φάνη Μπαμπούλα, γνωστού για τις καινοτόμες ιδέες του σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας περί του μαύρου επέκεινα, ο οίκος τελετών Γκέσιου «αντεπιτίθεται» με απίστευτη καινοτομία, εξωστρέφεια και start up αντίληψη: You Only Live Once!

Για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας και γνώστες της θεσσαλονικιώτικης αγοράς «άλλης ζωής», δεν αποτελεί έκπληξη, μιας και η συγκεκριμένη «αγορά» είναι η μόνη που ανθεί και βλέπει τις «πωλήσεις» της να ακολουθούν ανοδική πορεία, σε αντίθεση με το κόνσεπτ «κάθοδος» που υπηρετούν. Θα μπουν στο παιχνίδι και οι μεγάλοι στρατηγικοί επενδυτές «Σκιερός» και «Αχρείαστος»;

Η Athens Voice ρώτησε επαγγελματίες της επικοινωνίας να της εξηγήσουν τα μυστικά αυτού του τολμηρού και «επιθετικής» χαράς μάρκετινγκ. Είπαν: «Το ζητούμενο στην επικερδή αγορά φερετροπροϊόντων “Μπρρρ, δάγκωσε τη γλώσσα σου γρουσούζη”, είναι οι μελλοντικοί καταναλωτές και αγοραστές των συγκεκριμένων πακέτων “επεκεινα-νίας” να επενδύσουν σε αυτόν που τη μαύρη και απεχθή ιδέα του θανάτου θα την αντιστρέψει μεταμορφώνοντάς την σε απόλυτη εμπειρίας χαράς και ζωής». Πέθανε και άσε τους άλλους να ζουν.