TV & Media

Οι καλύτερες διαφημίσεις των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2024

Ενδιαφέρουσες καμπάνιες στο πιο πολυαναμενόμενο τηλεοπτικό γεγονός των τελευταίων οκτώ ετών

Αλκιβιάδης Σιαράβας
21’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Οι καλύτερες και πιο αξιοπρόσεκτες διαφημίσεις των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων 2024

Οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού το 2024 έχουν καταφέρει να καθηλώσουν το παγκόσμιο κοινό, με την πλατφόρμα διαφήμισης CTV, MNTN, να προβλέπει ότι οι φετινοί Αγώνες θα μπορούσαν να είναι το πιο πολυαναμενόμενο τηλεοπτικό γεγονός των τελευταίων οκτώ ετών. Μάλιστα, αποδεικνύονται όχι μόνο μια γιορτή αθλητισμού αλλά και μια χρυσή ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Καθώς οι αθλητές καταρρίπτουν παγκόσμια ρεκόρ, το NBC φαίνεται να καταρρίπτει ρεκόρ διαφήμισης.

Συγκεκριμένα, οι Αγώνες του Παρισιού θα σημειώσουν νέο ρεκόρ εσόδων από διαφήμιση για το NBC, ξεπερνώντας τα 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια του Τόκιο 2020 και σχεδόν διπλασιάζοντας τα έσοδα που δημιουργήθηκαν από τους Αγώνες του Τόκιο και του Ρίο 2016 μαζί.

Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες 2024: Οι καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες

Ο Mark Marshall, πρόεδρος της παγκόσμιας διαφήμισης και συνεργασιών της NBC Universal, δηλώνει «Οι Αγώνες του Παρισιού 2024 προσέφεραν ένα μοναδικά ισχυρό κύμα για τις μάρκες σε μια απίστευτη κλίμακα με ένα εξαιρετικά δεσμευμένο και παθιασμένο κοινό». Σύμφωνα με το NBC, οι πρώτοι χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων θα δημιουργήσουν έσοδα διαφήμισης σχεδόν μισού δισεκατομμυρίου δολαρίων για τους αγώνες του 2024.

Η ψηφιακή διαφήμιση έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο στους Αγώνες του 2024, με περίπου το 25% των εσόδων από διαφήμιση να προέρχεται από ψηφιακές πλατφόρμες. Αυτό είναι περισσότερο από το διπλάσιο της συμβολής της στο Τόκιο. Σύμφωνα με τον Marshall, αυτό το μερίδιο αναμένεται επίσης να αυξηθεί στο 35% - 40% για το Los Angeles το 2028.

Στο Παρίσι είναι επίσης οι πρώτοι αγώνες όπου τα προγραμματιστικά ψηφιακά σποτ (programmatic ads) έγιναν διαθέσιμα στους διαφημιστές. Αυτό είναι τεράστιο και δίνει σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις καλύτερη πρόσβαση στο αντίκτυπο της διαφήμισης μεγέθους Ολυμπιακών Αγώνων.

Ακολουθεί μια ματιά σε κάποιες από τις πιο αξιομνημόνευτες και καινοτόμες καμπάνιες των Αγώνων.

The International Olympic Committee: One in 100 million

Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) έχει ξεκινήσει το επόμενο στάδιο της καμπάνιας της για την υποστήριξη της Ολυμπιακής Ομάδας Προσφύγων. Η Ολυμπιονίκης Yusra Mardini, η οποία διέφυγε από τη Συρία κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου και αγωνίστηκε για την πρώτη Ολυμπιακή Ομάδα Προσφύγων στο Ρίο το 2016, μοιράστηκε την ιστορία της στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions τον Ιούνιο.

Αυτό οδήγησε στην ανακοίνωση της δεύτερης φάσης της καμπάνιας, με επικεφαλής την Gravity Road. Αυτή η φάση περιλαμβάνει παγκόσμιες ψηφιακές και εξωτερικές εκτελέσεις για την ευαισθητοποίηση, μια καμπάνια βίντεο που βασίζεται στο TikTok σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ και έναν φακό Snap που ανταποκρίνεται στους θαυμαστές που κάνουν καρδιά με τα χέρια τους.

Apple: Designed on the iPad

Η τελευταία καμπάνια εξωτερικού χώρου της Apple, που δημιουργήθηκε από το TBWA\Media Arts Lab London, παρουσιάζει τις ζωντανά σκίτσα του Γάλλου εικονογράφου Simon Landrein, οι οποίες απεικονίζουν ανθρώπους σε δυναμικές, καθημερινές καταστάσεις. Ο Landrein δημιούργησε όλες τις εικόνες χρησιμοποιώντας το τελευταίο iPad Pro της Apple, αφού εμπνεύστηκε από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού. Τα φωτεινά, τολμηρά visual στοιχεία έχουν βρει απήχηση στο κοινό, προκαλώντας θετικό θόρυβο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια προκάλεσε εντύπωση στους δρόμους του Παρισιού και της Μασσαλίας, τονίζοντας τις δημιουργικές δυνατότητες του iPad Pro μέσω των φανταστικών σκηνών του.

Wayfair: House to Home

Η Wayfair Inc. συνεργάστηκε με την πρώην Ολυμπιονίκη γυμνάστρια Shawn Johnson East για μια νέα δόση της βίντεο σειράς της «House to Home». Σε αυτή τη συνεργασία, η Johnson East, η οποία συμμετείχε επίσης στην καμπάνια της Wayfair «Welcome to the Wayborhood», παρουσιάζει τη νέα διαμόρφωση του σπιτιού της στο Νάσβιλ με τα έπιπλα της Wayfair. Τονίζοντας την ισορροπία της μεταξύ λειτουργικότητας και κομψού σχεδιασμού, το σπίτι της Johnson East διαθέτει ουδέτερα, πλενόμενα υφάσματα και ευέλικτα κομμάτια όπως το τραπέζι φαγητού Joss & Main Shae και η πολυθρόνα Wade Logan Carrrena Swivel Armchair. Η σειρά, φωτογραφημένη από τον Todd Selby, είναι πλέον διαθέσιμη στις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες της Wayfair και στον έντυπο κατάλογο.

Amazon Prime: The Best

Η νέα διαφήμιση της Amazon Prime από την διαφημιστική Wieden+Kennedy London, με τίτλο «The Best», αποτίνει φόρο τιμής στις γυναίκες και τα σπορ, τονίζοντας τον έντονο ανταγωνισμό μεταξύ δίδυμων αδελφών. Εμπνευσμένες από τη φιλονικία που βλέπουν παρακολουθώντας ένα παιχνίδι του Εθνικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Γυναικών στο Prime Video, οι αδελφές χρησιμοποιούν το Prime για να ενισχύσουν τη δική τους αδελφική αντιπαλότητα εντός και εκτός γηπέδου. Σκηνοθετημένη από τον Michael Spiccia, η διαφήμιση προβλήθηκε κατά τη διάρκεια της κάλυψης των Ολυμπιακών Αγώνων στη Βόρεια Αμερική και παρουσιάζει τα οφέλη του Prime, όπως το Prime Video και τις γρήγορες, δωρεάν παραδόσεις. Η διαφήμιση αποτελεί μέρος της ευρύτερης παγκόσμιας πλατφόρμας μάρκας «It’s on Prime», η οποία τονίζει τον τρόπο με τον οποίο το Prime προσαρμόζεται στα μοναδικά ενδιαφέροντα και στάδια ζωής κάθε μέλους.

Samsung: Open Always Wins

Η καμπάνια «Open Always Wins» της Samsung Electronics γιορτάζει τη δέσμευση της μάρκας να είναι open minded και τη συναφειά της με τις αξίες των Αγώνων. Η διαφήμιση αναδεικνύει τα εξαιρετικά επιτεύγματα αθλητών όπως ο Παραολυμπιονίκης σπρίντερ Johannes Floors και ο σκέιτερ Aurélien Giraud, καθώς και «καλλιτέχνες του δρόμου», δείχνοντας πώς το να είσαι ανοιχτός οδηγεί σε αξιοσημείωτες δυνατότητες. Η καμπάνια της Samsung υπογραμμίζει τη μακροχρόνια συνεργασία της με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η μάρκα παρουσίασε επίσης το Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysées 125, μια βιτρίνα σχεδιασμένη από τον αρχιτέκτονα Jean Nouvel, με διαδραστικά στοιχεία και ανακλάσεις που γιορτάζουν νέες προοπτικές και τεχνολογικές προόδους.

Omega: Official Timekeeper of the Olympics

Η διαφήμιση της Omega, «Official Timekeeper of the Olympics», φαντάζεται το Παρίσι ως ένα ονειρικό αθλητικό στάδιο, όπου τα εμβληματικά αξιοθέατα γίνονται η σκηνή για σουρεαλιστικά αθλητικά κατορθώματα. Αθλητές όπως ο Gianmarco Tamberi και ο Mondo Duplantis εκτελούν εκπληκτικά άλματα πάνω από την Αψίδα του Θριάμβου και τη Βασιλική του Sacré-Cœur, ενώ η Céline Boutier κάνει το σερβίς της από τη Νότρ Νταμ και ο Erriyon Knighton σπριντάρει στους δρόμους με τα βότσαλα. Συνοδευόμενη από ένα αποκλειστικό τραγούδι του Γάλλου ράπερ SDM, η διαφημιστική καμπάνια υπογραμμίζει τον σεβασμό που απολαμβάνει ο  κατασκευαστής ρολογιών πολυτελείας ως Επίσημος Χρονομέτρης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, γιορτάζοντας 31 Ολυμπιακούς και 32 Παραολυμπιακούς Αγώνες με τεχνολογία αιχμής, όπως η προηγμένη κάμερα τερματισμού Scan’O’Vision Ultimate.

BBC: Welcome to the City of Love

Το σποτ του BBC, «Welcome to the City of Love», είναι μια εκπληκτική ταινία κινουμένων σχεδίων 2D, σε σκηνοθεσία του Fx Goby από τα Nexus Studios. Με φόντο την εμβληματική γαλλική μουσική της Edith Piaf, η διαφήμιση παραλληλίζει τον ρομαντικό έρωτα με το πάθος των αθλητών για τα σπορ τους, παρουσιάζοντας 58 πλάνα και 36 αθλητές σε 60 δευτερόλεπτα δυναμικής κινούμενης εικόνας. Σε στενή συνεργασία με το BBC Creative, ο Goby και η ομάδα του δημιούργησαν έναν καλλιτεχνικό φόρο τιμής στο ολυμπιακό πνεύμα, συνεχίζοντας την κληρονομιά των βραβευμένων ολυμπιακών καμπανιών του BBC. Η επιλογή της 2D animation υπογραμμίζει τη παγκόσμια απήχηση της ταινίας και την χειροποίητη τέχνη της, καθιστώντας την μια συγκινητική γιορτή των σπορ.

Louis Vuitton: Paris 2024 Medals Trunks 

Η Louis Vuitton, premium συνεργάτης των Ολυμπιακών Αγώνων, παρουσίασε τη νέα της διαφήμιση, «Paris 2024 Medals Trunks». Το σποτ ξεκινά παρουσιάζοντας αθλητές σε δράση πριν μετατοπίσει την εστίαση στις ειδικά κατασκευασμένες βαλίτσες που έχουν σχεδιαστεί για να φιλοξενούν τα πολυπόθητα μετάλλια των Αγώνων. Στη συνέχεια, η διαφήμιση αποτίνει φόρο τιμής στις παριζιάνικες ρίζες του οίκου πολυτελείας, μέσω εμβληματικών αξιοθέατων όπως το Μουσείο του Ορσέ και η Αψίδα του Θριάμβου, γιορτάζοντας τόσο την κομψότητα της μάρκας όσο και το πνεύμα της πόλης-ξενώνα.

Microsoft: Microsoft They Say

Κατά τη διάρκεια του Super Bowl 2024, η Microsoft καθήλωσε το κοινό με το «Watch Me», μια καμπάνια στο πλαίσιο της δεκαετούς πλατφόρμας «Empowering us all», που παρουσίαζε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να πετύχουν τα όνειρά τους. Χτίζοντας πάνω σε αυτή την καμπάνια, η Microsoft παρουσίασε το «Microsoft They Say», μια επόμενη καμπάνια της Panay Films, κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Σκηνοθετημένο από την Panay Films και μονταρισμένο από τους Kevin Anderson και Michael Klugman, αυτό το νέο σποτ αναδεικνύει τη μεταμορφωτική δύναμη του Copilot στην καθημερινή ζωή. Είτε κατακτώντας ένα τεράστιο κύμα στον ωκεανό, συνθέτοντας πρωινές συναντήσεις ή βοηθώντας έναν γιο να γίνει πρωταθλητής πυγμαχίας, η καμπάνια υποδηλώνει ότι ο Copilot μπορεί να ενδυναμώσει τα άτομα να ξεχωρίζουν σε κάθε πτυχή της ζωής τους, της εργασίας και της διασκέδασης. 

Google: Dear Sydney

Η Google παρουσίασε την ενδυναμωτική νέα καμπάνια της, «Dear Sydney», κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης του NBC. Με πρωταγωνίστρια την σπρίντερ Sydney McLaughlin, του οποίου το παγκόσμιο ρεκόρ στα 400 μέτρα με εμπόδια το 2021 ενέπνευσε αμέτρητους νέους αθλητές, η διαφήμιση επικεντρώνεται σε ένα νεαρό κορίτσι του οποίου τα όνειρα τροφοδοτούνται από τα επιτεύγματα της McLaughlin. Μέσα από την προοπτική του πατέρα της, η καμπάνια τονίζει πώς το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της Google, Gemini, βοηθά το κορίτσι να γράψει μια επιστολή στον ήρωά της, συμβολίζοντας τη δύναμη της έμπνευσης και της γυναικείας δύναμης. Με τον ενθουσιασμό του τραγουδιού της Eve "Who's That Girl?", η καμπάνια υπογραμμίζει τη δέσμευση της Google να υποστηρίξει και να γιορτάσει τη νέα γενιά γυναικείων αθλητών.

Kids Help Phone: Ακόμη και οι Πρωταθλητές Χρειάζονται Πρωταθλητές

Το Kids Help Phone, μια τηλεφωνική γραμμή για νέους ανθρώπους που απευθύνονται για στήριξη ψυχικής υγείας ανά πάσα στιγμή, σε συνεργασία με την McCann Canada, έχει λανσάρει το «Even Champions Need Champions», παρουσιάζοντας το 686868 Circuit - ένα μοντέρνο κύκλωμα άσκησης σχεδιασμένο να συνδυάζει τη φυσική κατάσταση με την ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία.

Εδώ και 35 χρόνια, ο αριθμός 686868 ήταν μια σωτήρια γραμμή για τους νέους που ζητούσαν υποστήριξη μέσω μηνύματος. Τώρα, αυτή η καμπάνια «μεταμορφώνει» αυτούς τους αριθμούς σε μια συμβολική προπόνηση, μετατρέποντας τη ρουτίνα μέτρησης των επαναλήψεων σε μια υπενθύμιση για τους νέους αθλητές να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Η βασική ταινία, σε σκηνοθεσία του Mark Zibert, παρουσιάζει πρεσβευτές αθλητών όπως οι Andre De Grasse, William Nylander και Penny Oleksiak, μαζί με πραγματικούς νέους, τονίζοντας τις συχνά προκλήσεις του αθλητισμού, όπως η αυτοαμφιβολία και η κριτική, ενώ το «We Are the Champions» των Queen παίζει στο παρασκήνιο.

Molson Coors: Sponsor the Parents

Η Molson Coors λάνσαρε μια νέα καμπάνια από την Rethink, «Sponsor the Parents», για να υποστηρίξει μια κρίσιμη αλλά συχνά παραμελημένη ομάδα: τους γονείς των αθλητών της ομάδας Καναδά. Αναγνωρίζοντας την τεράστια αφοσίωση που απαιτείται για να μεγαλώσουν παγκόσμιοι αθλητές, η διαφήμιση τονίζει τις προσπάθειες των γονιών, από τις πρωινές προπονήσεις μέχρι τα εκτεταμένα ταξίδια για αγώνες.

Η καμπάνια της Molson υπογράφει συμβόλαια με εννέα γονείς της ομάδας Καναδά, προσφέροντάς τους προνόμια που συνήθως προορίζονται για επαγγελματίες αθλητές, συμπεριλαμβανομένων των αμειβόμενων συμβολαίων, των πρωταγωνιστικών ρόλων σε διαφημίσεις και της τεκμηρίωσης του ταξιδιού τους στο Παρίσι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Molson. Μεταξύ των χορηγημένων γονέων είναι οι Tony και Fiona Di Stasio, Joe και Rachelle Clay, Travis και Susan Wog, Lynda South-Simoneau και Nancy Tan και Michael Yang. Η Molson καλεί όλους να σηκώσουν ένα Molson για να στηρίξουν αυτούς τους αφανείς ήρωες της ομάδας Καναδά.

Michelob Ultra: Summer of Team USA

Η Michelob Ultra υποστηρίζει την ομάδα ΗΠΑ ως αποκλειστικός χορηγός μπύρας για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024. Αυτή η χορηγία σηματοδοτεί το μεγαλύτερο καλοκαιρινό πρόγραμμα της μάρκας στην ιστορία, αξιοποιώντας τα ρεκόρ της σε μερίδιο αγοράς. Η καμπάνια «Summer of Team USA» θα παρουσιάζει επιλεγμένους αθλητές της ομάδας ΗΠΑ, όπως οι Sabrina Ionescu και Rose Lavelle, οι οποίοι θα παρέχουν στους θαυμαστές αποκλειστικό περιεχόμενο και ζωντανές εμφανίσεις από το Παρίσι. Η καμπάνια περιλαμβάνει δύο νέα τηλεοπτικά σποτ, «Brewed Here» και «Home Team», δημιουργημένα από την Wieden+Kennedy, και νέες συσκευασίες με το έμβλημα της ομάδας ΗΠΑ. Ένα άλλο μέρος της καμπάνιας περιλαμβάνει ενεργοποιήσεις μάρκας, όπως ενσωματώσεις εκπομπών, πλήρη γραμμική κατάληψη και εκδηλώσεις στο Rockefeller Plaza και στο Team USA House στο Παρίσι. Επιπλέον, η Michelob Ultra θα συμμετάσχει στην Τελετή της Τάξης του Ikkos, δίνοντας στους θαυμαστές πρόσβαση στους αθλητές της ομάδας ΗΠΑ που γιορτάζουν τα επιτεύγματά τους.

 

Knix: Sport Your Period

Η μάρκα εσωρούχων και ενδυμάτων Knix, σε συνεργασία με την Rethink, έχει λανσάρει την καμπάνια «Sport Your Period» με πρωταγωνίστρια την Megan Rapinoe για να εξομαλύνει τις συζητήσεις για τις περιόδους στον αθλητισμό και να ανταμείψει τις αθλήτριες για την υποστήριξή τους στην περίοδο. Η πρωτοβουλία αντιμετωπίζει διάφορα σημαντικά ζητήματα: ένα στα δύο έφηβα κορίτσια θα παραλείψει ή θα σταματήσει τον αθλητισμό λόγω της περιόδου τους, το 99% των αθλητών έχει αγωνιστεί στην περίοδό τους σε διεθνή διοργάνωση, το 75% φοβάται διαρροή κατά τη διάρκεια του αγώνα και πάνω από 64% νιώθει άβολα να συζητά για τις περιόδους της με τους προπονητές. Για να σπάσει αυτή τη σιωπή, η μάρκα θα πληρώνει επιλέξιμες αθλήτριες έως και 2.000 δολάρια η καθεμία για δημόσιες δηλώσεις για τις περιόδους τους και το άθλημα που ασκούν. Με την προβολή στα αθλητικά επιτεύγματα αυτό το καλοκαίρι, η καμπάνια ενδυναμώνει τις αθλήτριες να μοιραστούν τις ιστορίες τους και να εμπνεύσουν μια νέα γενιά ανταγωνιστών.

Accor: Crafting Treasured Memories

Η Accor, μια μάρκα φιλοξενίας και Premium Partner του Παρισιού 2024, έχει λανσάρει το «Crafting Treasured Memories», μια νέα καμπάνια της Havas Play, που παρουσιάζει το όραμά της για τη φιλοξενία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024. Η δουλειά περιλαμβάνει μια κύρια ταινία σε σκηνοθεσία Vincent Lobelle, δύο σύντομες μορφές και οπτικά στοιχεία που τραβήχτηκαν από τον Aurélien Chauvaud, όλα με την υπογραφή «crafting treasured memories».

Aldi: Has Kevin met his match?

Ο Κέβιν το Καρότο έχει γίνει ένα εορταστικό σταθερό για την Aldi, μαγεύοντας το κοινό κάθε Χριστούγεννα με τις συγκινητικές ιστορίες και το περιπετειώδες πνεύμα του. Παραδοσιακά, το καρότο και η οικογένειά του βρίσκονται σε διάφορες εορταστικές περιπέτειες, με τον Κέβιν συνήθως να σώζει την κατάσταση. Ωστόσο, φέτος, ο κόσμος τον κάλεσε πέντε μήνες νωρίτερα και φυσικά έπρεπε να απαντήσει.

Nulo: Κάθε Όνειρο που Κρατούν

Η μάρκα τροφών κατοικίδιων ζώων Nulo έχει λανσάρει τη νέα καμπάνια «Every Dream They Hold», με πρωταγωνιστές κορυφαίους αθλητές της ομάδας ΗΠΑ, όπως η Simone Biles, ο Caeleb Dressel και η Gabby Thomas, ενόψει του Παρισιού 2024.

Αυτό το τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων, που προβάλλεται στα NBCUniversal και ESPN, παρουσιάζει τον αδιαίρετο δεσμό και την αμοιβαία υποστήριξη μεταξύ των αθλητών και των κατοικίδιων ζώων τους. Σκηνοθετημένο από την Kelly Lipscomb και ως μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας μηνυμάτων «Fuel Incredible» της Nulo, η διαφήμιση τονίζει τον τρόπο με τον οποίο τα κατοικίδια ζώα παρέχουν συναισθηματική υποστήριξη και συντροφικότητα, βοηθώντας τους αθλητές στην επιδίωξη της αριστείας τους.

Το πρότζεκτ περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα, έντυπα και τηλεοπτικές διαφημίσεις. Δημιουργήθηκε από την εσωτερική δημιουργική ομάδα της Nulo και σκηνοθετήθηκε από την Kelly Lipscomb της Widespread Creative.

Coca-Cola: It's magic when the world comes together

Η παγκόσμια καμπάνια της Coca-Cola για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 επικεντρώνεται στις αγκαλιές. «Είναι μαγεία όταν ο κόσμος ενώνεται», δημιουργήθηκε από την WPP Open X και την Ogilvy, απεικονίζει τους ανταγωνιστές κολυμβητές να αγκαλιάζονται για να γιορτάσουν τη δυνατότητα για διαπολιτισμική σύνδεση κατά τη διάρκεια των φετινών Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.

Το φιλμ 60 δευτερολέπτων δείχνει τους κολυμβητές να αγωνίζονται στον αγώνα των 200 μέτρων πρόσθιο και συνεχίζει με σκηνές ανθρώπων από όλο τον κόσμο να παρακολουθούν τον αγώνα ενώ πίνουν Coca-Cola, συμπεριλαμβανομένων μπαρ, γηπέδων μπάσκετ και κουζίνων. Οδηγεί σε ένα ολόκληρο κοινό θεατών που πρόκειται να παρακολουθήσουν έναν αγώνα κολύμβησης και στη συνέχεια να αγκαλιάζονται μεταξύ τους, και τελειώνει με δύο αστροναύτες που αγκαλιάζονται καθώς αιωρούνται στο διάστημα.

Η ταινία υποστηρίζεται από ψηφιακό περιεχόμενο που καταγράφει αγκαλιές σε πραγματικό χρόνο από το Παρίσι και τις μεταδίδει στα κοινωνικά κανάλια.

Airbnb: Host the world

Η Airbnb βοηθά τους αθλητές να αγωνιστούν με την καμπάνια της «Host the World». Δίνει μια υποτροφία ταξιδίου 2.000 δολαρίων σε αθλητές που προπονούνται για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες και μια πίστωση στέγασης 500 δολαρίων, ώστε να μπορούν να ξεκουραστούν και να εξερευνήσουν νέα μέρη. Η Airbnb προμηθεύει επίσης στέγαση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, διοργανώνοντας μια μεγάλη καμπάνια στη Γαλλία για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εγγραφούν ως οικοδεσπότες Airbnb.

Αυτή η διαφήμιση υπογραμμίζει όμορφα τον στόχο των Ολυμπιακών Αγώνων - να φέρει τον κόσμο μαζί.

Nike: Winning isn’t for everyone

Από την κυκλοφορία της, αυτή η διαφήμιση έχει προκαλέσει συζητήσεις και διχασμένους θεατές. Ωστόσο, η δημιουργική διαφήμιση της Nike για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024, ένα παράδειγμα του «δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα», συγκέντρωσε γρήγορα σχεδόν 2 εκατομμύρια προβολές και αναμένεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά.

Όπως και οι άλλες ισχυρές διαφημίσεις της Nike, αυτή δημιουργήθηκε από την Wieden + Kennedy και παρουσιάζει σταρ αθλητές όπως η Serena Williams, ο LeBron James, ο Kylian Mbappe,ο Cristiano Ronaldo, η Sophia Smith και τον «δικό μας» Giannis Antetokounmpo.

Η διαφήμιση υπογραμμίζει με δύναμη την φιλοδοξία και τη πειθαρχία που απαιτούνται για να γίνει ένας παγκοσμίου φήμης αθλητής. Με το σύνθημα «Το νικητής δεν είναι για όλους», στέλνει ένα σαφές μήνυμα: η επιτυχία προέρχεται από τις θυσίες, τη συγκέντρωση στους στόχους σου και την αποφασιστικότητα.

Το αμφιλεγόμενο μέρος; Μερικοί θεατές πιστεύουν ότι η διαφήμιση εξομαλύνει τον εγωισμό και το πατώντας πάνω στους άλλους για να πετύχεις. Τι πιστεύετε;

 

Ο Giannis Antetokounmpo συμμετέχει στην πολυσυζητημένη καμπάνια της Nike “Winning Isn't For Everyone”

Warner Bros. Discovery: Break Free

Η Warner Bros. Discovery ξεκίνησε την πανευρωπαϊκή καμπάνια, «Break Free», στις 8 Ιουλίου, πριν από την κάλυψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024. Η πρωτοβουλία γιορτάζει το Παρίσι και ενθαρρύνει τους θαυμαστές να απολαύσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες με τον δικό τους τρόπο.

Το βασικό σποτ ξεκινά με έναν άντρα να τρέχει στο Παρίσι - και σχεδόν να συγκρούεται με Ολυμπιονίκες - και στη συνέχεια μεταβαίνει σε ένα κολλάζ στιγμών όπου οι θεατές απολαμβάνουν τα Ολυμπιακά αθλήματα.

Eurostar: Let the Games Begin

Στην καμπάνια της Eurostar «Let the Games Begin» για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού πρωταγωνιστεί ο κωμικός Tom Allen και στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων εισιτηρίων ενώ ταυτόχρονα τονίζει την υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομική υπηρεσία ως τον επίσημο ταξιδιωτικό συνεργάτη για την ομάδα GB και την ParalympicsGB.

Δημιουργημένη από την Adam & Eve/DDB και την DDB Paris, με δημιουργική διεύθυνση της Paula Hochberg, η ταινία 20 δευτερολέπτων παρουσιάζει τον Allen μαζί με αθλητές και ταξιδιώτες στο ταξίδι τους στο Παρίσι. Το σποτ, τοποθετημένο σε μια πλατφόρμα Eurostar, παρουσιάζει με χιούμορ τον Allen ντυμένο ως φρουρό, παρέχοντας σχόλια στυλ αθλητικών για έναν επιβάτη που επιβιβάζεται στο τρένο. Η καμπάνια θα διαρκέσει μέχρι το τέλος των Παραολυμπιακών Αγώνων στις 8 Σεπτεμβρίου.

Ōura: Commit to Your Body with Ōura Ring

Η Ōura, η φινλανδική εταιρεία τεχνολογίας υγείας πίσω από το δημοφιλές έξυπνο δαχτυλίδι, έχει λανσάρει το πρώτο της διαφημιστικό σποτ. Η διαφήμιση παρουσιάζει την συγκινητική ιστορία της δέσμευσης μιας γυναίκας στον εαυτό της.

Αυτή η καμπάνια, δημιουργημένη από την Goodby Silverstein & Partners (GS&P) και που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών Ολυμπιακών Αγώνων, ξεχωρίζει από τις συχνά δυνατές διαφημίσεις αθλητικών προϊόντων, προσφέροντας μια ήπια προσέγγιση στην wearable τεχνολογία. Το σποτ, σε σκηνοθεσία του Alfred Marroquin, περιλαμβάνει τις λέξεις «Σε παίρνω, σώμα. Στην αρρώστια και στην υγεία», ανατρέποντας τους παραδοσιακούς γαμήλιους όρκους για να τονίσει την αξία της αυτο αποδοχής.

Οι Αγώνες αποδείχθηκαν να είναι όχι μόνο μια γιορτή αθλητισμού αλλά και μια πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με ένα παγκόσμιο κοινό. Τι πρέπει να κρατήσουμε από μια marketing σκοπιά:

  • Ρεκόρ Εσόδων: Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού κατέρριψαν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ εσόδων από διαφήμιση, αποδεικνύοντας την απίστευτη ελκυστικότητα της διοργάνωσης για τις εταιρείες.
  • Ψηφιακή Επανάσταση: Η ψηφιακή διαφήμιση έπαιξε καθοριστικό ρόλο, αυξάνοντας το μερίδιό της στα συνολικά έσοδα. Αυτό δείχνει την προσαρμογή των εταιρειών στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς.
  • Καινοτομία στις Διαφημίσεις: Οι διαφημιστές παρουσίασαν δημιουργικές και καινοτόμες καμπάνιες, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τις ιστορίες των αθλητών για να συνδεθούν με το κοινό.
  • Ενδυνάμωση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων: Η δυνατότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να συμμετέχουν σε προγραμματιστικές ψηφιακές διαφημίσεις (programmatic ad) άνοιξε νέες πόρτες για την προβολή τους σε μια παγκόσμια σκηνή.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού 2024 σηματοδότησαν μια νέα εποχή για τη διαφήμιση. Καθώς οι τεχνολογίες εξελίσσονται και οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, οι εταιρείες θα πρέπει να συνεχίσουν να καινοτομούν για να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν διαχρονικές καμπάνιες.