Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες
Στόχος είναι η μείωση των παραβάσεων και η βελτίωση της μετακίνησης για το επιβατικό κοινό
Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες, με τα πρόστιμα για τους παραβάτες να είναι «τσουχτερά».
Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης λεωφορείων και τρόλεϊ, ο ΟΑΣΑ προχωρεί στην επανενεργοποίηση των καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας. Ο οργανισμός φιλοδοξεί να περιορίσει με αυτό τον τρόπο τη διάρκεια των δρομολογίων, ώστε να εξοικονομηθούν οχήματα τα οποία θα εκτελούν περισσότερα «πήγαινε-έλα» ανά βάρδια.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Καθημερινή», οι λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αττική μετρούν 52,3 χιλιόμετρα. Οι παραβάσεις είναι πολύ συχνές στις λωρίδες παράλληλης ροής, ενώ σχετικά σπάνιες σε όσες είναι αντίθετης ροής -οι οποίες όμως αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα του δικτύου του ΟΑΣΑ. Υπάρχουν περιπτώσεις, μάλιστα, όπως στην Ιερά Οδό ή στη Χαριλάου Τρικούπη, που οι λεωφορειολωρίδες χρησιμοποιούνται για στάθμευση οχημάτων. Αποτέλεσμα, μόλις τα 10 χλμ. από τα 52,3 χλμ. να λειτουργούν κανονικά.
Επιπλέον, με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης του ΟΑΣΑ ύψους 1.209 ευρώ για την προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων.
Είχε προηγηθεί απόφαση με την οποία εγκρινόταν σε εταιρεία η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντιας σήμανσης αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή ορίστηκε σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Παράλληλα, υπάρχει και σύμβαση μεταξύ ΟΑΣΑ και Ελληνικής Αστυνομίας που αφορά τη δωρεάν μετακίνηση των ένστολων με την παράλληλη αστυνόμευση του Μετρό και των λεωφορειολωρίδων.
Ποιος αναλαμβάνει τη συντήρηση
Ο ΟΑΣΑ έχει υπογράψει επίσης σύμβαση για έναν χρόνο με εταιρεία για την ανάθεση του έργου «Συντήρηση συστημάτων καταγραφής παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων». Ο έλεγχος και η συντήρηση του εξοπλισμού παρακολούθησης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
- την αναλυτική έκθεση με φωτογραφίες της αυτοψίας από κάθε σημείο ανά έξι μήνες
- οπτικό έλεγχο του εσωτερικού της εγκατάστασης του στύλου/καμπίνας αλλά και του εξωτερικού πίνακα ρευματοδότησης,
- έλεγχο της τροφοδοσίας του στύλου, των αισθητήρων και των καλωδιώσεων εντός πεζοδρομίων,
- συντήρηση και καθαρισμό του ειδικού μηχανισμού του στύλου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μεγάλο το ενδιαφέρον πολιτών για το σκυλάκι που επέζησε από το τροχαίο που σκοτώθηκε ο ιδιοκτήτης του
Φύλλο και φτερό από την αντιτρομοκρατική το διαμέρισμα γιάφκα - Τι βρήκαν
Γιατί βρισκόταν εκεί - Διατάχθηκε ΕΔΕ
Είναι το πρόσωπο που κανόνισε να πάρει τα κλειδιά του σπιτιού στην πολυκατοικία
Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο «Live News» για το έκτο νεκρό βρέφος
Τι υπήρχε μέσα στο ισοπεδωμένο διαμέρισμα - Η επίσημη ανακοίνωση
Διώκεται για παράβαση καθήκοντος σχετικά με το μπάζωμα του χώρου της σύγκρουσης
Το παιδί είναι διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του Παίδων
Ήταν ο άνθρωπος πίσω από μεγάλες επιτυχίες του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα
H νέα, μικρότερη και ευέλικτη οργανωτική δομή
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία
Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.
Διακινούσαν την φωτογραφία μέσω group chat
«Μακάρι τα στοιχεία να μην επαληθευτούν» σημειώνει ο μετεωρολόγος
Τι υποστηρίζει η ανήλικη
Χειροπέδες στον 49χρονο
«Υποψία αλλοιώσεων στο πρόσωπο του έξι μηνών κοριτσιού που πέθανε το 2021»
Η οικογένεια του ανήλικου υποστηρίζει ότι το παιδί πέφτει θύμα bullying εδώ και δύο χρόνια
Ήπιε βότκα σε πάρτι στο σχολείο και λιποθύμησε
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.