TV & Media

Δήμητρα Ματσούκα: «Μέχρι τον Πέτρο δεν μου είχε αρέσει κάποιος τόσο με την πρώτη ματιά»

Γιατί αποκαλεί τον σύζυγό της Τζιμ Μόρισον

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Γιατί αποκαλεί τον σύζυγό της Τζιμ Μόρισον

Για τον Πέτρο Κόκκαλη και την πρώτη τους συνάντηση μίλησε η Δήμητρα Ματσούκα σε συνέντευξή της αναφερόμενη στα όσα τη γοητεύουν στον σύζυγό της, ενώ εξήγησε και τον λόγο που τον αποκαλεί «Τζιμ Μόρισον».

«Τον Νοέμβριο του 2016. Είχα πάει με μια φίλη μου και την 9χρονη κόρη της σε μια εκδήλωση της οργάνωσης Γη, της οποίας είναι ιδρυτικό μέλος ο Πέτρος. Είχαν εκπαιδευτικά προγράμματα περιβαλλοντικού χαρακτήρα εκεί για σχολεία, συλλογική κουζίνα όπου έτρωγαν, έδειχναν στα παιδιά καλλιέργειες, ντοματάκια, ραπανάκια… και σε έναν πάγκο της λαϊκής που είχαν στήσει με μικροπαραγωγούς τον είδα πρώτη εγώ», είπε η Δήμητρα Ματσούκα για την γνωριμία τους.

Δήμητρα Ματσούκα: «Φωνάζω Τζιμ Μόρισον τον Πέτρο»

«Εγώ την ακούω σοβαρά αυτή τη θεωρία, απλά ποτέ δεν είχα σκεφτεί πως θα προσεγγίσω κάποιον, γιατί συνήθως με προσέγγιζαν. Με τον Πέτρο δεν συνέβη αυτό. Τον πλησίασα πρώτη εγώ, τα υπόλοιπα ήρθαν όμορφα και αβίαστα. Είχα μάθει να κάνουν την πρώτη κίνηση και όχι να την κάνω εγώ, αλλά δεν είχε συμβεί ποτέ να μου αρέσει κάποιος τόσο πολύ με την πρώτη ματιά. Δεν είχα ποτέ αισθανθεί ότι θα βρισκόταν ο άνθρωπος που θα είναι όπως ακριβώς επιθυμούσα», σημείωσε για τη θεωρία ότι η γυναίκα είναι εκείνη που επιλέγει σε τέτοιες περιπτώσεις ενώ αποκάλυψε ότι φωνάζει τον σύζυγό της «Τζιμ Μόρισον» εξηγώντας:

«Στην αρχή η εμφάνισή του, η φωνή του. Τον φωνάζω Τζιμ Μόρισον γιατί του αρέσουν οι Doors και χορεύει πολύ ωραία σαν εκείνον. Γελάει με αυτό, με θεωρεί λίγο τρελή. Πολύ σύντομα εκτίμησα την παιδεία του, την ευφυΐα του, την καλή του καρδιά. Έχει μια σπάνια ικανότητα να βλέπει την ουσία, μια απλότητα που μου αρέσει πάρα πολύ. Οι συνήθειές του με ευχαριστούν, σχεδόν με συγκινούν. Ο τρόπος που έχει επιλέξει να ζει ιδιωτικά, αλλά και αυτό που επιλέγει να δείχνει έξω είναι ενδεικτικά της ποιότητάς του. Δυσφορώ με όλα αυτά τα ξενοδοχεία, τις πισίνες, τα φαγητά, τα ακριβά ρούχα που κοινοποιούν στα social media».