Ελλαδα

Black Friday 2021: Τι προϊόντα θα αγοράσουν φέτος οι Έλληνες

Οι 10 δημοφιλέστερες κατηγορίες

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Black Friday 2021
Black Friday © EUROKINNISSI/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Black Friday 2021: Ποιες είναι οι 10 κατηγορίες προϊόντων στις οποίες στοχεύουν φέτος οι Έλληνες.

Πλησιάζουν οι μέρες για την Black Friday 2021, την ημέρα που οι καταναλωτές περιμένουν για να επωφεληθούν από τις μεγάλες εκπτώσεις, στις οποίες αναμένεται να προχωρήσουν τα καταστήματα.

Παραδοσιακά, η Black Friday πέφτει συνήθως την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου. Σε κάθε περίπτωση ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (25/11). Όπως έγινε γνωστό, η φετινή Black Friday είναι την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021. Τρία 24ωρα μετά, στις 29 Νοεμβρίου, ξεκινά η Cyber Monday 2021.

Η  Cyber Monday είναι η ημέρα που οι καταναλωτές επωφελούνται από προσφορές για αγορές αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Με την πανδημία κορωνοϊού να αλλάζει άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες και τον τρόπο που οι πολίτες αγοράζουν τα προϊόντα, επιλέγοντας κυρίως το διαδίκτυο, χρειάζεται προσοχή τόσο στο Black Friday 2021 όσο και το Cyber Monday 2021.

Black Friday 2021: Τι προϊόντα θα αγοράσουν οι Έλληνες φέτος

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Picodi προκύπτει ότι ένα σημαντικό τμήμα των καταναλωτών στην Ελλάδα είναι φέτος συγκρατημένο σε ό,τι αφορά τη Black Friday, με αρκετούς (41%) να ζητούν μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Από την ίδια έρευνα, όμως, προκύπτει και το top-10 των προϊόντων τα οποία στοχεύουν να αγοράσουν κατά τη φετινή Black Friday οι καταναλωτές στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την Picodi, οι 10 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων που… καλοβλέπουν οι καταναλωτές για τη Black Friday είναι οι εξής:

  • Ρούχα 61%
  • Ηλεκτρονικές συσκευές 59%
  • Καλλυντικά / αρώματα 39%
  • Εσώρουχα 16%
  • Αθλητικά αξεσουάρ 16%
  • Είδη παντοπωλείου 13%
  • Έπιπλα εσωτερικού χώρου 10%
  • Ταξίδια/διακοπές 10%
  • Βιβλία 6%
  • Παιδικά είδη 6%

Black Friday: Το γράφημα από την έρευνα της Picodi:

black-friday-2021.jpg

Black Friday 2021 και οι αγορές μέσω διαδικτύου - Τι να προσέξουν οι καταναλωτές

Η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει συστήσει στο παρελθόν στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους αγορών στο Black Friday 2021. Ειδικότερα, είναι σημαντικό να ελέγχουν αν παρέχονται οι ακόλουθες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα:

  1. Η ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).
  2. Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.
  3. Η συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν έξοδα σε περίπτωση επιστροφής κλπ). Επιβεβαιώστε ότι η τιμή που καλείστε να πληρώσετε ταυτίζεται με αυτήν που δηλώνεται στην ιστοσελίδα. Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγετε τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.
  4. Η διαθεσιμότητα, ο τρόπος πληρωμής και αποστολής του προϊόντος. Επισημαίνεται ότι οι συναλλαγές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας προσφέρουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας για τον καταναλωτή σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν, έναντι της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
  5. Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, καθώς και η πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.
  6. Ο σύνδεσμος ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πανενωσιακή πλατφόρμα ΗΕΔ).
  7. Πληροφορίες ασφάλειας του ιστότοπου: Εμφάνιση εικονιδίου ασφάλειας, δηλ. μια κλειδαριά πάνω αριστερά στον browser, ηλεκτρονική διεύθυνση που ξεκινά με https://).

Συστήνεται, επίσης, σε καταναλωτές που σκοπεύουν να προχωρήσουν σε αγορές μέσω διαδικτύου στο Black Friday 2021:

  • Να μην παρέχουν «ευαίσθητα» δεδομένα, αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.
  • Να αγνοήσουν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους.
  • Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.
  • Σε περιπτώσεις άγνωστων ηλεκτρονικών καταστημάτων και πριν προχωρήσουν στη συναλλαγή, να διερευνούν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.
  • Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.