- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές
Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές - Όλες οι προϋποθέσεις
Αποζημίωση από τον ΔΕΔΔΗΕ για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές. Βήμα προς βήμα η διαδικασία.
Προθεσμία δέκα ημερών για την δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:
- Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
- Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
- Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
- Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
- Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
- Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.
Υπενθυμίζεται ότι το Σάββατο ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης, μίλησε για τις αποζημιώσεις που θα λάβουν πολίτες που έμειναν χωρίς ρεύμα.
Για να δείτε αναλυτικότερα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, πατήστε ΕΔΩ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μηχανήματα της Περιφέρειας Στερεάς παρενέβησαν και διευκόλυναν την διέξοδο των όγκων του νερού στη θάλασσα
Οι 75 κλήσεις αφορούσαν αντλήσεις υδάτων και οι 36 για κοπές δέντρων
Προβλήματα σε αρκετές περιοχές προκάλεσε η κακοκαιρία - Πότε θα εξασθενήσουν τα φαινόμενα
Υποχρεωτικός ο εφοδιασμός των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών με αντιολισθητικές αλυσίδες
Πολλοί οδηγοί υποχρεώθηκαν να κάνουν αναστροφή προκειμένου να «ξεκολλήσουν» από την κίνηση
Σοβαρά προβλήματα προκάλεσε στην Αιδηψό η έντονη βροχόπτωση
Είχε κατηγορηθεί για κλοπή ενός κινητού τηλεφώνου - Το χρονικό της υπόθεσης
Πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα νερού έχει συγκεντρωθεί και στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου
Η αστυνομία νωρίτερα αναγκάστηκε να «κόψει» την άνοδο - Κλειστό παραμένει το χιονοδρομικό στον Παρνασσό
Το έδαφος στην αυλή του σπιτιού της υποχώρησε από τις έντονες βροχοπτώσεις
Αναβλήθηκε για δεύτερη φορά
Πώς θα εξελιχθούν τα φαινόμενα - Συστάσεις προς τους πολίτες
Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας
Καλά στην υγεία τους τα δύο μικρά παιδιά
Τι αναφέρει στην πρόγνωσή του
Πώς κινείται η κακοκαιρία
Το χρονικό της υπόθεσης
Η αστυνομία αναγκάστηκε να «κόψει» την άνοδο προς την πόλη
Έρχεται νέο κύμα κακοκαιρίας με χιόνια και στην Αττική
Αναλυτικά η διαδικασία για να ταξιδεύουμε με ασφάλεια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.