- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές
Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές - Όλες οι προϋποθέσεις
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ Συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2022/01/30/deddie.jpg)
Αποζημίωση από τον ΔΕΔΔΗΕ για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές. Βήμα προς βήμα η διαδικασία.
Προθεσμία δέκα ημερών για την δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:
- Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
- Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
- Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
![Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/apozimiosi-deddhe_0.jpg)
![Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/apozimiosi-deddhe-diakopi-revmatos_0.jpg)
Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
- Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
- Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
- Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.
Υπενθυμίζεται ότι το Σάββατο ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης, μίλησε για τις αποζημιώσεις που θα λάβουν πολίτες που έμειναν χωρίς ρεύμα.
Για να δείτε αναλυτικότερα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, πατήστε ΕΔΩ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αλλάζει το σκηνικό του καιρού - Έρχονται θερμικές καταιγίδες
Τα ίχνη του χάθηκαν στις 11 Ιουλίου
Οι αγαπημένοι της φίλοι με δάκρυα στα μάτια ανακοίνωσαν πότε και πού θα γίνει η κηδεία
Οι περιοχές που κινδυνεύουν περισσότερο
Το χρονικό και η δικαστική απόφαση που προκάλεσε αντιδράσεις
Νωρίτερα εστάλη μήνυμα 112 στους κατοίκους των γύρω περιοχών
Πήρε το όνομα Spetsi και είναι καλά στην υγεία του
Φίλοι και συγγενείς τίμησαν την μνήμη της
Οι κάτοικοι κλήθηκαν να παραμείνουν σε ετοιμότητα
Οι όροι που επέβαλε το δικαστήριο για να μην μπει στη φυλακή
Νωρίτερα εστάλη μήνυμα στους κατοίκους από το 112
Έχει ήδη δρομολογήσει μια σειρά ενέργειες με σκοπό την απρόσκοπτη και με διαφάνεια αδειοδότηση και λειτουργία των καταστημάτων
Τι είπε στενή φίλη της για τις κρίσιμες ώρες που ήταν στην Πάρο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.