TV & Media

Τα «διαφημιστικά φάλτσα» του φετινού Super Bowl

Ενώ πολλές εταιρίες κατάφεραν να ξεχωρίσουν με έξυπνα σενάρια και αστεία μηνύματα, άλλες δυστυχώς δεν είχαν την ίδια τύχη, αφήνοντας το κοινό μπερδεμένο ή και αδιάφορο

Αλκιβιάδης Σιαράβας
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Super Bowl LVIII: Οι 10 χειρότερες διαφημίσεις του τελικού - Η έλλειψη δημιουργικότητας και και τα δυσνόητα μηνύματα

Το Super Bowl LVIII δεν ήταν μόνο oσυναρπαστικός αγώνας και τα λαμπερά ημίχρονα, αλλά και οι διαφημίσεις εκατομμυρίων δολαρίων που κάθε χρόνο μας κεντρίζουν την προσοχή. Ενώ πολλές εταιρίες κατάφεραν να ξεχωρίσουν με έξυπνα σενάρια και αστεία μηνύματα, άλλες δυστυχώς δεν είχαν την ίδια τύχη, αφήνοντας το κοινό μπερδεμένο ή και αδιάφορο.

Σύμφωνα με την Επιθεώρηση Διαφημίσεων του Super Bowl, που οργανώνεται κάθε χρόνο από το Kellogg School of Management του Northwestern University, οι διαφημίσεις που απέσπασαν τα καλύτερα αποτελέσματα ήταν αυτές της Google, της Dove και της CeraVe. Όσον αφορά τα αγαπημένα του κοινού, με βάση το Ad Meter της USA Today, ξεχώρισαν η διαφήμιση της State Farm με τον Arnold Schwarzenegger και τον Danny DeVito, καθώς και η διαφήμιση της Dunkin' με τους Ben Affleck, Jennifer Lopez, Matt Damon και Tom Brady. Στον αντίποδα, άλλοι διαφημιζόμενοι «παίκτες» κατάφεραν να λάμψουν με την έλλειψη δημιουργικότητας.

Ας ρίξουμε μια ματιά στις χειρότερες διαφημίσεις του φετινού αγώνα, σύμφωνα με τους κριτικούς και τους θεατές:

1. Temu: Η επανάληψη του ίδιου, αδιάφορου animation για χαμηλότατα προϊόντα από την Κινεζική εφαρμογή αγορών έφερε αρνητικά σχόλια και βαθμό "D" από τους ειδικούς του Kellogg School of Management.

2. Homes.com: Ο ηθοποιός Dan Levy με τα τρία σποτ του δεν κατάφερε να μεταδώσει το όφελος της πλατφόρμας, σύμφωνα με την κριτική επιτροπή, κερδίζοντας κι αυτός το ελάχιστο "D".

3. Squarespace: Πανάκριβο σποτ με σκηνοθέτη τον Martin Scorsese και εξωγήινη εισβολή, αλλά μηδενική σύνδεση με τις υπηρεσίες της εταιρίας. Τι να το κάνεις το στιλ χωρίς ουσία;

4. Bass Pro Shops: Μιλήστε μας για οικονομικές βάρκες; Αυτό προσπάθησε να μεταδώσει η διαφήμιση, η οποία χαρακτηρίστηκε «σαν για νυχτερινό πρόγραμμα τοπικού καναλιού» από τους New York Times.

5. Snap: Όχι άλλα likes; Ναι στο Snapchat; Με αυτό το σλόγκαν και ένα χαοτικό μείγμα memes, το Snapchat δεν πέτυχε να ξεχωρίσει. Όσες «αληθινές στιγμές» κι αν έχει, η ποιοτική εκτέλεση μιας διαφημιστικής ταινίας μετράει.

6. Drumstick: Ο κωμικός Eric André ως γιατρός σε αεροπλάνο δεν έπεισε, όπως ούτε και τα παγωτά που μοίρασε σε όλους εκτός από αυτόν. Πώς λέει και το λαϊκό άσμα; «Το αστείο δεν βγήκε...»

7. Crowd Strike: Άγρια Δύση, ρομπότ, χάκερ και μια «παράδοξη αντιπαράθεση», σύμφωνα με τους New YorkTimes. Δυσνόητη ταινία.

8. He Gets Us: Θρησκευτικά μηνύματα που προκάλεσαν περισσότερο χιούμορ για τα «πόδια» παρά συγκίνηση για τον Ιησού. Μήπως κάτι δεν πήγε καλά στη μετάδοση του μηνύματος;

9. Fan Duel:Με τον πρώην αθλητή Gronkowski να πρωταγωνιστεί σε μια κλισέ και βαρετή ταινία.

10. American Values 2024: Πολιτική προπαγάνδα με σλόγκαν, αποσπάσματα και jingle που θύμιζαν τον John F. Kennedy. Όχι μόνο δεν άρεσε στους θεατές, αλλά προκάλεσε και την αντίδραση μελών της οικογένειας του πρώην προέδρου.

Αυτές ήταν μερικές από τις διαφημίσεις που δεν κατάφεραν να κερδίσουν ούτε τις εντυπώσεις ούτε τις προτιμήσεις των θεατών. Αντ’ αυτού, μας θύμισαν πόσο σημαντικό είναι το σωστό timing, το ξεκάθαρο μήνυμα και η καλή, δημιουργική και ποιοτική εκτέλεση, ακόμα και με τα εκατομμύρια του Super Bowl!