- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μιχάλης Ρέππας: Το να κάνεις σάτιρα και να μη θίγεις κανέναν είναι σαν να κάνεις καφέ από αλεσμένη φακή
«Είχαμε ανακαλύψει το politically correct πριν ανακαλυφθεί», είπε ο σεναριογράφος
Μιχάλης Ρέππας: Το σχόλιό του για την σάτιρα και το politically correct - Τι είπε ο σεναριογράφος
Για τα όρια της σάτιρας, την πολιτική ορθότητα και τον Μάρκο Σεφερλή μίλησαν ο Μιχάλης Ρέππας και ο Θανάσης Παπαθανασίου.
«Δεν βάζουμε ποτέ φρένο στη γραφή μας λόγω του politically correct. Το είχαμε ανακαλύψει από μόνοι μας πριν ανακαλυφθεί. Πραγματικά προσέχαμε πάντα να μη θίξουμε πρόσωπα. Να κάνεις σάτιρα και να μη θίγεις κανέναν, είναι σαν να κάνεις καφέ από… αλεσμένη φακή», ανέφερε ο Μιχάλης Ρέππας σχετικά με την πολιτική ορθότητα και πρόσθεσε:
«Εμείς αυτή τη στιγμή, καλώς ή κακώς, κάνουμε μία παρωδία των σήριαλ. Αυτό δεν σημαίνει ότι περιφρονούμε τους συναδέλφους που κάνουν σοβαρή δουλειά. Εμείς θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο να γελάσει με αυτά που συγκινείται. Στο «Κλάμα βγήκε από τον παράδεισο» μας κατηγορούσαν ότι κοροϊδεύουμε τους τυφλούς. Εμείς σατιρίζαμε τον τρόπο που εκμεταλλευόταν το παλιό σινεμά την αναπηρία και όχι την ίδια την αναπηρία. Στους «Συμπέθερους από τα Τίρανα» θα έπρεπε δηλαδή να μας είχαν βάλει μέσα».
Ερωτηθείς για τον Μάρκο Σεφερλή, ο σεναριογράφος απάντησε πως «δεν έχει τύχει να δούμε παράσταση του Μάρκου Σεφερλή, αλλά σέβομαι τον επαγγελματισμό όλων των ανθρώπων και ιδιαίτερα αυτού του ανθρώπου, που έχει μια ασκητική σχέση με τη δουλειά μας».
Από την πλευρά του, ο Θανάσης Παπαθανασίου παραδέχεται πως σε αυτή τη φάση της καριέρας του αγχώνεται περισσότερο απ' ότι στην αρχή της:
«Μπορώ να σου πω ότι, μετά από τόσα χρόνια στη δουλειά, τώρα έχουμε περισσότερο άγχος απ’ ό,τι παλαιότερα για το εάν θα έχει επιτυχία μια δουλειά μας. Στις «Τρεις Χάριτες» σχεδόν δεν ξέρω αν υπήρχαν νούμερα. Απλώς μετρούσαμε τις διαφημίσεις, γιατί τότε διαφημίζεις έβαζαν μόνο μπροστά από ένα πρόγραμμα».