- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Νέοι σταθμοί του μετρό σε Νίκαια και Κορυδαλλό - Πρώτες εικόνες
Ανοίγει και η Αγία Βαρβάρα, με τη γραμμή 3 να επεκτείνεται, δίνοντας «ανάσα» σε χιλιάδες επιβάτες - Πότε θα φθάσει στον Πειραιά
Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες από τους νέους σταθμούς του μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα - Πότε οι συρμοί πάνε Πειραιά - Τι δήλωσε ο Νίκος Ταχιάος.
Στη δημοσιότητα οι πρώτες εικόνες από τους νέους σταθμούς του μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα.
Οι νέοι σταθμοί του μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα στη γραμμή 3 αναμένεται να δώσουν «ανάσα» σε χιλιάδες επιβάτες, που μετακινούνται καθημερινά με το συγκεκριμένο ΜΜΜ.
Το τμήμα μήκους 7,5 χιλιομέτρων από την Αγία Μαρίνα που τερματίζει τώρα η γραμμή 3 του Μετρό μέχρι την Νίκαια περιλαμβάνει «Τρεις σταθμούς κοσμήματα», όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος. Οι νέοι σταθμοί του μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα παραδίδονται τη Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020, σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ενώ σε εμπορική λειτουργία θα τεθούν μία ημέρα αργότερα, την Τρίτη 7 Ιουλίου 2020.
«Σχεδιασμένοι από μηχανικούς της εταιρείας με ευδιάκριτη πρόθεση να δοθεί προτεραιότητα στα βιοκλιματικά χαρακτηριστικά τους, οι νέοι σταθμοί του μετρό "Αγία Βαρβάρα", "Κορυδαλλός" και "Νίκαια" εκτός από τη συμβολή τους στη διευκόλυνση των μετακινήσεων νέων 63.000 επιβατών καθημερινά, αποτελούν και αξιόλογες πολεοδομικές και αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις που αλλάζουν την εικόνα των περιοχών αυτών» πρόσθεσε ο κ. Ταχιάος.
Νέος σταθμός του μετρό στην Αγία Βαρβάρα - Οι πρώτες εικόνες
Ο σταθμός του μετρό Αγ. Βαρβάρα έχει χωροθετηθεί κάτω από την πλατεία της Αγ. Βαρβάρας, σε βάθος 20 μέτρων.
Η κατασκευή του σταθμού έγινε με τη μέθοδο της εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut & cover). Η πρόσβαση στον σταθμό οργανώνεται με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες. Υπάρχουν 3 είσοδοι, οι δυο από αυτές επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου και η τρίτη επί της πλατείας. Για την εξυπηρέτηση των ατόμων μειωμένης κινητικότητας τοποθετήθηκε ανελκυστήρας ο οποίος συνδέει το επίπεδο οδού με το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων του σταθμού.
Ένα αίθριο που απολήγει στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων με βαθμιδωτή φυτοκάλυψη θάμνων αποτελεί το βασικότερο στοιχείο του σταθμού. Οι κατακόρυφες επιφάνειες του αιθρίου φέρουν υαλοστάσια για το φωτισμό των χώρων κυκλοφορίας κοινού στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων. Τα υλικά επενδύσεων στους χώρους κοινού προβλέπονται με μεταλλικά πανέλα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες εμφανούς σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα.
Η αποκατάσταση της πλατείας μελετήθηκε και υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις υποδείξεις της τοπικής αυτοδιοίκησης και περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, επανένταξη των μνημείων και διαμόρφωση χώρου νερού (σιντριβάνι).
Ο νέος σταθμός του μετρό στον Κορυδαλλό είναι πραγματικότητα και αυτές είναι οι πρώτες εικόνες
Ο Σταθμός Κορυδαλλός έχει κατασκευαστεί κάτω από την πλατεία Ελευθερίας, επίσης με την μέθοδο cut & cover.
Ανελκυστήρας και 2 στεγασμένες είσοδοι με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγ. Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται επί της πλατείας, οδηγούν στις αποβάθρες στο βάθος των 26 μέτρων.
Βασικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού του αποτελεί η ύπαρξη δυο φεγγιτών σχήματος κόλουρου κώνου χωροθετημένων στον άξονα του Σταθμού για την είσοδο φυσικού φωτισμού στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.
Οι επενδύσεις του Σταθμού συνδυάζουν αναρτήσεις γρανιτών/ μεταλλικών πανέλων και τμημάτων εμφανών σκυροδετήσεων.
Η αποκατάσταση της μεγάλης πλατείας έχει γίνει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Δήμου και περιλαμβάνει χώρους παιδικής χαράς, υπαίθρια καθιστικά και χώρους πρασίνου.
Εντυπωσιάζουν οι πρώτες εικόνες από το νέο σταθμό του μετρό στη Νίκαια
Ο Σταθμός Νίκαια χωροθετήθηκε κάτω από την πλατεία Ελ. Βενιζέλου, σε βάθος 22 μέτρων. Εξαιτίας του περιορισμένου μεγέθους της η κατασκευή του σταθμού έγινε με μικτή μέθοδο, περιλαμβάνοντας τμήμα με υπόγεια διάνοιξη και τμήμα με την μέθοδο cut & cover.
Η πρόσβαση στον σταθμό οργανώνεται με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες. Υπάρχουν 3 είσοδοι, οι δυο από αυτές παρακείμενα της εκκλησίας του Αγ. Νικολάου και η τρίτη επί της πλατείας, στεγασμένη. Για την εξυπηρέτηση των ατόμων μειωμένης κινητικότητας εγκαταστάθηκε ανελκυστήρας ο οποίος συνδέει το επίπεδο οδού με το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων του σταθμού.
Στην πλατεία διαμορφώνονται τρεις φεγγίτες με υαλοπετάσματα χωροθετημένοι εν σειρά, για την παροχή φυσικού φωτισμού στο εσωτερικό του σταθμού σε χώρους κυκλοφορίας κοινού.
Τα υλικά επενδύσεων στους χώρους κοινού περιλαμβάνουν μεταλλικά πάνελα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες εμφανούς σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα.
Η αποκατάσταση της πλατείας αλλά και του πεζοδρομημένου τμήματος της οδού Τσαλδάρη πλησίον της εκκλησίας έχει μελετηθεί σε απόλυτη συνέργεια με την τοπική αυτοδιοίκηση και περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, επανένταξη μνημείων καθώς και χώρο παιδικής χαράς.
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος για τους νέους σταθμούς του μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα
«Είναι επιτέλους καιρός να ακουστεί ένα μεγάλο μπράβο για τους ανθρώπους της Αττικό Μετρό Α.Ε., που στα 29 χρόνια που έχουν περάσει από την ίδρυσή της, έχουν επιτύχει να ενσωματώσουν και να εξελίξουν μία τεράστια τεχνογνωσία που φέρνει ορατές αλλαγές που διαχέονται πλέον σε όλον τον πολεοδομικό ιστό της Αθήνας και του Πειραιά» τόνισε ο Νίκος Ταχιάος.
«Οι πολίτες της Αττικής βιώνουν μία διαρκή βελτίωση των μετακινήσεων τους χάρη στη δουλειά αυτών των ανθρώπων. Παραμένουμε προσηλωμένοι αμετακίνητα σε αυτόν τον σκοπό, αναγνωρίζοντας φυσικά πως πολλαπλές διοικήσεις πριν από την δική μας έχουν την δική τους συμβολή στην επίτευξή του. Και με την ευκαιρία επαναλαμβάνω την δέσμευση μας πως στις αρχές του 2023 η Θεσσαλονίκη θα μπει στην ίδια τροχιά, αποκτώντας ένα από τα πιο σύγχρονα μετρό της Ευρώπης» πρόσθεσε.
Πότε το μετρό φθάνει στον Πειραιά - Σε 55 λεπτά η διαδρομή από το λιμάνι στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Από τη μεριά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νίκος Κουρέτας υπογράμμισε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι «το σύνολο της επέκτασης της Γραμμής 3 αναμένεται να δοθεί σε εμπορική λειτουργία το καλοκαίρι του 2022.
«Με την ολοκλήρωση του έργου και την προσθήκη των υπόλοιπων τριών σταθμών "Μανιάτικα", "Πειραιάς" και "Δημοτικό Θέατρο" αναμένεται αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του Μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως» εξήγησε ο κ. Κουρέτας.
Και εκτίμησε ότι η διαδρομή από το λιμάνι του Πειραιά έως το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα διανύεται με το μετρό σε μόλις 55 λεπτά.
Ο κ. Κουρέτας δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει πως με την ολοκλήρωση του έργου, στον σταθμό «Πειραιάς» θα δημιουργηθεί ένας ιδιαίτερα σημαντικός συγκοινωνιακός κόμβος, συνενώνοντας λειτουργικά τις γραμμές 1 και 3 του μετρό, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και την ήδη ολοκληρωμένη επέκταση του τραμ προς Πειραιά μήκους 5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμών με το λιμάνι.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έρευνα αποκαλύπτει ότι 8 στους 10 καταναλωτές σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές εκείνη την ημέρα
Υπάρχει κίνδυνος αν δεν τεθεί υπό έλεγχο άμεσα
Τραυματίστηκε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης
Καθυστερήσεις άνω των 30΄ στην Αττική Οδό
Πληροφορίες για έξι τραυματίες
Αναλυτικά οι δικαιούχοι και τα ποσά
Περισσότερη αστυνομική δύναμη ζητούν οι πολίτες της περιοχής
Ο 55χρονος ενημερώθηκε έναν χρόνο μετά από το χειρουργείο ότι έχει καρκίνο
Ανήλικοι και οι υπόλοιποι τρεις επιβάτες του οχήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.