Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες
Στόχος είναι η μείωση των παραβάσεων και η βελτίωση της μετακίνησης για το επιβατικό κοινό
Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες, με τα πρόστιμα για τους παραβάτες να είναι «τσουχτερά».
Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης λεωφορείων και τρόλεϊ, ο ΟΑΣΑ προχωρεί στην επανενεργοποίηση των καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας. Ο οργανισμός φιλοδοξεί να περιορίσει με αυτό τον τρόπο τη διάρκεια των δρομολογίων, ώστε να εξοικονομηθούν οχήματα τα οποία θα εκτελούν περισσότερα «πήγαινε-έλα» ανά βάρδια.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Καθημερινή», οι λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αττική μετρούν 52,3 χιλιόμετρα. Οι παραβάσεις είναι πολύ συχνές στις λωρίδες παράλληλης ροής, ενώ σχετικά σπάνιες σε όσες είναι αντίθετης ροής -οι οποίες όμως αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα του δικτύου του ΟΑΣΑ. Υπάρχουν περιπτώσεις, μάλιστα, όπως στην Ιερά Οδό ή στη Χαριλάου Τρικούπη, που οι λεωφορειολωρίδες χρησιμοποιούνται για στάθμευση οχημάτων. Αποτέλεσμα, μόλις τα 10 χλμ. από τα 52,3 χλμ. να λειτουργούν κανονικά.
Επιπλέον, με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης του ΟΑΣΑ ύψους 1.209 ευρώ για την προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων.
Είχε προηγηθεί απόφαση με την οποία εγκρινόταν σε εταιρεία η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντιας σήμανσης αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή ορίστηκε σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Παράλληλα, υπάρχει και σύμβαση μεταξύ ΟΑΣΑ και Ελληνικής Αστυνομίας που αφορά τη δωρεάν μετακίνηση των ένστολων με την παράλληλη αστυνόμευση του Μετρό και των λεωφορειολωρίδων.
Ποιος αναλαμβάνει τη συντήρηση
Ο ΟΑΣΑ έχει υπογράψει επίσης σύμβαση για έναν χρόνο με εταιρεία για την ανάθεση του έργου «Συντήρηση συστημάτων καταγραφής παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων». Ο έλεγχος και η συντήρηση του εξοπλισμού παρακολούθησης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
- την αναλυτική έκθεση με φωτογραφίες της αυτοψίας από κάθε σημείο ανά έξι μήνες
- οπτικό έλεγχο του εσωτερικού της εγκατάστασης του στύλου/καμπίνας αλλά και του εξωτερικού πίνακα ρευματοδότησης,
- έλεγχο της τροφοδοσίας του στύλου, των αισθητήρων και των καλωδιώσεων εντός πεζοδρομίων,
- συντήρηση και καθαρισμό του ειδικού μηχανισμού του στύλου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το εστιακό βάθος υπολογίστηκε στα 53,6 χιλιόμετρα
Τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ρόδος και η Αττική είναι οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας
Η ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας
Οικείοι του ειδοποίησαν τις αρχές για την εξαφάνιση - Διενεργείται προανάκριση
Έντονα φαινόμενα τη Δευτέρα και την Τρίτη - Η πρόγνωση της ΕΜΥ
Ευρεία αστυνομική επιχείρηση σε Αττική και Λαμία - Κατασχέθηκαν χιλιάδες φιάλες
Επεισόδια τη νύχτα του Σαββάτου - Έγιναν 26 προσαγωγές
Αναλυτική πρόγνωση από το meteo και την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία
Aπό αύριο οι μέρες θα αρχίσουν σταδιακά να μεγαλώνουν
Έγινε ιδιαίτερα αισθητή στο Αγρίνιο, το Μεσολόγγι, τη Ναύπακτο, αλλά και την Πάτρα
Σε λευκό τοπίο ξύπνησαν οι κάτοικοι - Αισθητά μειωμένη η θερμοκρασία
Απογοητευτικά τα ευρήματα έρευνας σε 31 χώρες του ανεπτυγμένου κόσμου
Ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι - γέφυρα για τη συμπερίληψη και την κατανόηση της διαφορετικότητας
Από 75 έως 95% θα κινηθούν οι πληρότητες στους προορισμούς της χώρας - Ποιες πόλεις είναι ψηλά στη λίστα
Η Ελλάδα αναδεικνύεται έτσι ως εκπαιδευτικός και πολιτισμικός κόμβος της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
Σε σημαντικό βαθμό έχει προχωρήσει η κατάσβεσή της
Οι άνδρες της ΕΜΑΚ το έδεσαν με σχοινιά - Φανερά εξασθενημένο το ζώο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.