TV & Media

Η Τέχνη της Διαφήμισης: Συνδυάζοντας Επιστήμες και Δημιουργικότητα

Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice

A.V. Team
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Marketing in Practice: Ο Θέμης Σαρανταένας συζητά με την καθηγήτρια πανεπιστημίου Ζωζέτα Μηλιοπούλου για την τέχνη της διαφήμισης 

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη του στο studio την καθηγήτρια πανεπιστημίου και συγγραφέα Ζωζέτα Μηλιοπούλου συζητούν την τέχνη της διαφήμισης και τις απαιτήσεις που αυτή χρειάζεται για να είναι αποδοτική.

Συζητήθηκε η συμβολή διαφόρων κλάδων στη δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας, με έμφαση στην ψυχολογία και την κατανόηση των διαφημιστικών μηνυμάτων. Εξετάστηκε πώς η κοινωνιολογία επηρεάζει τις διαφημιστικές στρατηγικές, καθώς και ο ρόλος της γραφιστικής στη δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημίσεων. Η ανάλυση δεδομένων και η συμβολή της στην καθοδήγηση των διαφημιστικών αποφάσεων και στρατηγικών αποτέλεσε επίσης αντικείμενο συζήτησης. Αναλύθηκε πώς η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο προσέγγισης της διαφήμισης σήμερα.

Παρουσιάστηκαν παραδείγματα ενσωμάτωσης της λογοτεχνίας και της αφηγηματικής τέχνης στη διαφήμιση και αναλύθηκε ο ρόλος των πολιτιστικών σπουδών στην κατανόηση των διαφορών στις διαφημιστικές προσεγγίσεις μεταξύ διαφορετικών αγορών. Εξετάστηκαν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρηματίες μπορούν να ενσωματώσουν πολυεπιστημονικές προσεγγίσεις στις διαφημιστικές καμπάνιες τους και προτάθηκαν συγκεκριμένα εργαλεία και μεθοδολογίες για την εφαρμογή αυτών των προσεγγίσεων. Συζητήθηκαν επιπροσθέτως τα πιο κοινά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι διαφημιστές όταν χρησιμοποιούν πολυεπιστημονικές προσεγγίσεις και πώς η διεπιστημονική συνεργασία μπορεί να οδηγήσει σε πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες. Μοιράστηκαν επιτυχημένες περιπτώσεις διαφημίσεων που χρησιμοποίησαν πολυεπιστημονικές προσεγγίσεις και αναλύθηκε ο ρόλος της ηθικής και της κοινωνικής ευθύνης στη διαφήμιση όταν εφαρμόζονται αυτές οι προσεγγίσεις.

Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας ανέλυσε τις βασικές αρχές της Ψυχολογίας Καταναλωτή ως προς τον τρόπο που δέχεται τα διαφημιστικά μηνύματα.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

 Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε Κυριακή στις 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα), ΤΡΤ (Θεσσαλία) κάθε Σάββατο στις 14.00 & κάθε Κυριακή στις 12:00 και  ALFA (Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκη) κάθε Σάββατο στις  14.00 & κάθε Κυριακή στις 12:00.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 221 «Η Τέχνη της Διαφήμισης: Συνδυάζοντας Επιστήμες και Δημιουργικότητα» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/i-techni-tis-diafimisis-syndyazontas-epistimes-kai-dimiourgikotita/

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.